Oho, siellähän on kesä ulkona! :dance:
Hei kesälissu, ootko kuullut uutta biisiä näiltä?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, siellähän on kesä ulkona! :dance:
No way!Mun piti kerran päästä ampumaan moisella yhdessä puolustusvoimien jutussa mutta sit tuli pari muuttujaa. Höh!
Latailin ison kasan kiväärinpaukkuja, ihanaa. Mutta mikä parasta, tästä päivästä eteenpäin loppuviikko vapaata ja sitten kaksi viikkoa lomaa:dance:.
Hei kesälissu, ootko kuullut uutta biisiä näiltä?
Italiassa istuskelin kahvilassa, kun viereisessä pöydässä kaksi suomineitoa alkoi tuijotella mua ja keskustella siitä kuinka eksoottista on että italialaisissakin on vaaleita ihmisiä. Toinen tiesi asiantuntevana että olen todennäköisesti pohjoisesta, koska Pohjois-Italiassa on paljon vaaleaa verta. "Mut on noiden piirteet silti selvästi italialaiset." En raaskinut korjata.Joo, aika itsepetosta ajatella, ettei kukaan sitä tajua. Aika usein ihan odottamattomasta paikasta pamahtaa joku suomalainen, ja voi alkaa kelaamaan, mitä tuli sanoneeksi. Suomalaiset kuitenkin matkustavat aika paljon, vaikka pieni väestö onkin. Toki tuo Kairan jenkkilä on jo suht turvallinen. Kerran olen päässyt kuittaamaankin, kun jotkut kaksi likkaa puhui minun selän muodoista minun selän takana jonossa suomeksi, ja seuraavaksi kauhistelivat keskenään, miksi ostin niin monta jäätelöä. Käännyin ympäri ja totesin "Ei nämä kaikki ole minulle, vaan osa on kavereiden." Meni tytöt aika vaikeaksi.
Muutama vuosi sitten tuli kolmisen viikkoa vietettyä Espanjassa. Siellä taas jouduin vakuuttamalla vakuuttamaan erästä paikallista siitä että olen suomalainen.Ja erikoista tuossa ei ole se, etteivät tajunneet naaman perusteella että olen suomalainen, vaan se, että kyseisessä paikassa pyöri turisteja kaikista maailmankolkista, joten en ihan ymmärrä mistä tuli lähtöolettama "vaaleasta italialaisesta".

Olipa kiva haukata aamulla suun täydeltä leipää vain hoksatakseen, että se on homeessa. :urjo:
Yhden hengen taloudessa passais ottaa pakasteesta vain kaksi palaa kerrallaan sulamaan,
muuten ne homehtuu. Enpäs sitä taaskaan muistanut...
Sama, mä vaan tungen sen leivän aina paahtimeenMinulla on aina kaikki leivät pakkasessa ja sieltä sitten mikron kautta tuoretta leipää. Tätäkin piti pari kuukautta harjoitella aluksi, kun ei vain tajunnut että leipä homehtuu jos sitä ei syö nopeasti :D

Kuin hyvin jäinen leipä paahtuu paahtimessa? :D Sehän on kuitenkin märkäkin vielä, tavallaan.Sama, mä vaan tungen sen leivän aina paahtimeen![]()
Kuin hyvin jäinen leipä paahtuu paahtimessa? :D Sehän on kuitenkin märkäkin vielä, tavallaan.
Useimmiten se mun leivät on ruisleipää tai jotain realia niin en sen niin tartte paahtua, mut kyllähän se paahtuu jos tarpeeksi kauan pitää :DKuin hyvin jäinen leipä paahtuu paahtimessa? :D Sehän on kuitenkin märkäkin vielä, tavallaan.
Jos joudun pakasteesta ottamaan, niin pistän eka vähäksi aikaa mikroon ja sitten paahtimeen, jos on paahdettavaa leipää.
Muutama vuosi sitten tuli kolmisen viikkoa vietettyä Espanjassa. Siellä taas jouduin vakuuttamalla vakuuttamaan erästä paikallista siitä että olen suomalainen.
En kuulemma näytä yhtään suomalaiselta... pitää vissiin olla siniset silmät ja vehnäpeltohiukset![]()
Muutama vuosi sitten tuli kolmisen viikkoa vietettyä Espanjassa. Siellä taas jouduin vakuuttamalla vakuuttamaan erästä paikallista siitä että olen suomalainen.
En kuulemma näytä yhtään suomalaiselta... pitää vissiin olla siniset silmät ja vehnäpeltohiukset![]()