Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisi itsekin siirtyä sohvalle lämpimän peiton alle kaakaomukin kanssa. Jos vaikka nukahtaisi. Niin se projekti...
E: 2-1 ;)
E2: 2-2 :P

Onpa ollu vauhdikas peli. Kannitti valvoa. Thomas aivan liekeissä. Jatkoja odotellessa...

e: Hitaampi. :hyvä:

e2 : vois JvR heittää kolmannen. On ollu kentän toisiks paras. Toivottavasti McQuaid on OK. Tosi huonossa asennossa törmäs laitaan. No niin taas jatketaan...

Oli muuten mahtavan oloinen työ. Mahdollisimman lujaa pitää vetää koko reitti että saa lisää vapaa-aikaa koska palkka pysyy samana, määräytyy lehtien määrän mukaan, viikkoon tulee about 10h töitä ja palkka n. 500e/kk. Viikonloput vapaana ja liikuntaakin tuli ihan kivasti kun oli portaissa kävelyä jne.

Oli muuten mahtavan oloinen työ. Mahdollisimman lujaa pitää vetää koko reitti että saa lisää vapaa-aikaa koska palkka pysyy samana, määräytyy lehtien määrän mukaan, viikkoon tulee about 10h töitä ja palkka n. 500e/kk. Viikonloput vapaana ja liikuntaakin tuli ihan kivasti kun oli portaissa kävelyä jne.

Hyvän aamulenkin ja massit kävit hoitamassa...Me ollaan vaan penkkiurheiltu...:D

e: Selvä maali oli...Thomas on KONE !!! Nyt kaikille hyviä ÖTYJÄ...

Kurrrr..... ;)

Here comes the BOOM
coolest-places-to-have-sex.jpg

Minoon työtön :( Anna mulle jotain "tekemistä" ;)

Mut et taatusti tiennyt että kuudennessa astrogalaksissa on karvaisia punaviinimarjoja.

Kehitä mulle huomiseksi lukiolaisten kaksoistunnille tuntisuunnitelma... ja hoida koirat. Pese mun ikkunat. Hiero mun hartiat. Lämmitä sauna. Pese mun selkä. Tee mulle ruokaa.

No en kyllä tiennykää. Simply fascinating! :D

Kehitä mulle huomiseksi lukiolaisten kaksoistunnille tuntisuunnitelma... ja hoida koirat. Pese mun ikkunat. Hiero mun hartiat. Lämmitä sauna. Pese mun selkä. Tee mulle ruokaa.

... ja sitten :pano: ?

:D

... Puhut lukiolaisille siitä mitä ne ja sinä miettii kokoajan. Seksistä. Koirat voi tulla leikkimään mun koiran kanssa, paitsi se joka haisee. Ikkunat näyttää illalla puhtaalta. Sauna on näillä helteillä lämmin jo valmiiksi... JäLLlljeshtelykyshymysh! :D

Back
Ylös Bottom