Ja nyt väität mua tyhmäks vai?et ymmärtäny. katso tuota haravaa ja minun jalkakarvojani.. en kampaa niitä mutta..
Kai nyt muut ymmärsi jutun juonen?
Joillaki pokkaa....
Edit: ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt väität mua tyhmäks vai?et ymmärtäny. katso tuota haravaa ja minun jalkakarvojani.. en kampaa niitä mutta..
Kai nyt muut ymmärsi jutun juonen?
ota molemmat peukalot. tunge toinen suuhusi ja toinen perseeseesi ja pidä niitä siinä 10 sekunttia, sitten ala vaihdella niiden paikkaa vuorotellen edestaas niin tiedät mitä puhut
Ja nyt väität mua tyhmäks vai?
Joillaki pokkaa....
Edit: ;)
Eli väität meitä kaikkia valehtelijoiksi?!ette ymmärtäneet tuotakaan? Vittu! selitin tuon eläintarhan muurahaispesälle ja ne älys tuon jutun. entäs pakkis? eheeeeeeeeeeeeei:D
Eli kun joku puhuu paskaa niin pitää sanoa:
Eli väität meitä kaikkia valehtelijoiksi?!
Ihme sakkia...
Ai, no ei sit mitään :Deikun tyhmiksi... :dance:
Mäkkaiver pystyisi!!!Miten muuten voi pelata nettipokeria kone kiinni
Hah, mäkkyveri katkes jo alkuillasta, yritti pentele bluffata...Mäkkaiver pystyisi!!!
http://www.facts-convention.com/lectrr/macgyver.jpgHah, mäkkyveri katkes jo alkuillasta, yritti pentele bluffata...
oot kyllä ilkee jos niin teet :(Haa! Löysin duunikaverin deitti-ilmon kun se meni paljastaan, että on sellasen laatinut. Nyt olis kauhee kiusaus laittaa se kahvihuoneen ilmotustaululle.