Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eka koeajo sitten perinteisesti ilman kypärää.

"Käyn tossa vähän vaan pyörähtään..."
Vähän teettää töitä vielä ennenku.

Keula ja perä molemmat vielä entrattava läpeensä.

Putsasin ruosteet pois tankista ja tankin korkista annitrolilla. Kirkastuivatpahan. Aika tanakkaa ainetta (fosforihappoa).

Ymmärrän, mutta olen huumorintajuton tuon suhteen, kun on aina joskus kokenut sen tilanteen että pitäs saada joku mummo teholle, mutta kun tilaa: eijjole. Ei ole kauhean hauska tilanne.
Voin vaan kuvitella.
Siinä sitten priorisoidaan kuka säästetään ja kuka pistetään komeroon delaamaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Vähän teettää töitä vielä ennenku.

Keula ja perä molemmat vielä entrattava läpeensä.

Putsasin ruosteet pois tankista ja tankin korkista annitrolilla. Kirkastuivatpahan. Aika tanakkaa ainetta (fosforihappoa).
Annitroli on kyllä hyvää kamaa. Kallista vain lutrailla sillä.

Jäi joskus selvittämättä, kun ei parilla puhelulla selvinnyt, miten saisi vaikka 20 l pöntön.

Annitroli on kyllä hyvää kamaa. Kallista vain lutrailla sillä.

Jäi joskus selvittämättä, kun ei parilla puhelulla selvinnyt, miten saisi vaikka 20 l pöntön.
Tuumailin että ei tuo käytössä paljon kulu ja kaajoin takasin pulloon. Pitää jossain välissä suodattaa kiintoaines pois. Minkähän verran tuota kärsis laimentaa?

Tuumailin että ei tuo käytössä paljon kulu ja kaajoin takasin pulloon. Pitää jossain välissä suodattaa kiintoaines pois. Minkähän verran tuota kärsis laimentaa?
En muista paraniko lainkaan. Itsellä aina pullossa puhdasta ja erillisessä astiassa sotkettu. Kansi pitää olla kipossa, muuten haihtuu veks.

Subilta: Leikkikalugangsteri. En tajda olla nähnyt.

Puhuvat muuten sähköautojen valmistuksesta ja elokuva tehty kuuskytäluvulla.

mullaHonor8 puhelin ja oon yrittänyt sitä bluetoothilla telkkariin ja låppåriin, etttä saisi,n armeija videot kännykältä bluetoothin knautta läppärille tai telkkariin. joka on uusi philips

ei vittu onnisstu ssori kielivirheet

Ymmärrän, että ihmisten pitää tehdä töitä leipänsä eteen (vaikken itse niitä teekään). Silti minua ottavat päähän eri matkapuhelinoperaattorien ja sähköfirmojen palveluja esim. kauppakeskuksissa tyrkyttävät myyjät, jotka usein ovat ns. tukka hyvin -nuoria miehiä.

- Moi! Millainen sähkösopimus sulla on?
- Sori, nyt on kiire.
- Onks sulla Fortum?
- On mikä on.
- Meiltä saat paljon halvemmalla!

Puhelinoperaattorien myyjät lupaavat 6G:tä, supernopeaa nettiä ja ties mitä palveluja. Onneksi olen sen verran vittumaisen näköinen mies, etteivät nuo hirmu usein hyökkää kimppuuni.

Ja ymmärrän edelleen, että he tekevät työtään. Se vaan sattuu olemaan satunnaiselle uhrille vittumainen työ.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom