vokot
asiallista keskustelua, Onely
Pitiki ostaa käNppä potkupallostadionin vierestä. Hirwittävää älämölöä.
täälä ydinkeskustassa on lähes hiirenhiljaista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitiki ostaa käNppä potkupallostadionin vierestä. Hirwittävää älämölöä.
Jos löyät niin kerro mullekki.
Mee kotiin. Töllöstä tulee 2100 Emmanuelle 2.täälä ydinkeskustassa on lähes hiirenhiljaista
Ne on kaikki tuolla stadionilla.täälä ydinkeskustassa on lähes hiirenhiljaista
Tuostamistähän sitä saisi semmoisen elämän?
vai onko se nyt vaan todella niin, että tämä ”elmä” oli tässä
Mieti ny, minunkin päivän kohokohta oli se että pääsi 3h lyijyliivin alla hikoilun jälkeen suihkuun, oluelle ja sitten kattomaan kun läskit tönii toisiaan. Ei ihan hirveesti juhlita meilläkään. Niin ja mästersef oli kans.päivä-päivältä tuntuu epätodennäköisemmältä
tänään on vielä pahee kun eilen, huomenna tod.näk. alamäki on jatkunut, onely
Ehdotus: Tampere, Finland. Ei taas. e: uusinta, Odessa, Ukraine.
Vähän arveluttaa ne alkuperäiskansat siellä.Ehdotus: Tampere, Finland. Ei taas.
No mulla on tuollanen kiintiö Tamperelainen, alkuasukas, tässä käden tai ainakin huudon ulottuvilla, joten tulkki on saatavilla.Vähän arveluttaa ne alkuperäiskansat siellä.
Voi kuinka minä olin salaa rakastunut Mynniin silloin, kun Jyväskylässä nuorena tyttönä asuin. Se oli minusta niiiin komea mies.Selasin Tuomas Saukkosen wikiä, josta päädyin Mynni Luukkaisen wikiin.
Mynnihän on hieno Mies!
Luukkainen mainitsee tärkeimmiksi musiikillisiksi vaikuttajikseen Phil Anselmon ja Panteran, Kerry Kingin ja Slayerin, Chuck Schuldinerin ja Deathin, GG Allinin, Rob Zombien, Bolt Throwerin, Mardukin, Darkthronen, Emperorin, Necrophagian, Hypocrisyn, Pekka Siitoimen sekä Saatanan
Se ei välttämättä ole tae turvallisuudesta, yhden (1) kerran nääsvillen grillillä käydessä murteen tarttuvuusriski oli oli jo hyvin suurta.No mulla on tuollanen kiintiö Tamperelainen, alkuasukas, tässä käden tai ainakin huudon ulottuvilla, joten tulkki on saatavilla.
Olen altistunut vuosia, vielä ei ole tarttunut kuin kummeli tason kielitaito.Se ei välttämättä ole tae turvallisuudesta, yhden (1) kerran nääsvillen grillillä käydessä murteen tarttuvuusriski oli oli jo hyvin suurta.
Etkö kerenny kiksauttaan? Nykyäänhän on vähän jo myöhäistä (tai aikaista, riippuen avioliiton kestosta).Voi kuinka minä olin salaa rakastunut Mynniin silloin, kun Jyväskylässä nuorena tyttönä asuin. Se oli minusta niiiin komea mies.
Se on hyvin yleistä, että tauti saa uskomaan niin. Kyseessä kuitenkin tila, joka on levinnyt kohtalaisen herkästi verrattain hyvällä menestyksellä vuosikymmeniä pelkästään televisionkin välityksellä.Olen altistunut vuosia, vielä ei ole tarttunut kuin kummeli tason kielitaito.
Kai soitit 112?Täysi kattastfow oli lähellä. Pyörälenkki venähti ja kaljat olivat ehtineet mennä pakastimessa umpijäähän. No, kuumalla vedellä tästäkin selvittiin.
Tautiin voi tietysti liittyä samantyyppinen sairauden tunnottomuus mikä vaivaa ainakin tuolla yhdessä ravintopuolen ketjussa...Se on hyvin yleistä, että tauti saa uskomaan niin. Kyseessä kuitenkin tila, joka on levinnyt kohtalaisen herkästi verrattain hyvällä menestyksellä vuosikymmeniä pelkästään televisionkin välityksellä.
Vai onko kaikissa meissä sisäänrakennettu tietynlainen Tamperelaisuus, joka tarvitsee vain aktivoinnin altistumisen kautta?
Noo, ymmärtäisin kommentin :D Viimeksikin lauantaina käytiin hakemassa hyvässä nosteessa vähän evästä paljuun.Tuli mieleen, @Max131 Alkossa.
Joku daami tulee sanomaan "Sä näytät siltä että tiedät näistä viinaksista"