Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No way! :eek: Mun piti kerran päästä ampumaan moisella yhdessä puolustusvoimien jutussa mutta sit tuli pari muuttujaa. Höh!

>,<

Hitto olen kamala työpaikkakiusaaja; mun kollega ihmetteli kun söin mun iltapäivärahkaa että miten sä pystyt vetämään tota rahkaa raakana tossa määrin, niin sanoin että helposti, tosi miehet vetää raakana. Hetken päästä se haki vähän nolona sen jonkun persikka-Skyrin jääkaapista ja räjähdin nauramaan ja kiljaisin 'Neiti'. Kaikilta suomea ymmärtäviltä meni pokka.. Se uhkasi tuoda huomenna lehmä-vanukasta ja syödä pelkät suklaat siitä:lol2: Mut voitaisiin oikeastaan valita Vuoden Työkaveriksi.

Ha! Yskä meinasi nujertaa pirteän olotilani ja meinasin sortua jopa ajattelemaan (joka ei kuulemma sovi mulle), mutta nyt taas hymyilyttää :)

Olipa kiva haukata aamulla suun täydeltä leipää vain hoksatakseen, että se on homeessa. :urjo:
Yhden hengen taloudessa passais ottaa pakasteesta vain kaksi palaa kerrallaan sulamaan,
muuten ne homehtuu. Enpäs sitä taaskaan muistanut...

Joo, aika itsepetosta ajatella, ettei kukaan sitä tajua. Aika usein ihan odottamattomasta paikasta pamahtaa joku suomalainen, ja voi alkaa kelaamaan, mitä tuli sanoneeksi. Suomalaiset kuitenkin matkustavat aika paljon, vaikka pieni väestö onkin. Toki tuo Kairan jenkkilä on jo suht turvallinen. Kerran olen päässyt kuittaamaankin, kun jotkut kaksi likkaa puhui minun selän muodoista minun selän takana jonossa suomeksi, ja seuraavaksi kauhistelivat keskenään, miksi ostin niin monta jäätelöä. Käännyin ympäri ja totesin "Ei nämä kaikki ole minulle, vaan osa on kavereiden." Meni tytöt aika vaikeaksi.
Italiassa istuskelin kahvilassa, kun viereisessä pöydässä kaksi suomineitoa alkoi tuijotella mua ja keskustella siitä kuinka eksoottista on että italialaisissakin on vaaleita ihmisiä. Toinen tiesi asiantuntevana että olen todennäköisesti pohjoisesta, koska Pohjois-Italiassa on paljon vaaleaa verta. "Mut on noiden piirteet silti selvästi italialaiset." En raaskinut korjata.

Ja erikoista tuossa ei ole se, etteivät tajunneet naaman perusteella että olen suomalainen, vaan se, että kyseisessä paikassa pyöri turisteja kaikista maailmankolkista, joten en ihan ymmärrä mistä tuli lähtöolettama "vaaleasta italialaisesta".

Ja erikoista tuossa ei ole se, etteivät tajunneet naaman perusteella että olen suomalainen, vaan se, että kyseisessä paikassa pyöri turisteja kaikista maailmankolkista, joten en ihan ymmärrä mistä tuli lähtöolettama "vaaleasta italialaisesta".
Muutama vuosi sitten tuli kolmisen viikkoa vietettyä Espanjassa. Siellä taas jouduin vakuuttamalla vakuuttamaan erästä paikallista siitä että olen suomalainen.
En kuulemma näytä yhtään suomalaiselta... pitää vissiin olla siniset silmät ja vehnäpeltohiukset :)

Olipa kiva haukata aamulla suun täydeltä leipää vain hoksatakseen, että se on homeessa. :urjo:
Yhden hengen taloudessa passais ottaa pakasteesta vain kaksi palaa kerrallaan sulamaan,
muuten ne homehtuu. Enpäs sitä taaskaan muistanut...

Minulla on aina kaikki leivät pakkasessa ja sieltä sitten mikron kautta tuoretta leipää. Tätäkin piti pari kuukautta harjoitella aluksi, kun ei vain tajunnut että leipä homehtuu jos sitä ei syö nopeasti :D

Hui kauhia ku tää elokuu menee nopeaa! :wtf:

TOP 3 ärsyttävimmät asiat tänään:
1. Asiakkaat, jotka uhkailevat hermostumisella silloin, kun asiat eivät suju heidän mielensä mukaisesti
2. Liian intensiivisesti tuijottavat asiakkaat (en ole näyttelyeläin, teen työni rauhassa, kiitos)
3. Hyräilevät ja hermostuneesti naputtelevat asiakkaat :D

Minulla on aina kaikki leivät pakkasessa ja sieltä sitten mikron kautta tuoretta leipää. Tätäkin piti pari kuukautta harjoitella aluksi, kun ei vain tajunnut että leipä homehtuu jos sitä ei syö nopeasti :D
Sama, mä vaan tungen sen leivän aina paahtimeen :)

Sama, mä vaan tungen sen leivän aina paahtimeen :)
Kuin hyvin jäinen leipä paahtuu paahtimessa? :D Sehän on kuitenkin märkäkin vielä, tavallaan.

Jos joudun pakasteesta ottamaan, niin pistän eka vähäksi aikaa mikroon ja sitten paahtimeen, jos on paahdettavaa leipää.

Kuin hyvin jäinen leipä paahtuu paahtimessa? :D Sehän on kuitenkin märkäkin vielä, tavallaan.

Jos joudun pakasteesta ottamaan, niin pistän eka vähäksi aikaa mikroon ja sitten paahtimeen, jos on paahdettavaa leipää.
Useimmiten se mun leivät on ruisleipää tai jotain realia niin en sen niin tartte paahtua, mut kyllähän se paahtuu jos tarpeeksi kauan pitää :D
Mikrossa mun mielestä siitä leivästä tulee vähän vetistä, tai sellaista kosteaa.

Ei voi tajuta miten voi tulla maitorahkaa näin ikävä :D Pöljiä nuo amerikkalaiset, low-fat jugurttejakin hehkutetaan, mutta 170g purkkiin mahdutetaan silti pahimmillaan 30g sokeria. Hyööööh.

Muutama vuosi sitten tuli kolmisen viikkoa vietettyä Espanjassa. Siellä taas jouduin vakuuttamalla vakuuttamaan erästä paikallista siitä että olen suomalainen.
En kuulemma näytä yhtään suomalaiselta... pitää vissiin olla siniset silmät ja vehnäpeltohiukset :)

Multa kysyttiin viime viikolla et olenko Islannista kotoisin? :D

Yleensä aina kaikki sanoo etten näytä yhtään Suomalaiselta, se myös taitaa pitää paikkaansa, olenkin tällainen noita-akka tai metsän menninkäinen. :evil:

Olin lapissa kylpylässä, niin joku mummo tuli kysymään minulta, että olenko italiasta. Kysyi siis vielä suomeksi.

Back
Ylös Bottom