Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli posotettua Lahden motaria tänään kesänopeudella, ja kyllähän nää sakujen tekeleet isoine vanteineen jne on tehty vauhtia varten. Ei enää uratkaan haitanneet ja meno oli rauhallisen vakaata.

Mutta tosiaan kaikista ostamistani autoista olen aina vaihtanut Bridgestonet pois jos sellaiset on tehtaalla vittuilun merkeissä vanteille laitettu. Nyt vaan veikkaan, että ihan yhdellä toimintatonnilla ei selviäisi. Riittäisikö kaksikaan.

9/12

iu

Tällä viikolla täyttyi puolivuosisataa. Olen kovasti mietiskellyt, että mitä näin vanhat ihmiset tekevät ajankuluksi? Bingohallien aukioloaikoja olen jo näin alustavasti tutkaillut...🤔
Itsellä ensi vuoden lopulla. Huijaan tässä joka päivä itseäni, että vielähän tässä on aikaa... ei olla viisikymppisiä eikä mitään.

Eivätkös legendaarinen KDP:n laivaseminaari ja Sieg Heil Suomi-dokumentti ajoitu juuri niille nurkille, jolloin Johtaja täytti 50v? Siitä esimerkkiä.
Perkule! Juuri tästä syystä on aiheellista tiedustella esimerkkejä ja neuvoja foorumikollegoilta. Suuret kiitokset jäsen no-bodylle. En ehtine järjestää kunnollista laivaseminaaria kevätkaudelle - mutta ehkäpä syyskaudelle onnistuu...

Back
Ylös Bottom