Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja jos tuut dymondi niin näen vähän vaivaa ja tulen sinne:D juodaan porukassa:D

Tuu ihmeessä! Otetaan kunnon tumut.:kippis1:
:kippis1: Pitää lainata jostain joku matkalehmä, kun täähän alkaa vaikuttaa lupaavalta, Prayerikin mukana. :D :lol2:

Eikös se Shiba ole kanssa jostain sieltä?

edit: ny nuQ, öitä pallerot, mussukat yms! :haart: :kippis1:

just joo.. joku vitun pakkiksen joensuu miitti...:D

perkele mikä homma oli tänään kasata Capriceen lähes koko sisusta uusiks ja laittaa penkkeihin uudet nahat ja kattoon plyysit.. Ja koko homma meni 7 tuntiin... no, kyllä kannattti.

lue vaikka tuo blogini viimeisin postaus niin tiedät mitä mieltä minä elämästä olen. Saatat yllättyä.

Jahas.

Luettu. En aio kommentoida, sillä huomaan että jos kommentoin niin menisi hukkaan. Ajatellaan asioista erilailla, syitä varmaan miljoona ja tuhat iästä ja henkisestä tasapainosta horoskooppimerkkiin ja elämänkokemukseen. Ei jaksa vääntää eikä mitään muutakaan.

Tosiaan, kukin tehköön mitä haluaa, mutta tulee muistaa että jos sivulliset huomauttelee niin se on vaan kestettävä.

Face the facts :whip:

:kippis1: Pitää lainata jostain joku matkalehmä, kun täähän alkaa vaikuttaa lupaavalta, Prayerikin mukana. :D :lol2:

Eikös se Shiba ole kanssa jostain sieltä?

edit: ny nuQ, öitä pallerot, mussukat yms! :haart: :kippis1:

Täältähän on vaikka ketä! Laitahan korvan taakse ajatus muhimaan.

Jahas.

Luettu. En aio kommentoida, sillä huomaan että jos kommentoin niin menisi hukkaan. Ajatellaan asioista erilailla, syitä varmaan miljoona ja tuhat iästä ja henkisestä tasapainosta horoskooppimerkkiin ja elämänkokemukseen. Ei jaksa vääntää eikä mitään muutakaan.

Tosiaan, kukin tehköön mitä haluaa, mutta tulee muistaa että jos sivulliset huomauttelee niin se on vaan kestettävä.

Face the facts :whip:

sä ymmärrät asian ihailtavasti. Et ainakaan yleistä! se on jotain loistavaa. Et väitä tietäväs jotain asiasta mistä et ehkä tiedä..

Muut sais ottaa mallia susta:love:

No VOI SAATANA! nyt meni tämäkin ilta pilalle...

Robertto..

särähit korv.. silmään tuo skoijataan apinaa.. eikös se ole KOITAJAAN.. ilman ässää. :D

Oli, ei oo enää...

Kummelit on kyllä jotain niin loistavaa...:D

Ja jawhead. ei se ei ole KOITAJAAN....... :D

kröhöm.

lisätäänkö vielä että olen tässä jonninverran jounut.

Prayer, ootko mennyt paiskaamaan Vin Dieselin pärstän tonne blogiin?:D

Nopsaan mietittynä Kummeli sketsien top 4:

Normipäivä
Lentäjä
Panomies
Pikku Henryt

puolustuksekseni vielä haluaisin vielä lisätä tämän lontoolaisen tekstin.

Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn’t mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

EDIT: Prayer, mitään ei olla tääläpäin muille jätetty! ne on kaikki minun kaljoja :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom