Shiba, sun lempiblogiin on tullu uutta matskua.
GRAAH! Jos me joskus törmätään jossain niin saat selekääs. Sitten juon ja syön sinut pöydän alle. Et pärjää mitenkään.
;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shiba, sun lempiblogiin on tullu uutta matskua.
No olkaas nyt. Tässähän tällainen ujo poikarukka vallan menee hämilleen.Samaa mitä Fux: hyvä ihme noita Jyllin reisiä No ei sillä että tuossa varressa mitään vikaa muutenkaan olisi mutta...ooohh...
Vaikea sanoa kuolaisiko vai kirkuisiko kateudesta?
Tätä mä odotan innolla. :kippis1: Todennäköisesti kyllä juotkin, mulla on nykyään ihan välimerellinen toi viinapää - mikä tuli taas huomattua. Sä sait valita 2 lajia, joten mä saan valkata sen kolmannen. :whip:GRAAH! Jos me joskus törmätään jossain niin saat selekääs. Sitten juon ja syön sinut pöydän alle. Et pärjää mitenkään.
;)
Tässähän tällainen ujo poikarukka vallan menee hämilleen.
shiba, paljo söit tänää?
Näinhän se on.Onneksi ei ole niin justiinsa, kun omaksi iloksi kiristelee.
Eksää tutkinu oksun konsistenssia? :wtf: Vattu, tosi diettaaja olis oksunnu lautaselle ja vetäny sen sitte uudestaa; voispa ainakin olla varma. ;) Eipä se varmaan mihinkään imeytyny, eikä ny tuommosista kandee ressata. Kyllähän asiat hyvin pitää tehrä, mutta kun se rajakin osaa olla aika häilyvä.öö. Meni semmoinen 1818kcal. Laskurin mukaan kulutus oli jotain 2318kcal eli 500 miinusta. Toivottavasti ei mennyt pahemmin yli. Eka lämminateria ei pysynyt sisällä joten tein uuden sunnilleen samanlaisen. Oletan että eka satsi ei kerennyt juuri imeytyä.
Eipä se varmaan mihinkään imeytyny, eikä ny tuommosista kandee ressata.