Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä ne sinuunkin vielä iskee. Jahka ootat vielä pari vuotta.:whip:

*huokaus* joo mä en laittais pahakseni vaikka latsit kokisivat jotain samaa tänä yönä...ja hauis..ja ojentaja...ihan kaikki oikeastaan:itku:

Vihaan ihmisusia! En kattonut tota pätkää enkä halua, mut voin arvata että siellä on ihmisusia! Pentuna näin vahingossa pätkän jostain ihimisusi leffasta mitä siskot kattoi kun kävin yöpissillä. Niin hirveet traumat jäänyt siitä etten vieläkään voi sietää niitä.

Ei... rupesin nytkin liikkaa funtsii niitä, uskalla mennä nukkumaan.
Mä pelkäsin pentuna vampyyreja aivan helvetisti. Tuossa taannoin katsoin Salem's Lotin (uudemman version). Kyllä pisti niskavillat pystyyn :nolo:

Kavereiden kanssa siitä saa kaiken ilon irti! Tullut joskus kunnon taistelua aikaseks

Tuntuu mulla olevan jo aikamoista taistelua yksinkin :D
Tiedä sitten millä tasolla pelailen.. kunhan pelailen..

Ahdistavista/pelottavista elokuvista puheenollen tämä Jacob's Ladder kannattaa katsoa vaikka onkin vanha.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/pTJJzVdhw54"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/pTJJzVdhw54" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Ei ole splatteria, väkivaltaa, yliluonnollista hörhöilyä (vaikka demonit tuossa trailerissa mainitaankin) tai Ringu-tyylistä säikyttelyä enkä tiedä pureeko Saw-sukupolveen, mutta vieläkin tuota on vaikea katsoa vaikka tietää mitä tapahtuu. Jotenkin vaikuttavia tuollaiset kun-todellisuus-murenee-ympäriltä -juonet.

:D No aina noi urheilupelit on mukavempia isommalla porukalla (pienessä kaljassa)

Se on kyllä totta!
Täs on varmaan jotain vitun erikoiskikkojaki joista mulla ei oo mitään hajua.. :evil:

*huokaus* joo mä en laittais pahakseni vaikka latsit kokisivat jotain samaa tänä yönä...ja hauis..ja ojentaja...ihan kaikki oikeastaan:itku:

No siihen auttaa kun purasee kaulasta niin saa sitä kautta tartunnan, niin sitten jatkossa ne kasvaa aina kello puolyö. Ainoa haittapuoli on pieni villakerros ja suuret hampaat ja aamuun mennessä palautuu takaisin. Ei tarvi siis palkkaria tässä tapauksessa. Auuuu! :wannabewolf::thumbs:

IIK! Mä katson juuri yhtä tosielämän kauhuleffaa: Conan O'Brieniä. :david:

Vitamiini: no viitsisiksä purasta? Tosta ei varmaan kärähdä doping -testeissä?

Ahdistavista/pelottavista elokuvista puheenollen tämä Jacob's Ladder kannattaa katsoa vaikka onkin vanha.

Ei ole splatteria, väkivaltaa, yliluonnollista hörhöilyä (vaikka demonit tuossa trailerissa mainitaankin) tai Ringu-tyylistä säikyttelyä enkä tiedä pureeko Saw-sukupolveen, mutta vieläkin tuota on vaikea katsoa vaikka tietää mitä tapahtuu. Jotenkin vaikuttavia tuollaiset kun-todellisuus-murenee-ympäriltä -juonet.
Tää on pakko löytää jostain, mielenkiinto heräsi kummasti! Mulle on jääny junnu ajoista mieleen Stephen King:in Se. Se vaan on vieläkin yks parhaista kauhuleffoista

Elaston mörrikällä on näköjään uusia helyjä. Onkos tuo nyt se natukuninkaan kruunu?:nolo:

Tää on pakko löytää jostain, mielenkiinto heräsi kummasti! Mulle on jääny junnu ajoista mieleen Stephen King:in Se. Se vaan on vieläkin yks parhaista kauhuleffoista
Muuten hyvä ja ahdistava leffa, mutta se loppu...Ei helvetti, joku jättimäinen hämähäkki :david:

Sorry kulta, unohdin sinut :love:
:love: sullekin sitten. :lol2:

Mä katon edelleen, niistä on tullut pakkomielle. Pelottavaa, romanttista eroottista, surullista ja kaikkea sellaista samaan aikaan.
Mä haluisin nähdä niitä vanhoja uudestaan, mitä sillon joskus penskana tuli katottua. Mm. Dracula - Prince of darkness. Olikohan se toi eroottinen lataus tosiaan mikä sai niitä kattomaan... Nykyäänkin kaula on jonkunlainen fetissi...

Ei hitto kohta unille, ei muuten huomenissa mitään maratoneja juosta.

Zekatkaas galtsusta mielettömät kuvat, jotka otin perjantain kuvauksissa.

IMG_8225-37.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom