Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itselle tuli mieleen nuori Kari Peitsamo tuosta kuvasta.
Mulle joku ihan muu

Unabomber-sketch.png

Olihan tänään kiva burgerking kokemus Mäntsälässä, ihan vain siksi oli pakko käydä kingissä kun mikään muu ei ollut auki ja ajelin tsadista siitä ohi jajajaja...
Tilasin kaistalta sapuskan ja tulikin nopsaan, eikun auto parkkiin niin jokos vittu oli unohtunut ranskikset ja kävelin luukulle, toikin samantien ja pahoitteli johon minä että no eipä tässä mitään vahinkoa tapahtunut.
No niissä ranskalaisissa ei ollut suolaa ja en oo varma pitäskö hampparissa olla jotain rehuja mutta ei niin mitään välissä, makukin jotenkin vaisuhko. En nyt moisia viittinyt kysellä ja kun ei pahaakaan ollut sekä poisti nälän niin söin ja lähdin vidduun. Tai siis Lahteen, en vittuun.

Soittelin tutulle autohommista. Kysyin jos haettaisiin Saksasta tuplaturbo mulle kesäautoksi ja muuttaisi sen E85:lle.
Mietiskelin, olisikohan se hyvä idea ja saisiko siitä omat pois Suomessa myymällä.

Kaveri epäili, että olen alkanut juomaan kossua ja nappailemaan samalla rivatril pillereitä heti aamusta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Soittelin tutulle autohommista. Kysyin jos haettaisiin Saksasta tuplaturbo mulle kesäautoksi ja muuttaisi sen E85:lle.
Mietiskelin, olisikohan se hyvä idea ja saisiko siitä omat pois Suomessa myymällä.

Kaveri epäili, että olen alkanut juomaan kossua ja nappailemaan samalla rivatril pillereitä heti aamusta.

Eihän tuo nyt niin huono idea ole.

Itsekin katsellut nimenomaan tuplaturboa samalta suunnalta.
Jotenki mieleen nousee ajatus, että näissä viesteissä puhutaan ihan eriluokan kamppeista, euroa per tonni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom