Ei pystyis itse enää. Olin ennen puolta yötä kotona ja nyt päivän reeni tehtynä. Kalja taisi puskea ihohuokosista ulos, huh huhEi ol täälläkään vielä aamupalalle selvitty, pahin taitaa silti olla ohi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pystyis itse enää. Olin ennen puolta yötä kotona ja nyt päivän reeni tehtynä. Kalja taisi puskea ihohuokosista ulos, huh huhEi ol täälläkään vielä aamupalalle selvitty, pahin taitaa silti olla ohi
Ala mennä nyt. Kerkeet kökkiä kotona myöhemminkinei oikein huvittaisi
mutta onko Minulla vaihtoehtoja
on, istua yksin kotona
ei kyllä sekään oikein huvittaisi
Terveisiä luuseppäväijyosastolta.Saatanan juopot.
Toivotaan, että offarin päivystys jää vuoron ainoaksi tehtäväksi.Terveisiä luuseppäväijyosastolta.
4 moista ovea löytyy tontilta, ovat toki kiinni koreissa.Ja nyt on kone auki niitä ostoksia varten.
Faijahan oli kai joskus, kun olin tosi pieni, tullu himaan ja ilmoittanu innoissaan ostaneensa just 15 (kupla)volkkarin ovea.
Kohtuukäyttö on terveellisempää kuin kohtuuton käyttö.Joskus harvoin sitä tai lonkeroa. Ens kuussa on tulossa puliukkoja saunomaan, silloin ehkä pari yksikköä.
Niin ja Maxin seurassa Xantea. Piimällä tai ilman.
Joo, faijalla oli noita kuplia kai parhaimmillaan kolme tai neljä.. tavallaan harmi, ettei niistä jääny yhtäkään, minkä ois voinu laittaa kondikseen, vaikka ainoa perillisistä, kellä on kortti, on sisko.4 moista ovea löytyy tontilta, ovat toki kiinni koreissa.
Kerroin aikanaan ostaneeni yhen toyotan mekaanisen vinssin, mukana tuli muitaki osia. Hetken aikaa silloisella puoliskolla meni, ennenku hoksas "ei stna, ooksie taas ostanu land cruiserin?"
No siis kyllähän semmonen viinien ja viskien haistelu on vähän homojen hommaa. No offence homoille.Kohtuukäyttö on terveellisempää kuin kohtuuton käyttö.
Eikös se oo.Hetkinen...Eikös tuo Mnutrition ole Mannisen...Siis The Kotkan merkki?
Hallitus.Osaako joku selittää, mikä tuon roheiinin hintaa on nostanut noin saatanasti?