Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
käy melkee katteeks toi Huhtiksen homma. mies reissaa ympäri muailmaa pihalla ku lumiukko ja hauskaa tuntuu olevan..:D

en malta oottaa kun pääsee lukemaa seuraavat iso-H:n avautumiset!!:)
 
Huhtamo on mun uus idoli reinon lisäks, uutta raporttia odottamaan jään... :thumbs:
 
woh, terppa taas. meitsi ottaa taas puikot sekunniks. ma todellaki toivosin et kasvatus ja kasvaminen ois menny siihen pisteeseen, et mul ois nalle puh tapetit ja kissa kehraamassa sylissa. eika ois tietoakaa aineista, viinasta tai pillusta. ei niita kaipaa jos niita ei tieda. mutta aika vitun sama taas loppupeleis et kuka uskoo kuka ei. kuha paasen kirjottaa ja avautuu elaman tarkeista asioista niin aivan sama. mieli tekis kyl kertoo viel tarkemmin paivien ja oiden tapahtumista mutta mikella ja modeilla on salettii sana sanottavana siina vaiheessa. duunipaiva takana, meika hotellihuonees. vittu meijat siirretttiin takas tahan perushuoneeseen ku se vitun lavuaari korjattiin. pitas varmaa menna potkii se taas alas. snadi kuumotus vaa et tuleekohan mitaan sanomista ku jatettiin se minisviitti aika vitun kuosiin. eilen lahettii ulos niiden hollantilaisten kaa. ei kyl keritty olla ku tunti ulkona ku lennettii vittuun joltain klubilta ku toi hullu portugaali jotai riehu siel. yllari. tultii takas huoneeseen ja paatettiin et nyt vittu nii taju pois meininki paalle ku voi olla. samantienhan sita rupes pilluu hinaamaan. aluks ne jotai oli et ei kyl nain nopeesti et me halutaa eka tutustuu ja muuta skeidaa. se sama vitun virsi. no tunti ehittii tutustuu ku portugaali meni vessaan ammeeseen panee. se mun muija jotai pisti vastaan koko ajan ennenku panin pokekanavan paalle ni joha kuumeni. ma suoritin mun pyhan kolminaisuuden alle 10 minuutis. eli pyha kolminaisuus on, eka paalla eli perus lahetyssaarnaja ja sit lusikkaasento ja lopuks takaapain. ja iha lopuks tietty tavaramerkki eli kunnon cumshotti. ei tallei kuuril vaa taho malli lentaa ku ei oikein oo mita lennattaa. ne muijat otti beesiin vodupullon ja meil oli luonnontuotteet ja muut tuotteet. lopuks natsas viel parin vaihto. hahahah hauska lappa oli ku toi yks apina viel kysy mult sen jalkeen ku olin pannu sita muijaa keta se ekana pani, et noh miltas mun sperma maistu?? olin sillei et mita vittuu sa sekoilet, ni se vastas et nii ma heitin kolmet mallit sen suuhun ja se menit nuolee sita sen jalkeen. tuli vaha hyi vittu olo. mut ei laheskaa nii hyi vittu olo ku mita jossain vaihees iltaa tapahtu. siis vittu oikeesti hyi vittu! jotai chillailin siin peruskoomas sohval ja sit otin kunnon huikan bissetolkista. no vittu sehan oli taynna stogoja. hyi vittu samantien menin laattaa. menin takas istuu sohvalle ja jotai yritin selviytyy ja kerailla itteeni ja otin taas huikan bissesta, ni ei vittu, eikos se vittu tietenki ollu se sama vitun tolkki ja taas laattamaan. ja se sama tapahtu viel kolmannenki kerran mut siin vaihees ma olin jo joko niin kuosissa tai immuuni niille stogoille, et ma vaa rakasin ne stogot ja fimat vittuu mun suusta, heitin tolkin vittuun ja avasin uuden. ne ammat lahti aika vikkelaa vittuun ku oltii pantu niita ku niiden broidit jotai soitteli niille koko ajan. kerran muuten vietiin espoon scandic hotellii. oisko ollu matinkylas ni pari narttuu mukaan. meit oli 5 jabaa. se toinen muija oli niin ruma ja laski et kukaan ei halunnu bylsii sita. otettii viel kivipaperisakset et kuka joutuu panee sita. viel nii et se muija istu vieres. se rupes jotai spiidaa ja sit se sano sen kaverille et vittu nyt kyl mira lahetaa vittuu taalta! mira oli vaa et ma jaan kyl tanne. aika reilu frendi:lol2: vittu me ollaa ilkeita. oli viel talvi ja kello oli jotai kolme yolla. nyt on just hyva hiprakka paalla. ei mitaan kunnon tutkaa. perus iltapaiva, illanaloittajaiskooma. se perus pari joopelii ja pari drinkkii. ma muuten lupaan et ma lopetan tan rellestamisen heti ku tuun suomeen! ei oo terveydelle hyvaks ei. mut ei se tunnu vittuakaa kiinnostavan ennenku jotai tapahtuu. tai no kylhan oikeestaa tapahtuki kerran. heitin siit jotai lappaa taal pakkotoistol joskus. muistaakseni 10 paivaks jouduin sairaalaan rankan kuurin jalkeen. ja koko kuuri tuli enemman tai vahemman oltua selvinpain. ne oli niit nosturin aamubileaikoja. ne ketka tietaa ni ymmartaa. mut iha sama. ma en muuten tiia miks ma kerron tan mut taa tuli ny mieleen. et vuosia sitten oli citykaytavassa finnbody. sielt sai lisaravinteita laskulle, nii et ne lahettaa laskun himaan. ne ei koskaa pyytany papereita. ni ma tilasin mun sillosen pomon piikkiin, keta ma vittu vihasin nii paljon! nain joskus unta et laitoin 2 metrisen miekan tera ylos pain maahan, nostin mun pomon ilmaan ja pudotin sen perse edella sen teran paalle nii et se tera lavisti koko sen vartalon ja tuli sen suusta ulos. nii paljo ma sita vihasin. nii mita ma olin sanomas. kirjaimet hyppii taas silmille ja ajatukset juoksee nopeemmin ku aivot jaksaa ymmartaa. nii siis tilasin sen laskulle varmaa 10 purkki kreatiinii ja toiset 10 protskuu. terveisii vaa x pomolle. vitun huoranpenikka! ma toivon et se tunnistais mut taalta ni et se tulis jotai mussuttaa ja paasisin antaa sille kunnon kuolemahedarin. vitun urpo saatana. mut anyway, meitsi rupes taas kiihtyy. perushuhtamoo vittu. meitsil on jotai pahoi vaikeuksii tan mun temperamentin kaa. vittu ku hiiltyy aina nii nopeesti. ylihuomen paasee sukeltaa. vitun jees. thaimaas tuli sukellettuu paukuis. rupes vaa kuumottaa ku alko suu kuivumaan nii pahasti et ei oikee saanu henkee. mut oli kyl siisti vaijyy siel niit kaloi ja tuntu ku ne kaikki kalat ois tshiigannu meitsii koko ajan. mun frendil on muuten kyttauniformu ja toisen frendin broidil on vartijapuku. ne ei kyl oo mitaa kyttii eika vartijoit oikeesti. mut ollaa kelattu nii mont kertaa et vedetaan ne uniformut niskaa ja otetaa videokamera messiin ja tehaan omaa piilokameraa. vittu et sais putoilla. ma en tiia miks mut must tuntuu et tas lahi aikoina joutuu kyl kokeilee. menna esittaa jotai kyttaa ja menna kuumottaa jengii ja naureskella jalkeenpain ihan huolella:lol2: kaikki kepposet on aina nii siistei. niista puheenollen toi portugaali teki aika vitun hauskan kepposen kerran meitsille. olin just kylvyssa chillaamas. oisko ollu dubais. nii taa heitti kaynnissa olevan hiustenkuivaajan suoraan veteen. pomppasin samantien vittuun. ei kyl tullu mitaa mut olipas tosi vitun hauska pila. vittu ma otin pulttii sille. heitin sita taysii geelipurkil silmakulmaan, sit se otti tuolin ja yritti heittaa mua sil, mut ma menin matalaks ja se tuoli lens mun yli suoraa parvekkeelt ulos uima-altaaseen. oltiin viel jossain viidennes kerrokses. perus kannisekoiluu. se apina on nyt jyystamas sita muijaa kenet se pokas eilen rannalta. se kavi jyystaa sita eilenki sen jalkeen ku se oli jyystany niit kumpaaki hollantilaista. mut nyt meitsi on yksin huonees ni voin runkkaa tas sangyl iha vapaasti. iha vittuilaakseni runkkaan ton apinan tyynyn paalle. se kyl kuivuu siit mut pitaa tshiigaa jos illemmal natsais viel yks lasti just ennenku se menee nukkuu. se on kuitenki salee ni kuosis ettei se vittuakaa tajuu et mita siin on. vittu moon ilkee. ma en tiia miks mut aina ku on suihkus ni on pakka runkkaa. mul on joku ihme vamma, varmaan aika monel on sama et aina ku on bylsiny jotai ni heti on pakko kaantaa selka ja nukkuu kyljelleen yksin siin sangylla. ei jotenki vois vittuakaa kiinnostaa jotai halailla sen jalkeen. vaik ois kuinka hehkee muija vieres. tuli muuten hehkeest mieleen et muistaaks kukaa ne ruotsalaiset laulajasiskot. oisko ny ollu graaf toi jotai niiden sukunimi. vittu ku ei jaksa muistaa. no anyway laival me hengattii niiden kaa tulomatkalla tukholmast ja mun yks frendi paas painaa sita toista. se toinen oli naimisis ni ei kyl natsannu bilde. tai siis iha ku se ois joku este, mut nyt talla kertaa oli. kai ne jotkut muija oikeesti rakastaa miehiaan. vittu et havetti muuten tanaa tos hotellin hissis ku olin yksin jonku nuoren naisen kaa. ei kyl ollu mikaa erikoinen. oikeestaa aika vitun laama. mut anyway, mul oli nii kauhee farttihata! en jaksanu mitenkaa pitaa sita sisal ja paastin nii kauhee hajusen fartin. meinasin oikeesti itekki tukehtuu. vittu et oli noloo. ehka elaimin pano mita koskaa on ollu ku panin yht muijaa perttiin, toi hullu portugaali yritti tunkee sita vitun keilaa sen bildeen ja yks kolmes kaveri anto poskeen, ja sen portugaalin munaa imi toinen muija ja sen muijan bildee nuoli kolmas muija. oli viel suomalaisii muijii ja kaks niista oli siskoksii. miten sairasta. mut hauskaa oli. sillon oli just aito rocco sinfredi fiilis. se aito goggelin tuoma vittu ma oon pillumies fiilis. mut ei siit sen enempaa. tanaa joutuu kyl ottaa chillisti. snadi univaje ja huomen ois kyl siisti paasta treenaa. joutuu kyl pyytaa ne hollantilaiset taas tanne mut ei mitaa sen kummempaa. aikasin nukkuu ja huomen fresshina duuniin. toivotaan. ei kyl ollu nii paha heratys. pumpulaa tarpeeks ku imee ni ei tuu darraaa. on muuten frendi varannu naantalin kylpylas viikonloppupaketin just sillon ku tuun takas. suoraan lentokentalt naantaliin chillaa. joutuu kyl kaymaa turus vetaa snadin kiertueen. ainii mut enhan ma enaa dokaa ku ma tuun suomeen. joo eli jaa turkureissu valiin. ja muutenki jes. joku turku tammosen reissailun jalkeen. varmaa tosi siistii. kerran oon ollu turus baaristelemas. joku puuteri niminen mesta. saatii muutama kyttaauto ja ambulanssi jotenki sinnekki hommattuu. mut ne on niit vanhoja sekoiluaikoja. nyt ollaa jo kasvettu aikuiseks ja pidetaa vaa harmitonta hauskaa jossa sivulliset ei karsi. tai ainaski ma yritan. toi apina on yks vitun tornado ku se paasee vauhtii. ma en ikina tuo sita suomeen. tai oikeestaan ma en ikina paasta sita suomeen. vittu ma lahten kaikille rajavartijoille viestin et tota vitun miesta ei tahan maahan kannata paastaa. vaikka loistava tyyppi onki. mut ma tiian et se haluu lahtee aina ulos ja pitaa hauskaa ja aina ku se paasee uuteen maahan ni se innostuu vahan liikaa. nyt on just taydellisen rauhallinen kooma paalla. nii chilli fiilis. istun just partsil ja tshiigaan ku aurinko laskee ja kaarin koht joopelin ja todennakosesti putoon. panettaa kyl vidusti. meitsi kyl yrittaa soittaa niille hollantilaisille jos ne tulis tanne koht. vittu et kahen muijan kaa ku paasis ny panee ni ma oisin taivaassa. kaks kertaa oon siella taivaassa aiemmin ollu ja tasta on jo vuosii aikaa. ohan niit ryhmasessioita ollu vaikka muille jakaa, mut taa kooma, taa paikka, aika ja kaksi hehkeet muijaa ottamas poskee ni ai ai ai sanon mina. vittu ai ai ai. ai ai ai ai. hyva ku ei laukee ku pelkastaan kelaa sita mieles. olin muuten yla-asteella tyoharjottelussa jonku ala-asteen keittiossa. olin niiden lasten keittiotati ku niiden oma mamma oli sairaslomalla. olin vaa yhen paivan siel. muistan sen et siel oli ruokana sillon kalapuikkoi ja perunamuussii. annoin safkaa aina sen mukaan minka kokonen lapsi siin seiso edessa. kaikille pulleille ja vaha laskeille annoin vaa pari puikkoo ja snadi malli sita muussii ja kaikille kynaniskoille heitin kunnon annoksen. vittu mika kaaos siiit synty. se toinen keittioemantaki rupes vaa putoilee ku tajus mist on kyse. hei mita vittuu. ma yritin vaa edistaa niiden ruokatottumuksia ja auttaa niita lapsia. koulust tuli muuten mieleen et peruskoulus oli niin siistii. tai siis ei ollu siistii mut silti nii paljon siistei muistoi. espoon ***** yla-asteen kemianopettajalle vaa terveisii et ethan oo vihanen:lol2: syyhkittii silt avain ja tultiin yolla kouluun ja pollittiin editointikamat ja jotai elektroniikkaa. voi niita nuoruuden aikoja. ei kyl uskois et on sama huhtamo kyseessa. ma koin jonku valaistuksen tos 5 vuotta sitten. siit hetkesta oon muuttunu ihmisena ihan vitusti. en oo enaa se sama vittu nilkki, kapinallinen nuorisorikollinen. kai se ika jotai jarkee tuo mukana. paitsi et jarkee ei kyl tunnu vielakaa olevan paassa mut jotai kasitysta oikeudesta ja vaaryydesta kuitenki. pahoitteluni kaikille ihmisille kenelle olen koskaa mita mielipahaa joskus aiheuttanut. listassa on varmaan enemman nimia kun sanoja tassa postissa. mut anteeks kuitenki. ma en muuten rehellisesti oo lukenu ainuttakaa noist mun aiemmista paivakirjan paivityksista. mul ei oo hajuukaa mita sinne oo sepostanut ja temmeltany. mut ei kai sil vittuukaa valii. kuhan saan mielen puhtaaks. pakkotoisto:worship: vaik johnnyB on salettii vitun arsyttava jatka livena. ela suutu. huumorimiehii:D joopajoo. meitsi lahtee kyl ny levyttaa hetkeks et jaksaa taas illal yrittaa hinaa sita bildee. vaik ei siin kyl paljo hinattavaa oo. paitsi et perttiin ois siisti pitkast aikaa panna. siin on aina se oma salaperisyys siin hommas. toi paviaaniki hyokkas ny sisaan ja kauhee meteli taas paalla. voi vittu just ku kelasin et paasee nukkuu. ja eikohan se juossu suoraan viskipullon luo. sen muijan kaveri keta se asken jyysti, se ruma laski rantanorsu oli jotai kyselly meitsii. joutuu kyl varmaa antaa poskeen. en vitussakaa pane. joutuu kyl heittaa vakiolapan et vittu mun selka meni treeneis, en pysyt harrastaa seksii mut kylhan sa voit mun munaa imee ja hieroo mun selkaa. jos se vaik aamuks paranis ni voitas yrittaa uudelleen. ja se ei tietenkaa aamuks parane. mul oli pienena muuten oma rotta. se oli mun lemmikki mut sit ku se oli 3 vuotias ni kerran ku tulin koulust himaan ni se jotai satki ja kitu ja veti jotai pakkoliikkeita. se oli tekemas kuolemaa. olin ihan hadassa ja itkin vaa taysii. olin sillon ala asteella. en tienny et mita ois pitany teha ni panin sen muovipussiin ja paiskasin taysii seinaan. heitin sen varmaa kymmenen kertaa seinaa et se varmasti kuolee. ei ollu kyl mikaa hyva idea ku se meni ihan muusiks ja paloiks koko rotta ni oli vahan vaikee hautaa se. vielaki tulee paha mieli ku ajattelee sita. oli se kauhee kokemus pienelle pojalle. joo ei kyl pysy ny ajatukset yhtaan kasassa ja toi yks gorilla tos jotai huutelee ni meitsi poistuu taas taka-alalle. ja tata screenii ku tarpeeks tuijotaa ni tulee snadi hedari ja naa vitun kirjaimet hyyppii taas silmille. paivan phakta. japanissa vessanponton vesi kiertaa vaaraan suuntaan. wtf on taas homman nimi ja vittu sen mukaahan eletaan kunnes toisin mainitaan! huhtamo is over and out.
 
