Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Stratos, 037 ja RS200 menevät edelle ;)

Lanciat on kyllä helvetin komeita kans Castrollin väreissä etenkin. Stratos :kuola: Vittu ei kyl ikinä pitäis sanoa tollasia "hienoin", "paras" kun niitä on niin helvetin monta hienoa ja parasta :lol2: En muistanu että toi Fordiki oli noin komea nyt kun muistin virkistykseks kuvia kattelin. Mut Stratos tai Celica on komein!! ...ehkä... Hail LUUKKULAMPUT!! :rock:

lancia_stratos_alitalia_t.jpg

aaaawwwwwwww :haart: Look at it!!

Ei mulla mitään juustokakkua ollut. Ihan puhdas tarkoitukseni oli saada sinut lipsumaan dieetistä... :D

Kiitos, olet söpö! Onhan tämä mukavaa, että joku koettelee täällä meikäläisen itsekuria! :D Vielä kun vain saisi itsensä raahattua tuonne ulkoilmaan rasvanpoltolle!

Kiitos, olet söpö! Onhan tämä mukavaa, että joku koettelee täällä meikäläisen itsekuria! :D Vielä kun vain saisi itsensä raahattua tuonne ulkoilmaan rasvanpoltolle!

Mä oon kuvitellu sut hyvinkin solakaksi. Turha mihenkää lenkille lähteä.

Mä oon kuvitellu sut hyvinkin solakaksi. Turha mihenkää lenkille lähteä.

Kiitos! :) Kyllä mää kävin pienen lenkin hölkyttelemässä, vähän sellaista sairastelun jälkeistä pohjakunnon esiintonkimista. Ja kyllähän se hapetuskin on sieltä pikku hiljaa lähtenyt toimimaan. :) Pari seuraavaa päivää herkistelläänkin sitten vähän perjantaita varten, eli silloin on tiedossa vain aktiivista lepoa, eli kevyttä kävelyä ja venyttelyä. :)

Mulla on varmaan Pohjolan huonoin kunto. Se on niin huono ettei sitä voi edes kohottaa. Tyydyn kolistelee rautoja...

wtf! :lol2: :lol2: Hiukan repesin tota stormtrooperia kun möllöttää tuolta ikkunasta :D Ei saatana.

Back
Ylös Bottom