Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Noin kymmenisen vuotta sitten?
Tosin ku ite oli 10v. ni vie uskalsi olla ulkona. Jos oli vie viikonloppu, sai leikkiä piilosta aamuun asti!

Tulihan tota itekkin oltua kaverin luona myöhään ja tähän sai vielä luvankin, mutta kyllä ne iskä ja äiskä tiesi tarkkaan missä olin:D Jos lähin jonnekkin seikkailemaan, niin eivät tykänneet yhtään:D
Nykysin tuleekin "seikkailtua" liikaakin ja porukat eivät sano mitään vaikka koko yön on poissa, kyselevät vaan missä on oltu, that's it... Onko mun suhteen jo luovutettu?:(

Edit. No en ehkä saanu ihan 10 asti kuitenkaan kavereiden luona olla:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihin asti te nuoret nyt valvotte, kun koulutkin ovat alkaneet?

Hiilaritankkaavatko opiskelijat nykyään tentteihin? :D Ihan kunnioitettava määrä spagettia...
No mutta kun minä kuulin, että aivot toimivat glukoosilla ja itse olen tässä ollut ketodieetillä taas 6 päivää putkeen, niin ajattelin, että olisi hyvä tuon tietokantojen suunnittelun tentin suhteen katkaista ketoosi ja antaa aivoille kunnolla polttoainetta, niin tentti luistaisi paremmin... :D

Ei vaan. Päätin kokeilla kerran viikkoon tapahtuvaa hiilaritankkausta yhdistettynä loppuviikon ketoiluun ja miinuskaloreihin. Kävin tuossa klo 16.40-18.00 vetämässä kunnon yläkroppatreenin Wolfilla ja sen treenin aikana aloin carb-refeedin tarkoituksena saada pumppailun ohessa kunnolla ravinteita lihaksiin. Kämpälle päästyäni sitten tein tuon safkan ja jatkoi hiilareiden syömistä. Joku 600g olisi tavoitteena saada järkevistä lähteistä, eli tässä tapauksessa palautusjuoman malto, 5 banaania, kun meinasi ruokaa laittaessa päästä verensokeri putoamaan ja sitten tämä varsinainen safka, eli tummaa spagettia kalkkunajauhelihakastikkeella. Tarkoitus siis ajoittaa hiilaritankkaus ja plussakalorit tuon yläkropan treenin päälle, kun yläkroppa ja erityisesti kädet ja olkapäät kaipaisivat kipeästi lihasta. Hulkin opeilla siis menen tämän suhteen.

Vois alottaa kattoo Harkittua murhaa, dvd-boksi on vielä korkkaamattomana. Muistaako kukaan?

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/n5-_LprFDoA"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/n5-_LprFDoA" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

tai sit Deadwood....

Mihin asti te nuoret nyt valvotte, kun koulutkin ovat alkaneet?

12 on yleensä ehdoton raja, maanantaina pitää kattoo oz joten sillon menee myöhempään:D Perjantaisin ja lauantaisin joskus 1... Nyt onneksi alkaa 3 kertaa viikossa koulu vasta 9.30 niin saa nukkua kunnolla...

Onneksi AMKissa opiskellessa nuo päivät alkaa siellä 11 maissa, mutta kestävät 5-8 asti. Silti tulee yleensä mentyä nukkumaa 10 maissa kun lapsi kuitenkin herättää parintunni välein. :D
Tosin nyt on erikois ilta. Tänää vedetään kalsari kännit ja huolella! :dance:

Ite menen viikonloppuisin yleensä nukkumaan kello yhdeltä tai vähän sen jälkeen, ja arkisin noin klo 23. Unta ei varmaankaan tule tarpeeksi, kun herään vähän klo 7:n jälkeen, vaikka ensimmäinen tunti alkaisikin vasta 9.35. :D

Mistä ihmeestä toi sanonta tulee 10 pistettä ja papukaijanmerkki... wtf?!? mikä hlvtn papukaijanmerkki?

Taas joku piripäissään jotain fiksuja sanontoja keksinyt. Ei mua ainkaan motivoi yhtään mikään papukaijanmerkki... viddu.

Mistä ihmeestä toi sanonta tulee 10 pistettä ja papukaijanmerkki... wtf?!? mikä hlvtn papukaijanmerkki?

Taas joku piripäissään jotain fiksuja sanontoja keksinyt. Ei mua ainkaan motivoi yhtään mikään papukaijanmerkki... viddu.

Meidän ala-asteella ainakin jos sai kokeesta kympin, opettaja laittoi numeron viereen leiman. Leimat oli yleensä jotain eläimiä, papukaija ei tosin osunut mulle ikinä. Veikkaisin, et tuolta jostain se juontaa juurensa.

Joku on varmaan saanut aina opelta papukaijamerkin, kun on saanut kokeesta kympin. Sit se on kehittänyt tollasen nokkelan sanonnan.

Suosittelen kaikkia katsomaan koko pätkän hyvin tarkkaan. Singon käyttö sisätiloissa saattaa tositilanteessa olla välttämätöntä :david::

http://www.youtube.com/watch?v=tCNi9I1dHk4&mode=related&search=
Melko aidon näköinen sinko! :D

Edit. No ei vaiskaan. Toi pätkä on kokonaisuudessaan tosi epäaito.

Edit2. Tuon tapaisista vanhoista pätkistä tulee mulle mieleen se eräs nettisaitti, jossa tehtiin tekstityksiä joihinkin intialaisiin(?) elokuviin. Jossakin pakkiksella oli se thredikin...

"Termin papukaijamerkki alkuperä on vuosina 1961–1968 lähetetyssä lasten televisio-ohjelmassa Sirkus Papukaija. Ohjelma lähetettiin joka toinen sunnuntai, ja siihen liittyivät eri paikkakunnilla toimineet papukaijakerhot. "10 pistettä ja papukaijamerkki" oli ilmaus, jolla ohjelmassa kehuttiin hyvää suoritusta."
Wikipedia tietää. :arvi:

"Termin papukaijamerkki alkuperä on vuosina 1961–1968 lähetetyssä lasten televisio-ohjelmassa Sirkus Papukaija. Ohjelma lähetettiin joka toinen sunnuntai, ja siihen liittyivät eri paikkakunnilla toimineet papukaijakerhot. "10 pistettä ja papukaijamerkki" oli ilmaus, jolla ohjelmassa kehuttiin hyvää suoritusta."
Wikipedia tietää. :arvi:

Vituiks meni:D
Hyvä yritys kuitenkin:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom