Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan Alicia sellainen pieni ja siro neiti? Katsotaan helpoksi häiriköintikohteeksi. Kookasta ihmistä - olipa mies tai nainen - ei todnäk ihan samalla ruveta härnäämään.

Onhan nuoriso muutenkin pilalla. Jos 25% nuorista julleista on sitä mieltä, että nainen voi käytöksellään/ulkonäöllään ANSAITA itseensä kohdistuvan väkivallan. Mikä näitä tyyppejä vaivaa?

No niin no, kun tuohon ikäluokkaan tunkeutuu maahan tietyistä kulttuureista iso määrä ”miehiä”, niin mitä voi odottaa?

Ja sitten nämä Tate -oppilaat, jotka ilman kunnon miesmallia kotona opettelevat naisten käsittelyä netistä.

"Lähiasukkaat ovat myös ärsyyntyneet meluhaitoista, kuten karaokelaulannasta, joka kuuluu naapurustoon ja järvelle.

Vastarannalla asuvan Timo Helinin mielestä meno on päässyt välillä liian villiksi. Hän muistaa, miten huvilan laiturille oli kannettu iso kovaääninen ja sähkökitara.

– Ei mitään musiikkia, vaan kielestä vedettiin niin paljon kun ääntä lähti. Vastapuolella on iso mäki, niin sieltähän se kimposi järvelle ties kuinka kauas.

Erään kerran mökkiläispariskunta oli soutelemassa järvellä, kun huvilalta huudettiin rivouksia.

– Ne terassilla olleet heput huusivat laiturilla oleville, että ”näyttäkää niille perse!”." Yle.fi

Offarin viikonloppu?

Chuck

IMG_3424.webp

No niin no, kun tuohon ikäluokkaan tunkeutuu maahan tietyistä kulttuureista iso määrä ”miehiä”, niin mitä voi odottaa?

Ja sitten nämä Tate -oppilaat, jotka ilman kunnon miesmallia kotona opettelevat naisten käsittelyä netistä.

Minä en olettanut että Aliisaa häiriköineet henkilöt olivat poikia. Jonkun verran kun näitä maahanmuuttoaiheita seuraan, niin kyllä nuoret naisetkin ihan sujuvasti potkivat maassa heikompaansa yms. Varsinkin jos sattuu olemaan vääräuskoinen.

Minä en olettanut että Aliisaa häiriköineet henkilöt olivat poikia. Jonkun verran kun näitä maahanmuuttoaiheita seuraan, niin kyllä nuoret naisetkin ihan sujuvasti potkivat maassa heikompaansa yms. Varsinkin jos sattuu olemaan vääräuskoinen.
Tässä katosi yhteys tuohon kommentoimaani uutiseen. Johon oli linkki lainaamassani postauksessa.

Minä en olettanut että Aliisaa häiriköineet henkilöt olivat poikia.

Oletan, että minun oletettiin edustavan jotain joka on väärin, mahdollisesti sukupuolta, uskontoa, kulttuuria ja/tai etnisyyttä tjms.

Minua on isä* tainnut saatella viimeksi päiväkotiin. Ekaluokasta alkaen piti itsenäisesti hankkiutua kouluun ja sieltä pois. Jos halusi vapaa-ajalla johonkin, niin itse piti kävellä, pyöräillä tai kulkea bussilla. Nyt sitten arkipäivän liikahduksiin pitäisi hankkia jostain esiliina tai turvahenkilö saattelemaan. WTF.

*hoivakodissa toisella paikkakunnalla, joten hänestä ei nyt ole saattajaksi

Kävelin tänäiltana pääkadun kautta ja sain kulkea ilman ongelmia. Muutaman henkilön porukka oli tupakalla pubin edustalla. Vilkaisivat ja rekisteröivät ohi kävelevän henkilön, mutta jatkoivat omien juttujensa juttelua ja tupakkatuotteen röyhyttelyä kaikessa rauhassa.

iu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom