Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mitä @Oy Masa Ab sanoo tällaisesta juopottelusta mitä täällä näköjään harrastetaan?
No tosin itsekin hieman sortunut muutamaan saunajuomaan ruudin polton jälkeen.
Screenshot_20241208_032214_Samsung Internet.webp

Aika hurja treenailu tunnetusti johtaa aina tähän... Eli aamulla herätessä sellainen tunne että kaksi golfpalloa kaulassa ja kurkku hitokseen kipeä. Voin kuvitella että olen kuorsannut ns. täysii. Ei sitä koskaan hyvää hetkeä ole sairastella mut nyt olis tosi huono...

Saatana kissa menee hyppäämällä 65" taulutelkkarin päälle ja siellä keikkumalla härkkii yläpuolella olevalta hyllyltä tavarat alas.

Pari kertaa olen epäillyt mutta nyt jäi kiinni itse teosta.

Tänään on vuorossa eilen ostettuihin kukkiin (9 hyasinttia, joulutähti ja amaryllis 🤍) liittyviä sisustuksellisia toimia sekä iltapäivällä joulukonsertti. Lisäksi pohdin hieman vaatehuoneen tarjontaa. Ainoa ikävä puoli useamman kilon laihtumisessa on vaatteiden jääminen isoiksi. Ilman Perinnön mahdollistamia hankintoja olisin pulassa. Ostoslista tulevia alennusmyyntejä varten on pitkä.

Tai sitten vaan pitäisi tehdä kuten Masa-kissa (ja eräs ortopedi.)

Tänään olisi muutama sata kilometria ajelua, jonka suorittaa mielellään kun pääsee oman kodin rauhaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saatana kissa menee hyppäämällä 65" taulutelkkarin päälle ja siellä keikkumalla härkkii yläpuolella olevalta hyllyltä tavarat alas.
Välillä kattonut, että mitähän tapahtuu, kun toinen noista omista menee tepastelemaan tuohon TV-tasolle.. eniten arveluttaa, kun tuossa on vieressä nuo ovh mitä lie 4400€ / kpl kaiuttimet, jotka ei oo mitenkään kiinni telineissään, että noiden päälle, kun hyppää ja tiputtaa lattialle, niin menee parketti uusiks ja kajari Iisalmeen korjaukseen..

Taulutelkkarin taaksekin on kyllä tulossa taulua nyt asuinjärjestelyjen muututtua, että saa nähdä rupeaako ne kiinnostamaan raapimislautana..

Välillä kattonut, että mitähän tapahtuu, kun toinen noista omista menee tepastelemaan tuohon TV-tasolle.. eniten arveluttaa, kun tuossa on vieressä nuo ovh mitä lie 4400€ / kpl kaiuttimet, jotka ei oo mitenkään kiinni telineissään, että noiden päälle, kun hyppää ja tiputtaa lattialle, niin menee parketti uusiks ja kajari Iisalmeen korjaukseen..

Taulutelkkarin taaksekin on kyllä tulossa taulua nyt asuinjärjestelyjen muututtua, että saa nähdä rupeaako ne kiinnostamaan raapimislautana..
Kannattaa muuten olla tarkkana noiden eläinten tekemien vahinkojen kanssa, niitä ei välttämättä kotivakuutus korvaa.

Ainakin Maxin tapauksessa voi sanoa että itse kännissä kompuroin eikä tule edes juuri valehdeltua.

Kannattaa muuten olla tarkkana noiden eläinten tekemien vahinkojen kanssa, niitä ei välttämättä kotivakuutus korvaa.

Ainakin Maxin tapauksessa voi sanoa että itse kännissä kompuroin eikä tule edes juuri valehdeltua.
Tjaa, enpä oo kattonutkaan vakuutusehtoja tuon suhteen. Pitäs varmaan kurkata.

Ei kai noita voi ees rangaista siitä, että elävät luontonsa mukaisesti.

Kajarit sais ruuvilla kii tohon jalustaan, ku porais reiän tohon levyyn. En oo vaan jaksanu tehä.

Näinhän se on, että koti on laitettava kissan ehdoilla, koska kissa ei noudata - eikä sen kuulukaan noudattaa - sääntöjä 😼 Minulla ei juurikaan ole koriste-esineitä tai muuta tilpehööriä tasoilla eikä ikkunalaudoilla. Tasan yksi matto. Pienessä vessassa/kylppärissä kaksi isoa hiekkalaatikkoa - turha laitella mitään kylppärimattoa somisteeksi, se olisi vain hiekalla kuorrutettu aina. Jostain syystä kukaan kissoistani ei ole tuhonnut viherkasveja eikä maljakkokukkia. Käsittääkseni ne monen kissan mielestä ovat vastustamattomia!

Täytän terveydentilaan liittyvää kyselyä.

[Jahas, verenpaine pitäisi mitata. Mullahan on nykyään ihan hyvä verenpaine, VMP. Missähän laatikossa se mittari on?]
*nousee ylös sohvalta hakeakseen mittarin*
*pyörryttää* Väärästä syystä.
Jahas. Niin. Tosiaan. Kai se on ihan hyvä mitata välillä.

104/67 eli viitearvoissa.

Kun muistaisin istuskella sohvan reunalla edes 10 sekuntia ennen ylösnousemusta, niin pääsisin ehkä vähemmillä pyörrytyksillä.

Näinhän se on, että koti on laitettava kissan ehdoilla, koska kissa ei noudata - eikä sen kuulukaan noudattaa - sääntöjä 😼 Minulla ei juurikaan ole koriste-esineitä tai muuta tilpehööriä tasoilla eikä ikkunalaudoilla. Tasan yksi matto. Pienessä vessassa/kylppärissä kaksi isoa hiekkalaatikkoa - turha laitella mitään kylppärimattoa somisteeksi, se olisi vain hiekalla kuorrutettu aina. Jostain syystä kukaan kissoistani ei ole tuhonnut viherkasveja eikä maljakkokukkia. Käsittääkseni ne monen kissan mielestä ovat vastustamattomia!
Joo, noi Genen kajarit on tehty sillai, että ne saa ruuvattua jalustaan kiinni, mutta kun ei oo niitä (vähän turhan ylihinnoiteltuja) merkin omia adapterilevyjä, niin pitäs alkaa ite askartelemaan, mikä ei oo liikaa kiinnostanut..

Ja joo, noi kissat puklaa ja paskoo matot, raapii (täällä kyllä onneksi lähinnä sängyn kulma vähän kärsinyt), tiputtelee ja mitä lie, ja se tosiaan kuuluu asiaan. Ei kai noille ite voi oikein muuta kuin koittaa pitää arvokkaat ja kissoja kiinnostavat tavarat turvassa ja kattoa, että noilla ois virikettä sen verran, ettei tarviis sit koko ajan sisustukseen purkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom