Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Erikoisin, mitä minua on luultu, on ranskalainen. En kovin montaa vaaleatukkaista ja sinisilmäistä ranskalaista taida tietää, eikä mielestäni kovin stereotypinen kuva ranskalaisesta. Muut ovat vähän ymmärrettävempiä kuten ainakin saksalainen, ruotsalainen ja irlantilainen.

Siitä on melekeen vuosi kun ite on kiväärinpaukkuja ladannu. Pienempinä erinä kivaa mut kun lataa sen 200kpl kertaistumalla niin alkaa loppua kohti jurppimaan :D

Edit. Tajusin et onhan noita joskus ladannu päiväs 400 kappalettakin...

Melkein vuosi oli miullakin, mutta tänään tyrkkäsin koko tulevan ja ensisyksyn metätyspaukku tarpeen kerralla. Saattaa olla muutamaksi muuksikin syksyksi. Kaliiperi on 375 h&h mag., niin ei ihan riitä eurot taskussa harjoitella/ostaa metätyspaukkuja. Aamulla ampumaan, voi jo maanantaina joutua käyttämään. Miulla on latauslaitteena Dillon 550b, niin sillä tyrkkää satakunta paukkua alle tuntiin melko kevyesti.

Eilinen mustikka-vadelma-rahkapiirakka oli yön aikana muuttunut "nojaa":sta ihan kelvoksi. Oikeastaan jopa ihan hyvää.

Monestikkin kun antaa tekeytyä yön tai parin yli niin leivonnaiset vaan paranee! Harvoin suoraan uunista tulleina oikeastaan kovin herkullisia ovat.

Yllä olevaan keskusteluun liittyen voin sanoa, että oon suomalainen kalmankalpea albiinohaamu ja mua ei oo muun maan kansalaiseksi kyllä koskaan luultu. :D

Oih voih ja huomenna jalat vuorossa. Kyllä Vee-ille olet aivan oikeassa, tommoset yli viikon tauot tekee hirveyksiä hermotuksille. Parempi junpata 2x vkoon. Onneks palkkiona hieronta saleilun jälkeen =)!

En mäkään sitten sen enempää kyllä kysellyt että minkä maalainen mun pitäisi olla tai miltä sen naisen mielestä näytin... olisi varmaan pitänyt.
Luulen että epäsuomalaisuuteni johtui suureksi osaksi vain tummasta olemuksestani. Oli muuten hyvä reissu se, tekis mieli mennä vaikka uudestaankin.

Oli helkatin antoisaa käydä kattoos poikasen painitreenejä. Pitkästä aikaa jotain sisältöä arkeen.

Käsi on kipiä. Onneksi kaapissa sattui olemaan motifene dualia ja pronaxenia. Eip noi kovin hyviä oo mutta tuleepa syötyä ;)

Huomanna ajattelin tehdä amerikkalaisia pannukakkuja ison läjän ja syödä ne kermavaahdon ja jäätelön kanssa ja katsoa samalla putkeen Driven ja Heatin.

Monestikkin kun antaa tekeytyä yön tai parin yli niin leivonnaiset vaan paranee! Harvoin suoraan uunista tulleina oikeastaan kovin herkullisia ovat.
Paras osio on yleensä kuitenkin taikina/täyte ENNEN uunia.

Olin eilen varmaan jossain taikametsässä, kun löysin torvisienijemman. Jätin sinne siis niitä, että tuun paremmalla aikaa kerään loput. Tänään ei löytynyt enää koko paikkaa!! Kävin koko metän ympäri, joka polun, mutta torvisienikohtaa ei löytynyt enään :( Löysin kuitenkin kanttarellikohdan :)

Aika hyvin minut on ainakin Aasiassa tunnistettu suomalaiseksi, tai joskus hurriksi.. Ehkä se on tää vaaleahko tukka, siniset silmät ja pulleat posket joka paljastaa..

Tulis syksy ja pimeä niin sais käpertyä yksin peiton alle ja masistella rauhassa.. Nyt on vaan tällänen fiilis, harvinainen biisi näin metallistille mut menköön:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan toi Shirley Manson ROCK
Onko pernod krapula kun noin herkässä? Samankaltaisissa tunnelmissa täällä. Siis ei kuitenkaan rapulaa.
Ja onhan tää Nina Persson myös samaa sarjaa.

I need some fine wine...and You

Ei oo krapulaa, muuten vain vaihteeksi taas vituttaa oma pelkuruus ja nössöys.. Ylipäätään oma elämä.

Paras osio on yleensä kuitenkin taikina/täyte ENNEN uunia.

Olin eilen varmaan jossain taikametsässä, kun löysin torvisienijemman. Jätin sinne siis niitä, että tuun paremmalla aikaa kerään loput. Tänään ei löytynyt enää koko paikkaa!! Kävin koko metän ympäri, joka polun, mutta torvisienikohtaa ei löytynyt enään :( Löysin kuitenkin kanttarellikohdan :)

Joku oli varmaan varastanut ne sienet! :evil: Mä sain tänään satoa: 2 mustikkaa mun mustikkapensaasta oli kypsiä! En taida saada piirakka-aineksia tuosta pensaasta... Sen verran harvassa on vielä marjat! :D

Täytyy tyytyä kaupan antimiin, jos ens viikolla tekisi kokeiluksi rahkapiirakan, kun töihin pitäisi kai kiikuttaa jotain lähiaikoina. Äsken tuli sähköpostia, et saisiko lahjatoivelistaa lähestyvän merkkipäivän johdosta... Mitäs sitä vois pyytää työnantajalta lahjaksi? Ei mitään ideaa taaskaan!

Vittu et menee nopeesti nää päivät.
Herätys, kouluun, koulusta kotiin ruoka, otevoimatreeni 4h, kiertäjäkalvosintreeni ja koko kropan venyttelyt, siwassakäynti, suihkuun, kattoo simpsonit ja south park ja nukkumaan.

Back
Ylös Bottom