Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painitaan ny ensin.Minäkin tästä pian ydinkeskustaan, polkupyörällä, täysinselvinpäin
ja keskioluttahan sielä nautitaan
Joo, ei tässä oikein muuta, mutta alko oleen tossa loppuviikosta sipuli jo aika huonossa kunnossa kaikkien työhommien takia, niin en tiiä tekeekö tää hyvää vai huonoa, jos kiskaisee kovan kännin.. ens viikko taas sit hotellissa ja asiakkaalla makaamista ja pitäs suht kuosissa olla.Antaa palaa vaan, kun henki vielä pihisee.
"Nuoruuden tuhlata voi muttei säästää"
-Pelle Miljoona
Kai sitä olisi kuivinkin suin kokenut jotain, mutta on kyllä oman elämän suurimmat elämykset olleet viinanhuuruisia.
(pl. lasten syntymät) e: pohjia rakennettu huurussa
Painitaan ny ensin.
Henk. koht. edelliseen 28 päivään 23 treeniä-treeniä + joka päivä arkista polkupyöräilyä.
Vastapainoksi pari mukia silloin tällöin, että pysyy balanssi.
Taidan olla käänteinen Vokot, en ole tänä vuonna puhunut yhdellekään naisihmiselle humaltuneena. Vuoden ainoalla baarireissulla ei naiskontakteja ja mitä nyt jonkun kerran naisseurassa saunonut, niin oluet ovat jääneet yhteen tai max kahteen.yritän muistella, jos ei työmaata lasketa, niin en ole tainnut puhua yhdellekkään NAISimiselle tänävuonna selvinpäin
tätäkin voi kokeilla jos kaipaa sitä ruokaseuraa naisesta muuallekin kuin 0300 grillille/mäkkäriin.yritän muistella, jos ei työmaata lasketa, niin en ole tainnut puhua yhdellekkään NAISimiselle tänävuonna selvinpäin
Kateellisena katselee nuoria työkavereita kun kykenee lähtee lauantaina baariin ja tulla sunnuntaina iltavuoroon ihan fine. Mulla nyt 2 viime kerran jälkeen mennyt 2 päivää täysin zombiena.Voi veljet, jos vetäis nyt sellaisen pääsiäisenä alkavan vapun, kuten teekkarina 90-luvulla.
Veikkaan, että kuolema korjais, kun silloin nuorenakin jo kääntyi olot siitä 'pelkään että kuolen' sinne 'toivon että kuolen' puolelle.
tätäkin voi kokeilla jos kaipaa sitä ruokaseuraa naisesta muuallekin kuin 0300 grillille/mäkkäriin.
Kateellisena katselee nuoria työkavereita kun kykenee lähtee lauantaina baariin ja tulla sunnuntaina iltavuoroon ihan fine. Mulla nyt 2 viime kerran jälkeen mennyt 2 päivää täysin zombiena.
No tämä on totta, enpä ole sitten teinivuosien vain satunnaisesti tavannut naista ja sit "alettu olee", mut koita vaikka ens kerralla kun aamulla hipsit jonkun naisen luonta pois, kysästä et oot menossa brunssille, lähdetkö messiin.se vain kun on nykyään vanha&väsynyt, että ei tule käytyä selvinpäin kun töissä, salilla, maitokaupassa ja ulosteellä
eli en kohtaa NAISimisiä kun kapakoissa
Pelkkä valvominen riittäisi useamman päivän zombeiluun, tosin en ole edes yrittänyt vuosikausiin.Kateellisena katselee nuoria työkavereita kun kykenee lähtee lauantaina baariin ja tulla sunnuntaina iltavuoroon ihan fine. Mulla nyt 2 viime kerran jälkeen mennyt 2 päivää täysin zombiena.
Pelkää keskiolutta on kyllä vaikea juoda sellaisia määriä että saisi krapulan.eikö tuo riipu paljonko juo?
Minä kun vedän pitkänkaavan mukaan niin se on noin seitsemän olutta, tavallinen ehtoo alle tuon
menen aina alueelle täysinselvinpäin niin juon vain sen mitä kapakassa juon
tässähän juuri muutama viikko sitten totesin, että illanvietto selvinpäin niin sama "krapula" oli seuraavanapäivänä silti, eli alkoholilla ei ole massiivista osuutta asiaan, kohtallani
Taas lipsahti froidilaisesti faktat tiskiin.eikä sitäkään jos on juovuksissa kuin apina jonkun luoksi yöksi mennyt ja aamulla täysinselvipäin jotain puhunut
Mutta hetkinen.päästä NAISseurassa syömään?
Aika usein tulee otettua jotain jäykkää väliin jos isompia määriä juo, mutta jostain +15 oluesta tulee krapula ainakin minulle.Pelkää keskiolutta on kyllä vaikea juoda sellaisia määriä että saisi krapulan.