Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Yön virallinen video.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Zy3fJ8Nmzyw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Zy3fJ8Nmzyw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ainaki joku sellanen pienempi tupperware mut taitaa sekin olla puolisen litraa.

EDIT: Kannattaa muuten käydä joskus vaikka salilla jos se 7dl sheikkeri on liian raskas kantaa mukana.
Pöh. Lähinnä ärsyttää kun tiskikone on aina ihan täynnä sheikkereitä. Pienemmät menis pienempään tilaan, eiks je?

karaMelly, otat ison limsapullon ja laitat siihen tuttipullon tutin korkiksi. Toimii vähintään yhtä hyvin kun sun sheikkerivinkki. :worship:

Mike, oliko toi Lita Ford se jonka kuvilla olit tapetoinu seinäsi nuorempana?

Muistelisin vain että tälläisestä oli joskus puhe.

Pöh. Lähinnä ärsyttää kun tiskikone on aina ihan täynnä sheikkereitä. Pienemmät menis pienempään tilaan, eiks je?

karaMelly, otat ison limsapullon ja laitat siihen tuttipullon tutin korkiksi. Toimii vähintään yhtä hyvin kun sun sheikkerivinkki. :worship:

No hittolainen, tolleen mä teenkin :D

Prayer tuli takas:haart:

Iso vesipullo on iso vesipullo tiätty!
No kato sellanen urheilujuomapullotsydeemi, mistä voi lutkuttaa ilman korkilla leikkimistä, NII

Edit: Törkeen iso, elämää isompi!

no ei ku joku pari litranenkin menis
Melkone juåppå taidat olla. :D Eiks se olis jo aika iso pitää mukana?

Jättäkää pullot himaan ja käykää aina sarjojen välissä hanasta juomassa, on paljon coolimpaa kävellä bodarimaisesti sinne hanalle ja samalla luoda murhaavia katseita kynäniskoja kohtaan...

;)

Makuasia.

Mulla on virosta ostettu 1,20litranen perus lähdevesi pullo. SE ON HIENO, eikä salettiin tuu samanlaista vastaan.
Mä otan joka viikko uuden pullon ku ne rupee haisee ihan vehkeelle, eikä noita tollasia limupulloja jaksa mihinkään koneeseenkaan laittaa. Sen takia sanoin vielä Pepsi Max, koska se on melkeenpä ainut limppari mitä tulee litkittyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom