Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Super whey isolate -33%
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huoltoyhtiön setä ystävällisesti aurannu tuon parkkiksenkin, mutta vetää aina sit tukkoon meikäläisen polun takapihalle, missä pidän fillaria, niin piti käydä se lapioimassa auki. Saatana, että oli vaikeaa.

Ja ehkä vois ruveta pitään tota sähkömankelia tuossa varastossa, kun saan tuon gravelin tuosta palautukseen ja veks. Varmaan pitää ottaa uusiks tuo hankinta, kun tuo on niin vammainen ajaa, etten minä tuollaisella lähde mitään 200km reissuja ajaan, kun pysty puolta tuntiakaan ajamaan mukavasti.

saamiemme tietojen mukaan onpa hyvä, että ei ole tullut lähdettyä jyväskylässä käymään, on kyllä ollut useasti mielessä

oikeastaan vr on minut tältä pelastanut, sinne kun on niin pitkä matka, ettei huvita niin kauaa junassa istua!

^ meneeköhän noi intercityt edes tota väliä.. joensuuhun piti ainakin mennä nillä maailmanlopun kiskobusseilla.. Mut joo, mitä se välimatka oli.. 220km tai jotain sinne päin, niin onhan se kolmisen tuntia kunnon yhteyksilläkin.

muoks. ei ollukaan kuin 190km, olin kujalla.

eli junailen itseäni jatkossakin tapereeseen, onely

sillä matkalla ei tarvi päästä etes istumaan, tunnin seisoskeleekin raivntolassa ja, katselee

Söiskö karkkia? :unsure:

Hyvä karkki, parempi mieli?
Mulla on Milkaa, Tobleronea, salmiakkia, glögi- sekä Finlandiakuulia.

Valintoja, valintoja...
Minun taktiikka tuossa tlanteessa olisi...
1734261529708.webp

En muuten ole ikinä kai syöny Milkaa :eek:

Kohta kantavat kotiin jonkun garlic-kana -pizzan pizza hutista. En tiedä miten oon onnistunu edes kännissä tilamaan jonkun tuommoisen tomaatti-feta-rucola -hirvityksen, joka oli tullu kannettua päissään kotiin. Tuo mänöö roskiin.

Ostin selkeästi välipäiväsuklaat liian aikaisin, kun niitä nyt jo syön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom