Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Shiba, sun lempiblogiin on tullu uutta matskua.

GRAAH! Jos me joskus törmätään jossain niin saat selekääs. Sitten juon ja syön sinut pöydän alle. Et pärjää mitenkään.

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
15.jpg

Samaa mitä Fux: hyvä ihme noita Jyllin reisiä :eek: No ei sillä että tuossa varressa mitään vikaa muutenkaan olisi mutta...ooohh...
Vaikea sanoa kuolaisiko vai kirkuisiko kateudesta?
:eek: No olkaas nyt. Tässähän tällainen ujo poikarukka vallan menee hämilleen.

GRAAH! Jos me joskus törmätään jossain niin saat selekääs. Sitten juon ja syön sinut pöydän alle. Et pärjää mitenkään.

;)
Tätä mä odotan innolla. :kippis1: Todennäköisesti kyllä juotkin, mulla on nykyään ihan välimerellinen toi viinapää - mikä tuli taas huomattua. Sä sait valita 2 lajia, joten mä saan valkata sen kolmannen. :whip:

edit: Jylli, ylpisty ja äkkiä. :) Perus heterokommentti pohojalaasittaan: komiat kintut. Toki muutenkin asiallinen podi. :D

Tässähän tällainen ujo poikarukka vallan menee hämilleen.

Tuolla kropalla on ihan turhaa ujostella!

Dymond: se olisi se legendaarinen kerta kun Rax (tai ihan mikä vaan) syödään konkurssiin. Saisikohan sinne porttarin?

En tiedä porttareista, tuskinpa sentäs... Toki voidaan yrittää. :D

LOL, mulla on menny 3ooo postausta rikki, enkä edes oo huomannu. Voi vattu.

:lol2: mä olen valmis uskomaan tuon tarinan.

shiba, paljo söit tänää?

Mä oon nyt syöny jtn 3500kcal, hiukan yläkanttiin mut olis näläkä vielä. :rolleyes: Pakko se on syörä vielä.

edit: onneks ei oo niin tarkkaa :kippis1:

Käypä shiba katsomassa tuo. Oli nimittäin aika hyvää ja ilmaiseksi :D.

Edit: Itsekin dieetillä ja tänään ollut kamala nälkä. Olen tuossa vedellyt vajaan 200g savukalkkunaleikkeitä extrana, kun ei oikein millään ole pysynyt nälkä aisoissa. Dieetti toiminut sikäli ihan mukavasti, että kiristymistä on tapahtunut pikkuhiljaa ja treenikin on kulkenut, mutta paino ei ole enää vähään aikaan laskenut. Onneksi ei ole niin justiinsa, kun omaksi iloksi kiristelee.

shiba, paljo söit tänää?

öö. Meni semmoinen 1818kcal. Laskurin mukaan kulutus oli jotain 2318kcal eli 500 miinusta. Toivottavasti ei mennyt pahemmin yli. Eka lämminateria ei pysynyt sisällä joten tein uuden sunnilleen samanlaisen. Oletan että eka satsi ei kerennyt juuri imeytyä.

Jylli, mä luulen että se olisi mulle jo liikaa :nolo: Tilavuuteni (vai vetoisuuteni?) on rajallinen :D

Onneksi ei ole niin justiinsa, kun omaksi iloksi kiristelee.
Näinhän se on.

öö. Meni semmoinen 1818kcal. Laskurin mukaan kulutus oli jotain 2318kcal eli 500 miinusta. Toivottavasti ei mennyt pahemmin yli. Eka lämminateria ei pysynyt sisällä joten tein uuden sunnilleen samanlaisen. Oletan että eka satsi ei kerennyt juuri imeytyä.
Eksää tutkinu oksun konsistenssia? :wtf: Vattu, tosi diettaaja olis oksunnu lautaselle ja vetäny sen sitte uudestaa; voispa ainakin olla varma. ;) Eipä se varmaan mihinkään imeytyny, eikä ny tuommosista kandee ressata. :) Kyllähän asiat hyvin pitää tehrä, mutta kun se rajakin osaa olla aika häilyvä.

Mut nyt hyvää yötä mussukat, Dymo lähtee unille.

Otin muuten boksin kovolle jonkun niin paskan leffan, että oon jo kolme kertaa nukahtanu sitä kattoessa, josko toimis tänäänkin. :zzzz:

Minäkin taidan mennä jo nukkumaan että jaksan taas polkea aamulla. Tsemppiä Jyllin dieetille!

Eipä se varmaan mihinkään imeytyny, eikä ny tuommosista kandee ressata.

Ei pitäisikään. Stressaan liikaa kun haluan onnistua heti että ei enää tarvitsisi kituutella. Hyvää yötä kaikille :)

mitä että?

Expo...Seagram menossa?

Alec...en keksi mitään kyssäriä mikä ei kuulostais vittuilulta, joten jätän kysymättä. moro silti.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom