Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Öitä Poppaloorat

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zUN0R-Gecwg"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zUN0R-Gecwg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Taisin rikkoa tissin tänään. :( Saatanan saatana. Ei riitä, että joku vie kengät, pitää vielä ite tyhmäillä.

Ei voi kun kaikki hokee tissit...Ei helvetti, ei miehillä voi olla tissit, ellei omista manboobseja.
Juujuu. Ei mulla kyllä oo manboobseja. Ei tuu pahoja vaikka olisin vähän läskimpiki.

On muuten alkanu tekemään ihan vitusti mieli röökiä. :curs:

edit: Onpa kipee toi tissi. Toinenkin tissi on vähän, mut ei niin paljoa ku tää oikean puoleinen tissi.

Juujuu. Ei mulla kyllä oo manboobseja. Ei tuu pahoja vaikka olisin vähän läskimpiki.

On muuten alkanu tekemään ihan vitusti mieli röökiä. :curs:

edit: Onpa kipee toi tissi. Toinenkin tissi on vähän, mut ei niin paljoa ku tää oikean puoleinen tissi.
Vitun homot taas kiusaatte mua tisseillänne.

Ja mä aattelin polttaa seuraavan kerran ens kuun alkupuolella, kun lähden viettää iltaa parin hinttarin kanssa. Viimeeksi kun poltin multa meni melkein ääni (suunilleen hinutin ketjussa kolmen päivän ajan kaverin mökillä :jahas: ).

manboobs.jpg

Ritariässä ootko ollu jossain salilla töissä? :D

Tulee tosta sun avasta yks äijä mieleen, joka oli mun ex-salilla duunissa.

edit: Taidan mennä sänkyyn hyväilemään kipeätä tissiäni. Öitä.

Ritariässä ootko ollu jossain salilla töissä? :D

Tulee tosta sun avasta yks äijä mieleen, joka oli mun ex-salilla duunissa.

edit: Taidan mennä sänkyyn hyväilemään kipeätä tissiäni. Öitä.
Tjaa, enpä ole, ja olen muutenkin liian vähän salilla...

Joku samannäköinen mossi pyörinyt siellä... nämä Southpark-avat ovatkin melkein kuin peili- tai valokuvia ;)

Edit: tuo silmäniskuhymiö näyttää jotenkin keijolta.

Joopajoo, tää sopis ennemmin tonne känniketjuun, mutta piti taas avata suunsa 'oikeessa' kohtaa.

Käy sääliks tätä yhtä tyttöä, joka oli mukana, ite olisin sitä osannu lohduttaa, mutta ei tullu oikeen mahdollisuutta. Tosi iso sääli...oon ihan varma, että se olis piristyny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom