Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pelimies toi Tikkanen
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/u6pzqdnncu0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/u6pzqdnncu0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Long time no writing. Olipas makoisat pokeri pelit, oli pakko heittää all in että pääsisi kotio niin näinhän siinä kävi
Minä; A,Q
Kaveri; 7,3 o_O
No kaverillehan osu sitten kolmoset. Voi tätä vääryyttä.

Mabak, oot näköjää Lahesta. Mistä päin?
Veikkaisin että Lahesta.

Joo,pieni kotikäynti tollasesta kommentista:D
Ei ny sillee... mut harvoin mä näen täällä mun ikäsiä lahtelaisia, mut enhän mä tietenkään kaikkia täältä tunne.

Vitut, mä meen nyt nukkumaan!

wihii, baarissa oli tylsää, siispä kävin uimassa ja tulin kotiin,villasukat jalkaan ja kynttilät palamaan <3

Nyt on sellanen fiilis ettei tiedä mitä tehdä, ehdotuksia?

Meinasin tossa yks päivä tehdä lettuja, mutta en sitten tehnykkään. Mitä luulette, oliko oikea päätös?

noh,tuli taas nähtyy etten baarissa viihy kauaa,vaikka yrittäski :) rennomappa juosta kaverin kaa nakuna järveen ja sen jälkee kierii hiekassa laulaen "anna mulle tähti taivasta" ja sit takas vetee.Nyt voi taas olla tylsä tantta loppu vuoden:)

Nyt on sellanen fiilis ettei tiedä mitä tehdä, ehdotuksia?

Meinasin tossa yks päivä tehdä lettuja, mutta en sitten tehnykkään. Mitä luulette, oliko oikea päätös?

Riippuu siitä jätitkö letut tekemättä jotta voisit tehdä ne silloin kun ei tiedä mitä tehdä. Eli tee niitä lettuja.

Jos syöt lettuja tässä luokkahuoneessa, niin pitää sitten antaa muillekin, eli alas paistamaan.

Kuulkas nyt, pitäkää lettunne saatana! Mulla on jo ihan uudet kuviot nimittäin. Enää ei letut kiinnosta.

Muutakaan vaihtoehtoa ei ole:lol2:

Lasketaanko pettämiseksi että jos deittailee jonkun kanssa, mutta ei "seurustele" ja sitten säätää jotakin jonkun toisen kanssa?

Eiköhän siinä vaiheessa kun pitää tommosta sontaa miettiä voi syödä sitä paskaa ihan lusikalla. Urpo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom