Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kahtomisen arvoonen?

Pähkäillyt sitä tässä kai pari viikkoa, viitsisikö vaiko eikö viitsisi.

No se on Kaurismäki joten tietysti se on katsomisen arvoinen. Moneen kertaan.

Oikeastikin hieno elokuva.

ylinvoimaisesti yksi parhaista kohtauksista mnkä olen elokuvateatterissa nähnyt

Leffan alkupuolen karaokekohtaus oli samanaikaisessa kauneudessaan ja absurdiudessaan aivan timanttia jopa Kaurismäen keksimäksi.

Schubertia juoppobaarin karaokessa ja porukka kuuntelee kaljatuopit kourassa ilmeenkään värähtämättä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, tässä kohdassa itse ajattelin että nyt meni vähän sakeaksi.

Tuo on kaikessa "sakeudessaan" ja lakonisuudessaan niitä kohtauksia, joiden vuoksi Kaurismäki on nero.

Minun on tosin vaikea antaa anteeksi sitä jumalatonta ja sielutonta rikosta, että saksankielistä laulua kutsutaan juonnossa englanninkielisellä nimellä.

Hei miks tää kirjottaminen on tänne niin hankalaa? Pitää odotella, et koko kirjotus tulee tähän näkyviin ja vielä enemmän pitää odotella, jos yrittää tekstiä pyyhkiä pois.

Hei miks tää kirjottaminen on tänne niin hankalaa? Pitää odotella, et koko kirjotus tulee tähän näkyviin ja vielä enemmän pitää odotella, jos yrittää tekstiä pyyhkiä pois.

Ikuisuusongelma jo.

Ratkaisu a: aina kun alkaa pätkiä pahasti, niin avaa uusi pakkis-välilehti ja jatka kirjoittamista tallentuneeseen luonnokseen niin toimii taas hetken vähemmällä pätkimisellä.

Ratkaisu b: hanki parempi puhelin (auttoi ainakin minulla merkittävästi).

Tositakojat kirjoittaa koneelta. Ei kestä sipuli millään luurilla naputtaa.

P.S nyt on oikein viimeisen päälle kunnon itsemurhayksiö tää hotellihuone. Ihan moderni kyllä ja punkka vaikuttaa asialliselta. Kelpaa iloitella Katri Helenan kuvien kanssa.

Ikuisuusongelma jo.

Ratkaisu a: aina kun alkaa pätkiä pahasti, niin avaa uusi pakkis-välilehti ja jatka kirjoittamista tallentuneeseen luonnokseen niin toimii taas hetken vähemmällä pätkimisellä.

Jännä että en ole koskaan kyseistä onkelmaa kohdannut. En tiedä yhtään mistä puhutaan (taas) (#daa).

Saako oksentaa vähän? #olo

Ikuisuusongelma jo.

Ratkaisu c: jatkan samalla linjalla, kuin tähänkin asti ja käyn täällä enää max 1xkk tai vähemmän.

Jännä että en ole koskaan kyseistä onkelmaa kohdannut. En tiedä yhtään mistä puhutaan (taas) (#daa).
Jos oot vaan niin hidas kirjottaan muutenki, ettei tuu tälläsiä ongelmia.

Jaaaaaa. Mut mä en ny tiä mitä tarkottaa swipe tyylinen näppis/kirjoitustapa. Mun aivot on nykyään jossain viemärissä.
Gboard-glide-typing.gif

Suositut

Back
Ylös Bottom