Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onneks aina tulee uusia.

edit: LOL, johan sattu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinpä! Uusi piina unohtaa vanhan piinan tai uudet piinat unohtaa vanhat piinat;)
Tai jotenkin silleen...:rolleyes:
 
Ainut ongelma ettei tähän aikaan yöstä ole mitään tekemistä. Paitsi syöminen:kuola:
 
Tekemistä löytyy jos keksii...
Tekee mieli karkkia, jostakin syystä aina tekee mieli karkkia tähän aikaan...

Edit. Mikä on elämän tarkotus? Miks me oikein ollaan täällä?
 
Mä haluaisin kiivejä. Ja mansikoita..oooh..hedelmäsalaattia.
 
Oon lopettanu röökaamisen kyllä, mut just nyt maksaisin 5€ yhdestä röökistä. On tää kipeetä. :D

edit: Alppilassa ketään tupakoitsijaa hereillä? :lol2:
 
Haha:D Kärsi:D
 
Ei tässä sinänsä kärsimään joudu. Pari vuotta oon ollu enimmäkseen polttamatta. Aina välillä vaan tekee ihan sikana mieli. 14 vuotta poltin. :eek:
 
Nyt tää tyty lähtee unten maille, hyvää yötä kaikille. :)
 
Pitkä aika 14 vuotta tupangia kärytellä...

Nyt vois seurata Meahin edistyksellistä esimerkkiä ja hipsiä itekkin nukkumaan, jos vaikka onnistuskin...
 
anyone wake? oh gosh, just watched spider-man 2. AGAIN.

O'rly? kewl...Tua kakkonen oli muuten paras noista spaidermäneistä, ykkönen ja kolmonenkin toki mainioita. Saisivat mun mielestä tehdä vaikka 32 jatko-osaa tohon. Ei ymmärrä kuin eräät väittävät, että olis hyvä lopettaa tohon kolmeen. Kyllä siä aiheita ja pahiksia riittää vielä yllinkyllin, saakeli mun favoritt pahista eli Rhinoa ei ole viä näkyny valkokankailla ollenkaan. :(
 
Tuli vaan leffoista mieleen et pakko mainostaa sellaista teosta kuin Crank!!
Aika menoa koko pätkä alusta loppuun ja jopa huumoripuolikin jakso naurattaa xD
 
O'rly? kewl...Tua kakkonen oli muuten paras noista spaidermäneistä, ykkönen ja kolmonenkin toki mainioita. Saisivat mun mielestä tehdä vaikka 32 jatko-osaa tohon. Ei ymmärrä kuin eräät väittävät, että olis hyvä lopettaa tohon kolmeen. Kyllä siä aiheita ja pahiksia riittää vielä yllinkyllin, saakeli mun favoritt pahista eli Rhinoa ei ole viä näkyny valkokankailla ollenkaan. :(
Nimenomaan, tuollaisia pätkiä jaksaa vielä katsoa. Vitut jostain kriitikoista? who the heck cares about them.
 
Ja taas yötöissä.Mitähän tekemistä tässä seuraavaksi keksisi ajan tappamiseksi.

Tuli katsottua äskettäin nuo kaikki kymmenen osaa Martinezin ja Greenen käsitreeneistä. Hyvin sillä sai ainakin aikaa tapettua kun filmien lataaminenkin kesti ikuisuuden tällä rakkineella,joka on ajalta ennen kypärää ja miekkaa.
Ihmeen kevyillä painoilla kyllä nuo ukot väänsi menemään IMO.

Laskutkin tuli tuossa jo aikaisemmin illalla maksettua niin jospa sitä seuraavaksi sitten alkaisi katsomaan jotakin leffaa...Työaikaa kun on kuitenkin vielä miltei kuusi tuntia jäljellä...
 
Väsyttää, vaan ei nukuta:( Pyörikelin sängyssä, ei tule mitään... Vois ruveta tuijottelemaan Madventuresia..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom