Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä ne sinuunkin vielä iskee. Jahka ootat vielä pari vuotta.:whip:
Mä pelkäsin pentuna vampyyreja aivan helvetisti. Tuossa taannoin katsoin Salem's Lotin (uudemman version). Kyllä pisti niskavillat pystyynVihaan ihmisusia! En kattonut tota pätkää enkä halua, mut voin arvata että siellä on ihmisusia! Pentuna näin vahingossa pätkän jostain ihimisusi leffasta mitä siskot kattoi kun kävin yöpissillä. Niin hirveet traumat jäänyt siitä etten vieläkään voi sietää niitä.
Ei... rupesin nytkin liikkaa funtsii niitä, uskalla mennä nukkumaan.
Kavereiden kanssa siitä saa kaiken ilon irti! Tullut joskus kunnon taistelua aikaseks
:D No aina noi urheilupelit on mukavempia isommalla porukalla (pienessä kaljassa)Tuntuu mulla olevan jo aikamoista taistelua yksinkin :D
Tiedä sitten millä tasolla pelailen.. kunhan pelailen..
:D No aina noi urheilupelit on mukavempia isommalla porukalla (pienessä kaljassa)
*huokaus* joo mä en laittais pahakseni vaikka latsit kokisivat jotain samaa tänä yönä...ja hauis..ja ojentaja...ihan kaikki oikeastaan:itku:
Mä en ookkaan vakiohinttari näemmä. :haart:Vakiohinttarit taitavat olla :kippis1:, kun ketään ei näy?
Sama. Silti katoin aina kaikki maholliset vamppisleffat. Enää en kato.Mä pelkäsin pentuna vampyyreja aivan helvetisti.
Tää on pakko löytää jostain, mielenkiinto heräsi kummasti! Mulle on jääny junnu ajoista mieleen Stephen King:in Se. Se vaan on vieläkin yks parhaista kauhuleffoistaAhdistavista/pelottavista elokuvista puheenollen tämä Jacob's Ladder kannattaa katsoa vaikka onkin vanha.
Ei ole splatteria, väkivaltaa, yliluonnollista hörhöilyä (vaikka demonit tuossa trailerissa mainitaankin) tai Ringu-tyylistä säikyttelyä enkä tiedä pureeko Saw-sukupolveen, mutta vieläkin tuota on vaikea katsoa vaikka tietää mitä tapahtuu. Jotenkin vaikuttavia tuollaiset kun-todellisuus-murenee-ympäriltä -juonet.
Mä en ookkaan vakiohinttari näemmä. :haart:
No lol. :lol2:Kyl sä oot. Oot mun lempi hinttari! :haart:
Sorry kulta, unohdin sinutMä en ookkaan vakiohinttari näemmä. :haart:
Mä katon edelleen, niistä on tullut pakkomielle. Pelottavaa, romanttista eroottista, surullista ja kaikkea sellaista samaan aikaan.Sama. Silti katoin aina kaikki maholliset vamppisleffat. Enää en kato.
Elaston mörrikällä on näköjään uusia helyjä. Onkos tuo nyt se natukuninkaan kruunu?
Muuten hyvä ja ahdistava leffa, mutta se loppu...Ei helvetti, joku jättimäinen hämähäkkiTää on pakko löytää jostain, mielenkiinto heräsi kummasti! Mulle on jääny junnu ajoista mieleen Stephen King:in Se. Se vaan on vieläkin yks parhaista kauhuleffoista
sullekin sitten. :lol2:Sorry kulta, unohdin sinut
Mä haluisin nähdä niitä vanhoja uudestaan, mitä sillon joskus penskana tuli katottua. Mm. Dracula - Prince of darkness. Olikohan se toi eroottinen lataus tosiaan mikä sai niitä kattomaan... Nykyäänkin kaula on jonkunlainen fetissi...Mä katon edelleen, niistä on tullut pakkomielle. Pelottavaa, romanttista eroottista, surullista ja kaikkea sellaista samaan aikaan.
No se on nimenomaan se natukuninkaan kruunu. Vain harvoille ja valituille.