Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään katoin eka leffan ''300'', ihan mahtavaa mättöä ja muutenkin hyvä. Spartalaiset puolustautuu persialaisilta, suosittelen kaikille! Sitten tossa illemmalla menin kaverilla kattoon jonkun Silent Death tai sinnepäin, ihan järkyttäviä sätkyjä ja rytmihäiriöitä sain tostakin...
 
Nukkumaan!
 
300 on maailman paska leffa(tahalleen) ja Sin City rules. Itse olen kohtuu humalassa ja 8h päästä pitäisi olla töissä.
 
Itse heräsin juuri tuossa klo 03. 24 tunnin valvominen ja siihen päälle 11 tunnin unet alla ja tarkoitus nyt valvoa suoraan tuonne klo 22 ja käydä vasta sitten nukkumaan, niin saisi ehkä taas unirytmin sellaiseksi, että minua ei enää lähiaikoina näkyisi tässä threadissa.

Kesällä on kauheaa tuhlausta nukkua päivällä eikä se ole kovin mukavaakaan, kun kämppä on ihan tuskaisen kuuma. Talvella on sitten melko sama, milloin sitä nukkuu, kun auringosta ei ole tietoakaan riippumatta vuorokaudenajasta.
 
Jahas reilu 600kilsaa autolla takana ja väsyttää ihan kohtuullisesti.Vois laittaa nukkumaan tai sitten jos lähtis tunnin päästä porraskäytävään pelotteleen töihinmenijöitä..?:evil:ääh mä lähen nukkumaann..:zzzz:
 
Jahas reilu 600kilsaa autolla takana ja väsyttää ihan kohtuullisesti.Vois laittaa nukkumaan tai sitten jos lähtis tunnin päästä porraskäytävään pelotteleen töihinmenijöitä..?:evil:ääh mä lähen nukkumaann..:zzzz:

Pitkästä aikaa taas hereillä tähän aikaan ;) Ja saa olla ihan yksikseen töissä:D
 
Anoppi tulee näillä hetkillä yöksi.
 
Just tulin töistä. Pitäisi herätä kuudelta ja viedä auto huoltoon..En vielä tiedä pitäiskö mennä nukkumaan vai valvoa? Voisi sitten päivällä ottaa nokoset.
 
On vaimoke kotona. Vittu, nyt ne tuli..
 
Just tulin töistä. Pitäisi herätä kuudelta ja viedä auto huoltoon..En vielä tiedä pitäiskö mennä nukkumaan vai valvoa? Voisi sitten päivällä ottaa nokoset.
Valvoin tuossa yhden yön kokonaan ja siitä sitten kierteeseen. Suosittelen lyhyitä unia erittäin lämpimästi.
 
Valvoin tuossa yhden yön kokonaan ja siitä sitten kierteeseen. Suosittelen lyhyitä unia erittäin lämpimästi.

Tulee vaan ihan samanlainen olo kuin krapulassa, jos nukkuu liian vähän :D
 
Täällä odetellaan muijaa muna pystyssä matkoilta.Ei vaan tulee vasta torstaina niin joutuu turvautumaan tuttuun ja turvalliseen:thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom