Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta jos sijoitan pitkänä vaikka SP 500 ETF:ään, kuten olen tehnyt muiden sijoitusten ohessa about 15v, mitä etua saa sillä, että tuntee Suomi-firmoja paremmin kuin ulkkarit ? Eri asia tietty, jos tuntee sisältä jonkun The Firman, josta otaksuu saavansa tuottoja.

Isossa kuvassa Jenkit vaan vetää ja on vetänyt pitkään, muu maailma seuraa perässä. Toki itelläkin on sekä Suomesta, kasvualueilta että Jenkeistä lappuja, joita olen ostanut ihan kasvumielessä tai jopa lottolappuina, mutta säästömielessä ei oikeen kannata kattella OMXH suuntaan

E. Perus disclaimer, että näähän ei ole sijoitusneuvoja, vaan omia ajatuksia 😄Kieltämättä toi informaatioetu kuulostaa helposti vähän sananhelinältä. Ajattelen ite sen ainakin sillain että kotimaisen pienemmän yhtiön potentiaalin löytää nopeammin kuin ulkkarisijoittajat, jollon pääsee kyytiin ennen kun iso raha löytää kohteen. Terveisin muutaman vuoden sijoitellut tuulipuku.

Onnistuneen illan kruunasi virkavallan edustajan piukka pylly. Siinä oli pojalla varmasti kaksi Cock 17:ää mukana: toinen varustevyössä ja toinen haalarin alla 👀

Huom! Minä en millään tavoin ollut tapahtumaan osallinen.

Onpas muuten paskaista paskaa tämä Konflikti -sarja MTV Katsomossa.

”Pitäiskö antautua” Taitaa olla kutsu ryssälle tämä oksennus. Ihme, että YLE ei ole moista pökälettä verovaroilla kasannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom