Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jos löyät niin kerro mullekki.

päivä-päivältä tuntuu epätodennäköisemmältä

tänään on vielä pahee kun eilen, huomenna tod.näk. alamäki on jatkunut, onely

päivä-päivältä tuntuu epätodennäköisemmältä

tänään on vielä pahee kun eilen, huomenna tod.näk. alamäki on jatkunut, onely
Mieti ny, minunkin päivän kohokohta oli se että pääsi 3h lyijyliivin alla hikoilun jälkeen suihkuun, oluelle ja sitten kattomaan kun läskit tönii toisiaan. Ei ihan hirveesti juhlita meilläkään. Niin ja mästersef oli kans.

Nyt on varmaan krapula siitä yhdestä oluesta kun pää ns vitu* kipee.

Selasin Tuomas Saukkosen wikiä, josta päädyin Mynni Luukkaisen wikiin.

Mynnihän on hieno Mies!
Luukkainen mainitsee tärkeimmiksi musiikillisiksi vaikuttajikseen Phil Anselmon ja Panteran, Kerry Kingin ja Slayerin, Chuck Schuldinerin ja Deathin, GG Allinin, Rob Zombien, Bolt Throwerin, Mardukin, Darkthronen, Emperorin, Necrophagian, Hypocrisyn, Pekka Siitoimen sekä Saatanan
Voi kuinka minä olin salaa rakastunut Mynniin silloin, kun Jyväskylässä nuorena tyttönä asuin. Se oli minusta niiiin komea mies.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Täysi kattastfow oli lähellä. Pyörälenkki venähti ja kaljat olivat ehtineet mennä pakastimessa umpijäähän. No, kuumalla vedellä tästäkin selvittiin.

No mulla on tuollanen kiintiö Tamperelainen, alkuasukas, tässä käden tai ainakin huudon ulottuvilla, joten tulkki on saatavilla.
Se ei välttämättä ole tae turvallisuudesta, yhden (1) kerran nääsvillen grillillä käydessä murteen tarttuvuusriski oli oli jo hyvin suurta.

Olen altistunut vuosia, vielä ei ole tarttunut kuin kummeli tason kielitaito.
Se on hyvin yleistä, että tauti saa uskomaan niin. Kyseessä kuitenkin tila, joka on levinnyt kohtalaisen herkästi verrattain hyvällä menestyksellä vuosikymmeniä pelkästään televisionkin välityksellä.

Vai onko kaikissa meissä sisäänrakennettu tietynlainen Tamperelaisuus, joka tarvitsee vain aktivoinnin altistumisen kautta?

Minä kävin eilen illalla pyörähtämässä Tampereella: fiilistelemässä vanhoissa harrastuskuvioissa. Tuli jopa hetkellisesti ikävä sitä aktiiviharrastamista (🐾🐾) siellä ja niissä puitteissa.

Sitten kuulin sen murteen paljasjalkaisen puhumana.
Ja näin toisen paikallisen jääkiekkojoukkueen tarroilla "koristellun" auton, joka ei, yllättävää kyllä, kuulunut ensin mainitulle henkilölle.

Ihan kaikkea en ikävöinyt!

Se on hyvin yleistä, että tauti saa uskomaan niin. Kyseessä kuitenkin tila, joka on levinnyt kohtalaisen herkästi verrattain hyvällä menestyksellä vuosikymmeniä pelkästään televisionkin välityksellä.

Vai onko kaikissa meissä sisäänrakennettu tietynlainen Tamperelaisuus, joka tarvitsee vain aktivoinnin altistumisen kautta?
Tautiin voi tietysti liittyä samantyyppinen sairauden tunnottomuus mikä vaivaa ainakin tuolla yhdessä ravintopuolen ketjussa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom