Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Porissa hotlassa olisi ollut mahdollisuus kasata aamiaisella porilainen. Jätin kuitenkin tekemättä kun oli paahtoleipää, ei vuokaleipää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1000057976.webp

Olin paikalla 0859, Sylvi teki oharit.

1000057977.webp

Siirryin hetkeksi ylempään tarkkailuasemaan. Ei mitään akateemisia vartteja, 0906 totesin että oharit mitkä oharit ja jatkoin tiedustelureissua.

1000057978.webp

Katiskavaras oli jääny kiinni ja heitetty häkkiin.

katso liitettä 268419
Olin

katso liitettä 268422
Katiskavaras oli jääny kiinni ja heitetty häkkiin.

Tässähän on jollekulle julkisuudenkipeälle influensserille mainio tilaisuus. Kiipeää vain häkkiin mätä lohi kummassakin kädessä ja aloittaa mahtavan fish slapping performanssin!

Jumalauta sitä julkisuuden ja ihailijoiden määrää!

Kumpi toimi vai pitääkö siis olla molemmat?
Aamulla nuoreNmat Naiskolleekat kertoi kuinka opiskeluaikana eräs henkilö tuli Naisten kesken tunnetuksi Kello-Jormana (nimi muutettu) (en minä) koska hän tuli aina esittelemään kuinka kallis kello hänellä on...sävystä päätellen, eijjolisi kannattanut esitellä :eek: .

Ei ollu mullakaan kaukana, tuossa pihalla asentelin uutta pylpyrää koiran juoksunaruun, ku kuului selän takaa "Jumalan terve". Oli sit pihaan eksyny Jehovan todistajia heti 4kpl. Eivät viipyneet kauaa.

Koiralla tosin oli tänään kyl joulu, synttärit ja vappu samana päivänä, kun pihaan ilmeistyi säkillinen hirvenluita.
Aiemmassa kämpässä noita kävi oven takana välillä. Vähän kaduttaa jälkeenpäin, ku en päästäny ikinä sisälle. Tiiä miten mehevän väittelyn ois saanu aikaseks heiän kaa. Anyway, mä oon sanonu kaikille kavereille yms. et vaikka ovelle tulis Jeesus, ni kutsumattomat vieraat ei sisään pääse :cry:. Sit on jotkut ihmiset jotka soittaa jokaikisestä asiasta. Itellä luuri mutella 24/7, ja puhelut on etovinta paskaa maan päällä. Viestit, Whatsapp>

Aiemmassa kämpässä noita kävi oven takana välillä. Vähän kaduttaa jälkeenpäin, ku en päästäny ikinä sisälle. Tiiä miten mehevän väittelyn ois saanu aikaseks heiän kaa. Anyway, mä oon sanonu kaikille kavereille yms. et vaikka ovelle tulis Jeesus, ni kutsumattomat vieraat ei sisään pääse :cry:. Sit on jotkut ihmiset jotka soittaa jokaikisestä asiasta. Itellä luuri mutella 24/7, ja puhelut on etovinta paskaa maan päällä. Viestit, Whatsapp>
Ei kannata alkaa jutulle, päädyt nimeksi mustaan kirjaan ja ne käännyttäjät alkaa kulkemaan 3-6kk välein jatkamassa sanan saattamista. Tämän tiedän kokemuksesta ja kuuluu sarjaan virheitä joita tuli joskus 2-kymppisenä tehtyä:ROFLMAO:

Kuntosalilla oli taas ohjattu senioriryhmä samaan aikaan. Suotulaitteella vieressä ahkeroi pappa, joka aikansa soudeltuaan sanoi, että ranta tuli vastaan eikä huvita kääntää venettä, joten pitää lopettaa.
Tyylipisteet henkseleistä, jotka pitivät verkkapöksyt varmasti paikoillaan - ei puoli persettä paista paljaana vaikka kumartelisikin.

mesemuuten herätti tässä joku ehtoo pikkupoikien huomion kun vaihdoin läpyskästä moottorijarrulla pienempää pykälää silmään

mesen atk siis antaa ko.tilanteessa automatic välikaasua ja pörähtää hienosti

pikkupoikien päät kääntyi kevyenliikenteenväylällä

se: teki Minusta ammattikoululaisen t.V46V
Mun pää olis myös kääntynyt

Suositut

Back
Ylös Bottom