Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt pitäis sit taas muistaa että ihmiset ymmärtää jos puhun heistä kakkaa kaupan kassajonossa. Ja seuraava pitkänmatkanlento sit joko lapsettomassa koneessa tai bisnesluokassa. Helmi lentää yhteensä 12h niin että kummassakin koneessa selän takana on joku älykääpiöäpärä, jonka vanhemmat ei tajua mistään mitään. Niinkuin että red eye -lennolla ihmisten tulisi saada nukkua, eikä saada pikkupettereiden potkuja selkänojaan joka kolmas minuutti... :D
Child-free Airlines, oliskohan kysyntää? Hinnat ainoastaan 5% korkeammat ku muilla lentoyhtiöillä, mutta eipähän ole kakaroita.

Haitanneeko tuo mitään? Joskus on hyvä kuulla totuus, epämiellyttäväkin sellainen.

Pitäis varmaan ensin hoitaa tää oma apinannaamansa kuntoon ennen kuin alkaa muita haukkua.

Child-free Airlines, oliskohan kysyntää? Hinnat ainoastaan 5% korkeammat ku muilla lentoyhtiöillä, mutta eipähän ole kakaroita.

No mikäs lentoyhtiö se ny aiheutti kohua kun aikoi lentää lapsettomia lentoja?! Olen myös sitä mieltä että osa saksalaisista ja ranskalaisistakin saisi jäädä rannalle. Tai no, ehkä helpointa olis vaan lentää yksärillä :D

Nyt pitäis sit taas muistaa että ihmiset ymmärtää jos puhun heistä kakkaa kaupan kassajonossa.

Missä kaukana oot ollu? Ite on tullu hiukan reissattua Euroopassa, ja yllättävän monessa maassa ja kaupungissa vastaan on tullut suomea ymmärtäviä ihmisiä. Kerran olin kaverin kanssa kuulemassa, kun joku kommentoi juurikin kassajonossa muiden ostoksia ja ulkonäköä suomeksi. Oli pokassa pitelemistä, kun se sitten hoksasi meidänkin puhuvan suomea.

Mä olin joskus kaverini kanssa Pariisi-Lontoo junassa ja matkan aikana keskustelimme vanhoista poikaystävistä, panoista ym. Tuli käsiteltyä Peran penis, Ollin olematon ja Jussin munakarvat ja muuta kivaa. Sitten kun pääsimme Lontoon Paddingtonin asemalle ja mä kurkotin ottamaan laukkuani hyllyltä, niin käytävän toisella puolella istunut mies kysyi kohteliaasti suomeksi, että tarvitsenko apua. Taisin vähän punastua :nolo:

Oltiin kerran reissulla kebnekaisella, sehän on ihan naapurivaltiossa. Mutta meidän porukassa oli pari tosi mulkkua ja tyhmää jätkää. No oltii suihkussa, semmosessa alppisuihkussa ja pari "ruotsalaista" tiputti saippuan lattialle niin nää jätkät hohotti ei pysy ees saippua kädessä poikasilla.. Pois lähtiessä nämä "poikaset" huikkasi kaveruksille että hei teidän shampoo jäi.. Vähän olin nolona vaikka en ite mitenkään moiseen osallistunu. En muista paikkaa missä en olis suomalaiseen törmänny. Higueyssa jopa osasi yks kanadalainen puhua suomea. Ja lombokissa oli samassa hotellissa suomalainen miespariskunta..

Missä kaukana oot ollu? Ite on tullu hiukan reissattua Euroopassa, ja yllättävän monessa maassa ja kaupungissa vastaan on tullut suomea ymmärtäviä ihmisiä. Kerran olin kaverin kanssa kuulemassa, kun joku kommentoi juurikin kassajonossa muiden ostoksia ja ulkonäköä suomeksi. Oli pokassa pitelemistä, kun se sitten hoksasi meidänkin puhuvan suomea.

Kolme ja puol viikkoo olin Yhdysvalloissa. Mä odotan vähän joka paikassa saavani vastaan suomalaisia mut ekat finskit bongasin eilen Chicagon kentällä.

Nyt kun pääsee himaan niin vois google mapsilla tsekata mailit mitä ajettiin roadtripin aikana, unohdin nimittäin katsoa auton mittarin palauttaessa. Mut hieno reissu oli. Sen verran voin sanoo et jos koskaan haluutte mennä Evergladesin Gator Parkiin, niin jättäkää väliin. Järjetöntä huijausta.

Mun mielestä pariskunnat pitäisi laittaa eri lennoille ja kuhertelu pitäisi muutenkin kieltää. Lapset ei haittaa minua ollenkaan, päinvastoin. Kyllähän siitä elämisestä pitää ääntä kuulua ja liikkua ympäriinsä, kun vielä pystyy. Tekisi mieli kommentoida lapsien riehumiselle nyrpisteleville, että vittuako menit tekemään lapsen, varmasti oli hauskaa sitä tehdessä, mutta koita nyt kestää.
Yhdellä matkalla pelasin mustaa pekkaa pikkupojan kanssa, kun hänen vanhemmat taisivat keskittyä juomiin ja toisille riitelyyn.

Mä olin joskus kaverini kanssa Pariisi-Lontoo junassa ja matkan aikana keskustelimme vanhoista poikaystävistä, panoista ym. Tuli käsiteltyä Peran penis, Ollin olematon ja Jussin munakarvat ja muuta kivaa. Sitten kun pääsimme Lontoon Paddingtonin asemalle ja mä kurkotin ottamaan laukkuani hyllyltä, niin käytävän toisella puolella istunut mies kysyi kohteliaasti suomeksi, että tarvitsenko apua. Taisin vähän punastua :nolo:

Joo, aika itsepetosta ajatella, ettei kukaan sitä tajua. Aika usein ihan odottamattomasta paikasta pamahtaa joku suomalainen, ja voi alkaa kelaamaan, mitä tuli sanoneeksi. Suomalaiset kuitenkin matkustavat aika paljon, vaikka pieni väestö onkin. Toki tuo Kairan jenkkilä on jo suht turvallinen. Kerran olen päässyt kuittaamaankin, kun jotkut kaksi likkaa puhui minun selän muodoista minun selän takana jonossa suomeksi, ja seuraavaksi kauhistelivat keskenään, miksi ostin niin monta jäätelöä. Käännyin ympäri ja totesin "Ei nämä kaikki ole minulle, vaan osa on kavereiden." Meni tytöt aika vaikeaksi.

Joo, aika itsepetosta ajatella, ettei kukaan sitä tajua. Aika usein ihan odottamattomasta paikasta pamahtaa joku suomalainen, ja voi alkaa kelaamaan, mitä tuli sanoneeksi. Suomalaiset kuitenkin matkustavat aika paljon, vaikka pieni väestö onkin. Toki tuo Kairan jenkkilä on jo suht turvallinen. Kerran olen päässyt kuittaamaankin, kun jotkut kaksi likkaa puhui minun selän muodoista minun selän takana jonossa suomeksi, ja seuraavaksi kauhistelivat keskenään, miksi ostin niin monta jäätelöä. Käännyin ympäri ja totesin "Ei nämä kaikki ole minulle, vaan osa on kavereiden." Meni tytöt aika vaikeaksi.

Totta, opin kyllä tästä virheestä :D

No okei, sanotaan et jossain Alabaman missä-me-edes-ollaan huoltsikalla pysähtyessä en olettanu siellä olevan yhtään suomea puhuvaa/ymmärtävää. Noilla pikkupaikoilla saa olla mukavan rauhassa.

Vielä tunti kestettävänä ja sitten olisi enää kaksi päivää töitä. Tässähän tulee ihan jänniä hetkiä vielä ennen seuraavaa viikkoa.
Täytyy yrittää itsekin uimaan pariin otteeseen ennen lähtöä :D

Latailin ison kasan kiväärinpaukkuja, ihanaa. Mutta mikä parasta, tästä päivästä eteenpäin loppuviikko vapaata ja sitten kaksi viikkoa lomaa:dance:.

Siitä on melekeen vuosi kun ite on kiväärinpaukkuja ladannu. Pienempinä erinä kivaa mut kun lataa sen 200kpl kertaistumalla niin alkaa loppua kohti jurppimaan :D

Edit. Tajusin et onhan noita joskus ladannu päiväs 400 kappalettakin...

Ahhahaa, voitin, mun kaveri lupas viedä mut ampumaan sen rynnäkkökiväärillä:lol2:

Back
Ylös Bottom