JEAAH! Takuuvarma linja jatkuu :rock:
 
Huhtamo, kiitos kun olet jaksanut pitää päiväkirjaa! Tuollaisia loistavia seikkailuja kaipaa meistä jokainen vähempiosainen, keep em' comin'!
 
Voi vittu sentääs :D . Enpä haluis olla Huhtamon kaveri, kauheeta sekoilua. On kyllä ihan viihdyttävää luettavaa :) :thumbs:
 
Jos joskus tulee pakkis miitti missä on paikalla herrat Iso-H, Sniffis, Reino, Belmondo ja Rinkku niin salettiin olen paikalla. Vielä kun sais Baarikellon ja Hannibalin niin ei puuttuis kuin eleonoora ja meah :hyper:
 
Naisen euro on 80 senttiä, mutta Huhtiksen väliaikaraportti on about 120 senttiä! :D

Oikeastaan ainoa, mitä tässä on vaikea uskoa, on se, että Portugalista voisi tulla joku noin hullu keilamies. Huhtamo Suomesta, no sen ymmärtää kyllä kaikki.
 
Huhtamo sanoi:
joutuu kyl varmaa antaa poskeen. en vitussakaa pane. joutuu kyl heittaa vakiolapan et vittu mun selka meni treeneis, en pysyt harrastaa seksii mut kylhan sa voit mun munaa imee ja hieroo mun selkaa.

mul oli pienena muuten oma rotta. se oli mun lemmikki mut sit ku se oli 3 vuotias ni kerran ku tulin koulust himaan ni se jotai satki ja kitu ja veti jotai pakkoliikkeita. se oli tekemas kuolemaa. olin ihan hadassa ja itkin vaa taysii. olin sillon ala asteella. en tienny et mita ois pitany teha ni panin sen muovipussiin ja paiskasin taysii seinaan. heitin sen varmaa kymmenen kertaa seinaa et se varmasti kuolee.

wtf on taas homman nimi ja vittu sen mukaahan eletaan kunnes toisin mainitaan! huhtamo is over and out.

Ei vittu, mulla lensi kuumat rommit monitorille kun luin iso-h:n jutun :lol2:

:kippis1:
 
jumiukko sanoi:
Jos joskus tulee pakkis miitti missä on paikalla herrat Iso-H, Sniffis, Reino, Belmondo ja Rinkku niin salettiin olen paikalla. Vielä kun sais Baarikellon ja Hannibalin niin ei puuttuis kuin eleonoora ja meah :hyper:

Siitä sitten vaan järkkäämää epävirallista H-6 -miittiä.Ja sehän voi sit olla ihan missä vaan. Tosin vaaranahan on aina että verbaalisesti kyvykkäät kirjoittajat paljastuisivatkin tositilanteessa ujoiksi, sanattomiksi ja hiljaisiksi nysveröiksi:D . Reinoon ja Belmondoon mä luotan eniten, Huhtamo jos sais kunnon shamaanimeiningin päälle niin se ehkä kykenis lietsomaan aika hyvin. Tai sit se tosiaan on oikeesti vaan pieni äitin reppanan. Emmehän me nyt toki sorri biografistiseen kirjallisuudentulkintaan?!
 
venla sanoi:
Siitä sitten vaan järkkäämää epävirallista H-6 -miittiä.Ja sehän voi sit olla ihan missä vaan. Tosin vaaranahan on aina että verbaalisesti kyvykkäät kirjoittajat paljastuisivatkin tositilanteessa ujoiksi, sanattomiksi ja hiljaisiksi nysveröiksi:D . Reinoon ja Belmondoon mä luotan eniten...
Itse asiassa mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa tosta, että nykyaikaisen tieteellisen tutkimuksen valossa voitaneen luottaa siihen, että nimenomaan reino ja Belmondo paljastuisivat tositilanteessa ujoiksi, sanattomiksi ja hiljaisiksi nysveröiksi.

Mä en muuten tule sitten tohon miittiin. En uskalla.

Huhtamoa mä pelkään ihan fyysisesti. Se on se keila.

Bannattu Baarikello, edesmennyt Hannibal, eleonoora ja meah taas puolestaan herättää ihan muuten vaan sellaisia alkukantaisia tunteita ja/tai pelkoja, joita en rohkene elämässäni kohdata.

Mutta Rinkun mauseleumiin teen vielä joskus haudanryöstön. Ihan vaan vetääkseni sen muumiota parrasta.
 
Joo pistetään miitti jonnekkin Enderbynmaalle niin saa Iso-Hookin järkkäillä työmatkoja. Belmondo on myös minun suosikkini, tuohon H-6:seen en vielä oikein usko, mut hauskahan se ois nähdä mitä sieltä oikein livenä paljastuisi (riippuu vissiin juupeleista sun muista portugaaleita).
 
reino sanoi:
nykyaikaisen tieteellisen tutkimuksen valossa voitaneen luottaa siihen, että nimenomaan reino ja Belmondo paljastuisivat tositilanteessa ujoiksi, sanattomiksi ja hiljaisiksi nysveröiksi

Eijei. Kun Huhtamo olisi se hiljainen nysverö tositilanteessa.
 
joo kello on nyt tarkalleen 03:13 ja vittu huh huh mika kuosi paalla. ei tas oikee pysy missaa messis. tanaa on tapahtunu jotai iha sairasta pitkin iltaa! semmmost vitun nussimist ollu taas taaki yo ettei vittu mita rajaa! meitsi yrittaa tas jotai selviytyy. nyt jos joskus joutuu kerailee itteaan oikein huolel. olin jollai klubil ja joku muija kenel oli kunnon pitkat tekokynnet, otti sen kynnella kunnon goggelikasan ja toi sen suoraan mun nenan eteen. mita vittuu sa siin vaihees teet!! ei vittu ei tosikaa. kello on nyt 03:20 ja vittu ei hyvaa paivaa et kuulostaa musiikki nii vitun hyvalta. meitsi oikeesti jotai haukkoo henkee ja yritan tas pysyy kasas mut ei oo helppoo. oon tas jotai kaatunu varmaa kymmenen kertaa tan illan aikana. ei huhtamo nain. ei nain. olin kuulemma asken nukahtanu ku toi hollantilainen muija oli lutkuttanu meitsii. mita vittuu. ei vittu siis oikeesti. ei tammost kuosii oo olemas. ei taa oo todellist. taaha oli muistaakseni wtf tredi ni ei kai taal valii mita kirjottaa. jos ma vahigos kirjotin vaaraan trediin ni siirtakaa taa tai poistakaa iha sama. en jaksa tarkistaa. toi vitun mielipuoli apina hyppas vaha aikaa sit partsilt uima-altaaseen paa edella ja me ollaan vittu neljannes kerrokses ja toi jatka onm vbiel vitun pihalla! se loi paansa altaan pohjaan ja sil aukes paa vitun pahasti. nyt se jotai naureskelee. sil nakyy oikeesti kaikki lihat sen paassa. sil puuttuu joku biitti sen ohimosta ja sen onm vaa oha chillisti tos iha ku ei mitaan! ei mut taa raportti jai kyl tahan koska meitsi ei naa enaa yhtaan mitaan. siis vittu nyt taa screeni on yks saatanan maalaus mist ma en tajuu hevonvittuukaamn! ma oon tanssinu tast viimeset kolme tuntti tieston tahtiin ja toi paviaaani sano et taal ei oo ees soinu mitaa musiikki moneen tuntiin! mita vittu???????????????????/ onks meitsi vaa ny oieesti nii pihalla. oon kuulemma laulanu eri biisei ja hehkuttanu kuinka hyvii ne on vaik taal ei oo soinu mikaan musiiki. heitin asken monitorillekki et voitsa kayda siirtaa muyn auto poarkkipaikalla vaik mul mitaan vitun autoo ees oo taalla!! jhei vittu ma onn egypotissa vittu heratys! kello on nyt 03:40. paivanm fakta. ei kyl ny oo mitaan paivan faktaa. tsheegataa jos huomen natsais paivan fakta. huhyamo on ny kyl virallisesit pihalla ja viel pitais pannakki jaksaa mut joutuu kyl jattaa valii. ei vittu terve. terve sanon mina vittu huih huh. joo siis wtf saatana wtf! meitsii lahtee kyl ny jotai kehittelee jotai juttui. ei tas kul uni tuu mut ei tas kuyl jaksa netiskaa hengaa. ottakaa kaikki kotimaankansalaiset chillisti elkaaka riehuko liikaa! huhtyamo on taas vittu overt and out ja se on moro.....
 
Päivän phakta: Huhtyamo relaa chillisti!?!?!?!? :rock:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom