No itetekoiset ois parhautta toki, mutta mä vaan nopee ostin 4 pussii jtn Vaasan valmiskinkkujutskia enneku vieraat tuli. Toimii nääki, ja närästää näpsäkästi :thumbs:
joo kyl kaikki pasteiat uppoo:thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No itetekoiset ois parhautta toki, mutta mä vaan nopee ostin 4 pussii jtn Vaasan valmiskinkkujutskia enneku vieraat tuli. Toimii nääki, ja närästää näpsäkästi :thumbs:
Katoin just taannoin Star Warseja ja tuo repliikki jäi mieleen (kuulosti jotenkin niin vitun homolta :D ). Et satu muistaa missä osassa, oliko peräti ekassa?"With pleasure"
- Luke Skywalker
Mä voin tehdä.. miten se tehdään?
Jaahas.. taitaapi olla jo kolmas yö tällä viikolla ku tänne kirjottelen.. ja kolmas yö ikinä..
Katoin just taannoin Star Warseja ja tuo repliikki jäi mieleen (kuulosti jotenkin niin vitun homolta :D ). Et satu muistaa missä osassa, oliko peräti ekassa?
Kysyt jotain ihan vitun tyhmää.
:lol2:Juu, en muista missä niistä toi on, mut itellä on tuo eräässä teknobiisissä:D
Varo, tämä jää pahaksi tavaksi:D Mulla on jo ongelma.
Ois parempi fiilistellä jos ei närästäis. Maha täynnä, ulkona pimeetä, uutta hajuvettä ja musana Barry Whiteä ja Santanaa ym...
Ikävä vaan et äijä töissä, eli nettiseksiä privalla sit kiitooooos.
;)
:lol2:
Mikä biisi? Voin kuvitella miltä kuulostaa
Mega tulee ruudun läpi sen jälkeen:D
Yögallup:
Kumpi on parempi, tämä vai tuo? Vastaukseksi riittää jompikumpi, ja palkinto paljastetaan myöhemmin.
Yögallup:
Kumpi on parempi, tämä vai tuo? Vastaukseksi riittää jompikumpi, ja palkinto paljastetaan myöhemmin.
Yögallup:
Jos välttämättä vaadit voit pistää vaikka linkin.Yksvanha biisi nahkahousuhomojen maasta, voin sendaa sulle jos haluut:lol2:
No eihän me kerrota sitä sille. Eikä se lue koskaan tätä threadia joten tää jää vain meidän kaikkien väliseksi ;)