Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Katkes perkele customista korkea E, niin piti vaihtaa. Oli kyllä aika kuollu soundikin.
When asked in a 2005 interview what prompted him to start exclusively playing a four-string guitar, Max said,
"I don't do leads, ya know? More than ten years ago, when those strings broke, a friend of mine said,
'Don't replace them, you don't use them anyway. You are just going to be spending money for nothing. Save the money and buy some beer.' I was, like, 'Okay, cool,' and I never put them back.

Jahas. Erikoista on herran taiteilut
katso liitettä 268978
:unsure:

Tarvis Sylvin pipoa lainaan.

Hieno taideteos, tyyliltään lähes antiikkisen perinteinen sanoisin. Ruutu täytetty ja ladattu jännityksellä, itse mietin onko kissa juuri saamassa potkun kukon munille ja vasen suora perään, vai onko kukko kaatamassa kissan ja jonkin sortin käsilukko tuosta tulossa.:unsure:

Hieno taideteos, tyyliltään lähes antiikkisen perinteinen sanoisin. Ruutu täytetty ja ladattu jännityksellä, itse mietin onko kissa juuri saamassa potkun kukon munille ja vasen suora perään, vai onko kukko kaatamassa kissan ja jonkin sortin käsilukko tuosta tulossa.:unsure:
Hyviä huomioita. Kukolla on kyllä hyvä ote tuossa, millä vääntää. Näkisin olevan voitolla.
Kissa ei lyöntiinsä voimaa oikein saa tuossa asennossa kun jalkakin ilmassa. Vai leijonako se on.

senverran tylsyyttä ilmassa, että panisiko vaikka maata #ajankuuksi

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ladulla hiihtäminen noooouuu over my dead body. Metsässä hiihtäminen voisi jonkun verran kiinnostaakin. Nuuksiossa joskus irtosi mono suksesta. Pienen mäen päällä olin suksi karkasi johinkin 10m päähän eli tosi lähelle, mutta oli yllättävän pitkä ja työläs matka hakea se kun jalka uppos 70-80cm lumeen. Kyllä ne sukset ihan järkisyistä kehitetty. Saas nähä tuleeko moisia lumia tänä talvena.

en ole tainnut ajaa mersulla vielä ikinä santatietä

se siitä lukkojen tarpesta

Minä tässä juuri odotan, että saa hiihtokauden avata. Hetken harkitsin maksullisen ladun jäsenyyttäkin, mutta tulin järkiini.

viimeksi hiihtänyt 1997

eikä missään nimessä voi katkaista noin hyvää putkea!

olisi ilmaisia lappojakin sinne, en vain ole jaksanut etsiä missä ne ovat

väkevä muistikuva että olisivat 1/4 nahkatakkini povitaskussa

yhtesti olen ilmaislapon käyttänyt ja silloinhan niitä tulikin käytettyä kaksi, koska: ikinä en ole avantoon uskaltanut ilaman NAISta mennä

on se niin kylymää!

ja saunassa välillä niin kuuma, että korvat palaa, lehdet

Suositut

Back
Ylös Bottom