Mr T
VIP
Mirri, kuin mirri. Lasketaan...Minulla oli äsken mirri naamalla. Tosin vääränlainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mirri, kuin mirri. Lasketaan...Minulla oli äsken mirri naamalla. Tosin vääränlainen.
Ei pitäisi kovin vaikea tehtävä oleman.Illan missio on löytää kasvot näiden väliin hyvää lauantai-iltaa kaikille!
Joku sellainen, jossa lopputuloksena jää märkä läntti ja irtonainen jalkaterä.Minkähän tyyppinen sinko mahtoi olla kyseessä? Kevyt kertasinko, raskas Apilas vai jopa legendaarinen Musti?
Mä just mietin että vetäiskö kalsarikännit vai meniskö autolla kaupungille laulaa karaokea, eli vois periaatteessa löytyä kasvot omien rintojen väliin
Laitappa tuo johonkin jenkkien kansoittamalle foorumille, esim reddittiin. Puolet huutaa että aivan ylikypsä ja toiset puolet että se potkii vielä. Välimalleja eijjole. Niin ja kolmas puolet sanoo että pinta on huono (liian vaalea), harmaata aivan liikaa ja punainen liian vähän punaista.
Mun sähköauton max nopeus taitaa olla 170km/h. Ei taida ehtiä ekana.
Eilisten puheiden perusteella jälkiruoka on jo selvillä.
Maistui hyvältä, viinikin oli hyvää, se riittää. Ei jaksa tehdä asioista liian vaikeita.Laitappa tuo johonkin jenkkien kansoittamalle foorumille, esim reddittiin. Puolet huutaa että aivan ylikypsä ja toiset puolet että se potkii vielä. Välimalleja eijjole. Niin ja kolmas puolet sanoo että pinta on huono (liian vaalea), harmaata aivan liikaa ja punainen liian vähän punaista.
Istuu tuossa sohvalla viinilasi kädessä.Eilisten puheiden perusteella jälkiruoka on jo selvillä.
Uskon, omaan silmään en keksi moitittavaa.Maistui hyvältä, viinikin oli hyvää, se riittää. Ei jaksa tehdä asioista liian vaikeita.
Ota uutta, jos se peittäisi vanhan?haisemaan mihinkään minineukkariin vanhalle viinalle.
haisemaan mihinkään minineukkariin vanhalle viinalle.
Tuolla tavoin sitä ennenkin hoidettiin bisnestä ja politiikkaa. Kansa joi - miehet kertovat.Ota uutta, jos se peittäisi vanhan?
Minä kyllä työntäisin noiden huulien väliin mieluummin jotain muuta ku kasvot...
2 x reisiluun alaosan murtuma, 1 x polviluNpiojänne ja 1 x nilkkamurtuma tänään. Saas nähä mitä huomenna...muutama rannemurtuma olis listalla mutta pääseekö tekemään...?Toivotaan, että offarin päivystys jää vuoron ainoaksi tehtäväksi.