• Settitarjous: Supermass Nutrition ZONE-sarja -42%

Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
2 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING yhden hinnalla!
kaikki maailmanlopun ongelmat tässä ratkaistavana,

Töissä on täälläkin mennyt asiat ja aikataulut niin putkeen, että ilman valvovaa pahaa silmää kotona olisin viimeisen viikon oikeasti juonut itseni sopivaan pöhnään joka ilta. Eikä minun edes pitäisi olla se, joka nämä helvetin sekoilut aina yrittää setviä jotenkin järjestykseen.

suosiolla seuraavan vuoden ongelmiksi.

Lasken sen varaan, että tässä pyhien aikana osuu lopulta se lottovoitto kohdalle. Muuta toivoa ei ole.

Screenshot_20241108_082605_Instagram.webp

Onneksi ei ole lomaa kuin vasta keväällä, tuntuu silkalta lomapäivien hukkaan heittämiseltä käyttää niitä talvipäivänseisauksen aikoihin kun päivänvalo ei riitä kunnolla mihinkään ulkopuuhasteluun.

Onneksi ei ole lomaa kuin vasta keväällä, tuntuu silkalta lomapäivien hukkaan heittämiseltä käyttää niitä talvipäivänseisauksen aikoihin kun päivänvalo ei riitä kunnolla mihinkään ulkopuuhasteluun.
Sano älä muuta. Henkkoht ajattelin pitää joululomaa kaksi (2) päivää.

Ja sitten mönkkäri tulille, tässähän saa tehdä lumitöitä melkein yhtä usein kuin gonhaless lemmentöitä.

Tuo islanninlampaanvilla on siitä jännä materiaali että korkea kaulus ei kutita yhtään...luulin ensin itsekin että tulee kaamea kutina.

Heitti kelin aika talviseksi, työmaalle tullessa oli viimeinen pari kilometriä tiellä lunta 30cm.
Ei mua tavalliset villatkaan kutita, eikä oikein mitoitetun kauluspaidan kaulus ahdista, mutta kaikki tuollainen siitä ylöspäin oleva, saati sitte joku leuan eteen tuleva toppatakin kaulus on erittäin ahdistavaa. Mitään kaulureita, buffeja tms. en käytä ennenku oikeasti on pakko, eli lämpötila on alle -30°C ja tuulee vielä lisäksi.

nyt on vosulla sponsori kohdillaan

No nyt lipsahti isosti V:llä. Eihän sun pitäny olla fasessa eikä missään muuallakaan somessa.

Big Buy: 3 kpl Basic Nutrition EAA 33,50€
Ens viikolla pitäs käyä monta päivää töissä.

Tienestiä helpolla, ku pitkät pyhät. On se kumma, että ne jokka joutuu rahan takia töissä käymään haluaa olla vapailla ens viikolla. 🤔

Lapsivapaa joulu, niin samahan se on käyä.
Ennen eläkettä minä olin aina vapaaehtoinen olemaan joulun töissä. Henk.kunnan taukotilassa herkkuja tarjolla, oli rauhallisempaa kuin normaalisti, lisärahaa ja vapaapäivät tammikuussa. Kyllä kelpasi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom