Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katson kanada-sveitsi matsia, syön viennetta minttusuklaajäätelökakkua ja lidlin fruity temptationskarkkeja. elämä hymyilee.
kanadan puolesta 100€ fyrkkaa kiinni. :)

ps. tuun tänneki sit rageemaa jos kusee :whip:

ja samalla hetkellä Kanada 2-1 Johtoooon!!!!!!!!

Voi Väinämöisen istumalihas että tekee häijyä jalkoihin. Etenkin takareisiin. On tää kiva harrastus :dance2: Ihan oikeesti.

Vittu mun salikortti vanheni tänään ja mulla ei oo varaa uusia sitä :jahas:

On kyllä kehno kerroin siitä huolimatta :D Itse arvoin pitkään laitanko sveitsille 100 vai tasuriin vain 50 ja huomiseen peliin sitten 150-200. Hyvin sujuu :kuola:

Työharjoittelua suoritettu 18,2%. Kyllä se siitä, kyllä ne päivät vähenee. Laitoin muuten tuossa joskus muinoin ihan kuitilla paperit sellaiseen lähihoitajien sijaispankkiin, koska arvelin ettei mulle kuitenkaan kukaan mitään töitä tarjoa. Väärinpä luulin, koska viimeisen kahden päivän aikana oon saanut 26 tekstiviestiä sijaisuuksista. Vituttaa vaan, että ne mitkä mulle ois sopineet sattui menemään heti.

Flunssaa pukkaa perkele.. :wall:
Muuten hirveä juhlinta suomen eilisestä voitosta, huomaa taas suomen tason.

Fuk unohdin ilmottautua tenttiin, meni eilen ilmo kiinni.

Hahahahaah voi Elu! :D

Voisko joku karjasta mulle nyt esim. juokse läski/treeniä horo tms? Pohkeisiin sattuu makaaminenkin jo niin, etten millään meinaa saada itteäni juokseen.

Hienoin ralleyauto ikinä :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hahahahaah voi Elu! :D

Ei oo naurun asia kuule, yhdennäkösyys on niin hämmentävä että luulin jo olevani tossa kuvassa. Onneks en alkanu laulajaks hitto, olis tullu kauhee paskamyrsky niskaan. Paree vaa olla lihaisa punttisonni, pikkutytöt kiljuu joka tapausessa ku näkee.

Ei oo naurun asia kuule, yhdennäkösyys on niin hämmentävä että luulin jo olevani tossa kuvassa. Onneks en alkanu laulajaks hitto, olis tullu kauhee paskamyrsky niskaan. Paree vaa olla lihaisa punttisonni, pikkutytöt kiljuu joka tapausessa ku näkee.

Hahaha, totta, tämä on vakava asia! :D

Back
Ylös Bottom