Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
puuma, tohon sun kysymykseen tuolla...se on vippiläisten hassutteluja, kysy vaik Mellyltä.
Se oli aikanaan. Itselläni vaan ainakin tuli niin näköinen tuosta, että tulin jättäneeksi sen avatarikseni sitten toistaiseksi. Jos keksin joskus jotain parempaa, niin varmaankin vaihdan tuota kuvaa.puuma, tohon sun kysymykseen tuolla...se on vippiläisten hassutteluja, kysy vaik Mellyltä.
Se oli aikanaan. Itselläni vaan ainakin tuli niin näköinen tuosta, että tulin jättäneeksi sen avatarikseni sitten toistaiseksi. Jos keksin joskus jotain parempaa, niin varmaankin vaihdan tuota kuvaa.
väsyttää perkeleesti,kohta nuqqIltaa, tiukka meno näköjään. Alec, mites rytmit? Väsyttääkö yhtään vai ootko jo kullinpunasen peiton alla? Mä oon taas pirteenä ku vaik se vitun peipponen.
ja pöö vaan Deelle.
Onks kukaan kattonut tota MTV:n Scarred-sarjaa? Kerran erehdyin kattomaan, aika tiukkaa meininkiä...
Milläs periaatteella nää on sitten tehty?
Sitä varten on oma ohjelmansa jossain netin syövereissä.Milläs periaatteella nää on sitten tehty?
joo mun henkiselle hyvinvoinnille on ehkä parempi niin.Joo, toi se on riskinä sit jos käy ajoissa nukkumaan...toisaalta eipä tää näyttänyt korjaantuvan mullakaan. Ihan hyvä varmaan ettet nähny Milanin kompurointia. Pääsitkö salille?
joo mun henkiselle hyvinvoinnille on ehkä parempi niin.
pääsin salille,hyvin kulki kyykky,kuin myös mave :hyvä:
nyt näin kun vihjasitNäitkö muuten iltsikan uutisen siitä nuoresta brassista? Hienosti lähti...onhan toi vähän naurettavaa kikkailua, varsinkaan kun ei pääse ohi. Kuumentaa kyl vastustajia hyvin tommonen.