Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutsi oli 23 ja faija 21. Olivat seurustellu 1,5 v ku vihittiin :D Mut se ei ole mitään verrattuna siihen ku faijan vanhemmat on olleet 60 vuotta naimisissa... Mut eipä ne hirveästi enää keskenään phukaan :D Vaikka siis elossa ovat molemmat..

Vietetäänks 50 vuoden jälkeen timanttista hääpäivää? Tuleeks sen jälkeen muita bileitä? Muuta kuin monttu-?:david:

60 vuotta on kyl käsittämätön aika yhdessä...

OKei... Vaikka mäkin olen aikamoinen idealisti ja haluan naimisiin jne... mut mietin, et kestänkö oikeasti yhtä ja samaa ihmistä vaikka sen 40 vuotta!? Siis se on NIIN pitkä aika ja ihmiset kuitenkin muuttuu siinäkin ajassa... Vaikka siihen kuinka haluais uskoa niin jotenkin aika uskomattomalta tuntuu... toisaalta faija sano ihan samaa, et ei se voi käsittää et ne niin kauan on ollu, siis koska se on juurikin niin pitkä aika.

En minä ainakaan ymmärrä esimerkiksi omia vanhempiani, miten helvetissä ne jaksaa kattella toisiaan vielä?32v+seurustelut siihen päälle, ei saateri:eek:

Itellä tuntuu melkein aina että 2v on maksimi...siis yhessäololle.

Pisin suhteeni on tainnu olla n.4,5v...sekin tuntuu varsinkin jälkeenpäin ihan järjettömältä ajalta.

<*kirjekurssipsykologi*>
Zokeritar: oot aika vaiheessa itsetutkiskelus kanssa, ainakin tämän asian osalta. Muutenkin taidat olla aika palasina.
<*/kirjekurssipsykologi*>

Asiasta kukkaruukkuun, näitä gatziljoonaa postausta kuukaudessa -tyyppejä on tullut viimeaikoina aika paljon lisää. Normi yöthreadilla osuutta joidenkin post counttiin, toisia taas vituttaa niin ankarasti että sellainen 500 postausta voi hyvin vuodattaa siitä. Loppuun disclaimer, eli mua ei henkilökohtaisesti haittaa tämä asia. Kunhan olen laittanut merkille.

Suoraan sanottuna käy sääliksi noita mun vanhempia. Monia vuosia on mennyt molemmilla hukkaan yhdessä ollessa. No itse olin naimisissa yli kolme vuotta!!! Harkinta-aika muuten päättyy vielä tän kuun puolella. Onnea, Grosskopf.

Suoraan sanottuna käy sääliksi noita mun vanhempia. Monia vuosia on mennyt molemmilla hukkaan yhdessä ollessa. No itse olin naimisissa yli kolme vuotta!!! Harkinta-aika muuten päättyy vielä tän kuun puolella. Onnea, Grosskopf.

Ottaako koville, vai onko helpotus?
Mulla meinas veljellä ottaa koville, mutta sille kävikin kusisesti...eukko petti jne (siis edellisessä aviossa, nyt menee jo hyvin).

zokeritar entäpä jos se ihminen muuttuu parempaan suuntaan siinä 35 vuojessa?
...taino, vittuako sillä väliä, mie lähen koisimmaa. unta palloon!

EDIT: ei saatana, kyllä tipahin tuolle grosskopfin sigulle :D neutraali pistäny pahan
..hmm taitaa jo väsyttää, öitä -->

Mun mutsi ja faija eros muutama vuos sitten...kertaakaan ei oo harmittanu, paitsi se ettei se tapahtunu 10 vuotta aikaisemmin. Hyvä ettei ton enempää tuhlanneet aikaansa kuitenkaan. Huono että kuitenkin pääs vaikuttamaan negatiivisesti mun elämään ja mielenterveyteen nuorempana, meni tavallaan aikaa hukkaan.
Mutsin kanssa naureskellu miten outoa on se et oon pienestä asti toivonut vanhempien eroovan.

Mikäs vittu on kun noin lopahti tää keskustelu...kerron sit keventävän vitsin...

Mikä tuli kun manne meni kuntosalille ja jäi sinne töihin?

Noh, PERSONAL RAINERIIIII

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom