Hahahahaah voi Elu! :D
Voisko joku karjasta mulle nyt esim. juokse läski/treeniä horo tms? Pohkeisiin sattuu makaaminenkin jo niin, etten millään meinaa saada itteäni juokseen.
Otatko palan juustokakkua?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahahahaah voi Elu! :D
Voisko joku karjasta mulle nyt esim. juokse läski/treeniä horo tms? Pohkeisiin sattuu makaaminenkin jo niin, etten millään meinaa saada itteäni juokseen.

Otatko palan juustokakkua?![]()
Ei kiitos, minä olen dietillä, joten joudun pidättäytymään tarjouksestasi.Stratos, 037 ja RS200 menevät edelle ;)
Vittu ei kyl ikinä pitäis sanoa tollasia "hienoin", "paras" kun niitä on niin helvetin monta hienoa ja parasta :lol2: En muistanu että toi Fordiki oli noin komea nyt kun muistin virkistykseks kuvia kattelin. Mut Stratos tai Celica on komein!! ...ehkä... Hail LUUKKULAMPUT!! 
Voi kun oot herttainen!Ei kiitos, minä olen dietillä, joten joudun pidättäytymään tarjouksestasi.
Hail LUUKKULAMPUT!!![]()
Ei mulla mitään juustokakkua ollut. Ihan puhdas tarkoitukseni oli saada sinut lipsumaan dieetistä... :D
Kiitos, olet söpö! Onhan tämä mukavaa, että joku koettelee täällä meikäläisen itsekuria! :D Vielä kun vain saisi itsensä raahattua tuonne ulkoilmaan rasvanpoltolle!
Mä oon kuvitellu sut hyvinkin solakaksi. Turha mihenkää lenkille lähteä.
Kyllä mää kävin pienen lenkin hölkyttelemässä, vähän sellaista sairastelun jälkeistä pohjakunnon esiintonkimista. Ja kyllähän se hapetuskin on sieltä pikku hiljaa lähtenyt toimimaan.
Pari seuraavaa päivää herkistelläänkin sitten vähän perjantaita varten, eli silloin on tiedossa vain aktiivista lepoa, eli kevyttä kävelyä ja venyttelyä. 

Vader Vette ownaa
![]()
![]()
Stormtrooper Lotus on sen verran parempi ajaa, että pääsee karkuun.
Itsellä alkaa kanssa kunnonkohotus. Huomenna matolla 1.5-2h lenkin lievään ylämäkeen. Mukava katsoa telkkarista mielisarjoja samalla![]()

Ei päässy. Mökötti koko loppuillan autossa potien tappiotaan.
Onko sulla oma juoksumatto vai juoksetko salilla?![]()