• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
jouluhösötystä
Eilen esikoisen joulujuhlat, ai että oli hienoa. Tippa silmässä sai katsella kun siellä tanssivat.

Edit. Kyllä muuten veisattiin iesusta. Vaikken kirkkoon kuulukkaan ja olen äpärä ja pakana, niin oli se hienoa. Kuuluu jouluun.
edit2. Ekassa laulussa juniori 4v sano että ei usko Jeesukseen. Kysyin että mistä moinen tuli mieleen, niin oli eilen päiväkotiin tullu joku kirkkohomma ja Jeesuksesta kertoivat. Sanoin että en usko minäkään Jeesukseen niin kuin tarinat kertoo. Fiksu tyttö.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
eikä tullu käytyä etes viime Suvena kattomas vaikka olisivat olleet ydinkeskustassa, koska: aivan kaamean törkeät lapon hinnat

116e

on tullut huviteltua #2024 &spoileri

2024.webp

voi kuule

ilaman Minunkin panosta hänen inboxi pullottaa yhteydenotoista

muutenkin aivan lian hyvä nainen Minulle, eihän tuollaisista kannata etes vitsillä haaveilla

Huomio @vokot olisko sittenkin hiiksiminen?

Ikinä kuullutkaan. No en kyllä seuraa hikilankkuilua yhtään.

Tänään buffalistalla:

Lihapullia pippurikastikkeessa (L+G)
Tandoori kanaa (M+GL)
Porsaanleike chilimajoneesilla (M)
Spagetti bolognese (L)
Chilliconvege (VE+M+G)
erunamuusi (L+G/ lohkoperunat (VE+M+G)
Sahramiriisi (VE+G)
Hunaja paahdetut porkkanat (VE+M+G)

Niin nää miljoonan automaattikoneistot ei kestä yhtään pakkasta?

eiköhän ne kestä, mutta koska Minähän olen #tarkkatavarasta

en pidä taskupuhelintakaan pakkasella farmarinhousujen etutaskussa vaan toppatakin povitaskussa(sisäpuolella) ettei akku vaan ota kylmää #tarkkatavarasta

eiköhän ne kestä, mutta koska Minähän olen #tarkkatavarasta

en pidä taskupuhelintakaan pakkasella farmarinhousujen etutaskussa vaan toppatakin povitaskussa(sisäpuolella) ettei akku vaan ota kylmää #tarkkatavarasta

Facen sähköautot nyt ryhmässä jotku kirjoitteli että nyppiny takalasinpyyhkijän kokonaan vittuun kun naarmuttaa takalasia. Esmes pakille laitettaessa automaattisesti pyyhkäsee jos sateista. Pidin vitsinä, mutta ei ollu. Ovat vaan #tarkkojatavarasta.

arvatkaapa tarvitsenko Minä takalasinpyyhintä koskaan?

& kuluneena ostamassani mesessä oli myös takalasi naarmuton, eli ei ole ainakaan liiemmin etellinenkään käyttänyt

Kellohan nyt on pakkasellakin vasten ihoa, joka toivottavasti useimmilla on lämpöisempi kuin nollassa.

pyöräillessä tuo ranne on aika altis viimalle, kun eihän siihen kunnolla yllä takin hiha ja haskas semmonen tuultaläpäisevä resori vaan

kyllä tuuloo ja koneisto jähtyy kun lähes 20 pakkasta

onko sääli sairautta?

jätin rannekellon kotiin, ettei se palellu polkupyöräilymatkalla

ohjekirjassa(luettu&ymmärretty) kun ei suositeltu käytettäväksi alle nollan lämpötiloissa
Eijjumalauta. Firma joka teki kellon joka on käyny kuussa ja ei suositella alle nollan, mitä ihmeen leluja ne myy?

Facen sähköautot nyt ryhmässä jotku kirjoitteli että nyppiny takalasinpyyhkijän kokonaan vittuun kun naarmuttaa takalasia. Esmes pakille laitettaessa automaattisesti pyyhkäsee jos sateista. Pidin vitsinä, mutta ei ollu. Ovat vaan #tarkkojatavarasta.
Itse otan aina sulakkeen pois :).

Ei naarmut haittaa, mutta tuo pakkipyyhkiminen ärsyttää.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom