Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Siis niiku tä.

Possun talvirenkaat toimitetaan kotia. (295/35r20 nastaa)

Nuori herra soitti. On kuulema jättämässä kamaa noin klo 23 TÄNÄ ILTANA! Kuka jumalauta siihen aikaan on hereillä, saati että joku kurvaa rekan pihaan ja alkaa nostelemaan renkaita.

:woot:
Sul on mun takarenkaat pienemmillä vanteilla. Melkein samikset.

Tietty sulla on oikea auto ja mulla korvike.

Törmäsin muuten Saksan foorumilla kaveriin joka esitteli, että hänellä on kaksi saman väristä possua. Väri sama kuin mulla.

Autot Macan (pensa) ja 911 Targa. En ole kateellinen. En ole. En. No olen! Vaihtaisin vaan ton Macanin sähkö Turboon.

Kostoksi laitan kuvan jakoon.

IMG_3637.webp

Tällä viikolla täyttyi puolivuosisataa. Olen kovasti mietiskellyt, että mitä näin vanhat ihmiset tekevät ajankuluksi? Bingohallien aukioloaikoja olen jo näin alustavasti tutkaillut...🤔
No siis lähinnä tässä 55 iässä vedetään lääkkeitä dosetista (nyt enää 7 pilleriä päivässä) ja haaveillaan terhakoista tisseistä ja pakaroista. Siis naisten, ei omien.

Jos säilyy ilman sydän- tms ongelmia, niin 50 vuotiaana vedetään samaan tyyliin kuin 30v, mutta vitun paljon tyylikkäämmin.

Kaikkeen on enemmän rahaa. Maku ja tyylitaju aikuistuneet. Lapset jo muuttaneet pois kotoa. Palkkataso ihan eri tasolla kuin 30v.

Vaikka terveyteni ei ihan parasta C luokkaa ole, niin kyllä mä olen nauttinut elämästä 50 synttärien jälkeen! Mulle vanheneminen sopii henkisesti.

Maku ja tyylitaju aikuistuneet.

Kyllä niin, kun parikymppisenä saattoi kulkea arkenakin pikkutakissa ja viime vuosien vaateostosten yleisin merkki on varmaan Cipo & Baxx.

Muuten joo, aikanaan 30v ahdisti ja tuntui vanhalta mutta siitä kun pääsi yli niin 40v ei tuntunut missään eikä myöskään pikkuhiljaa lähenevä 50v.

Vaikka terveyteni ei ihan parasta C luokkaa ole, niin kyllä mä olen nauttinut elämästä 50 synttärien jälkeen! Mulle vanheneminen sopii henkisesti.
Mainiota kuulla.👍🏻

Sama meininki suunnitteilla. Noin niinkuin henkisesti. En ole aikapäiviin välittänyt vittujakaan muiden mielipiteistä (toki aina käyttäytynyt kohteliaasti minua kohtaan kohteliaasti käyttäytyneille). Kovin pitkään ollut sellainen "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan - mentaliteetti"

Toisaalta tunnen olevani jonkinlainen vanhan ajan edustaja, mutta toisaalta tunnen edustavani järjen ääntä aika monessa aiheessa. 🤔

Kyllä niin, kun parikymppisenä saattoi kulkea arkenakin pikkutakissa ja viime vuosien vaateostosten yleisin merkki on varmaan Cipo & Baxx.

Muuten joo, aikanaan 30v ahdisti ja tuntui vanhalta mutta siitä kun pääsi yli niin 40v ei tuntunut missään eikä myöskään pikkuhiljaa lähenevä 50v.
Niin, aikuistunut maku tarkoittaa minulle sitä, että tiedät itse mistä tykkäät ja mikä sinulle sopii. Etkö välitä muiden mielipiteistä.

Paitsi tietty pitää tässä iässä tajuta myös etiketti.

Back
Ylös Bottom