Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Häviäisin itsekin. Niukasti. Jää parempi mieli kaikille.
Ite mulkku mikä mulkku. Ei voi tahalleen ohi lyödä koko aikaa.

muoks. tai siis.. otetaan nyt sen verran takas, että jos joku leidi haluaa mun kanssani pelata, niin osaan minä muutenkin sen pelin ottaa kuin hampaat irvessä ja koko ajan pakko voittaa.

olen pelannut piljastia elmäni aikan yli kymmenen mutta alle kaksikymmentä kertaa

välillä vuosia taukoa pelikeryojen välillä eli jok ikinen pelikerta on kuin se ensimmäinen

mistä oletat että Miessutija olisi sen paree
No sen verran paljon on nähny tota baaripelaajaa, että kyllä se lyönti yleensä pykälään luonnollisemmin miespuoliselta pelaajalta tulee kuin naisilta.

Paskojahan kaikki on, ketkä ei oo yhtään harrastanut, ettei toki sen suhteen kauheaa eroa.

Ja edelleen: ei bilis tosiaan mikään sellainen juttu ole, mitä kaikkien tarvii osata tai kaikkia pitäs kiinnostaakaan. Itellä myös hyvinkin vääristyny tää kulma, kun ite kisas ja pelas aikanaan hyvinkin aktiivisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Milloin näkee Finkkua töllössä vai onko se mennyt jo?
1000005637.webp

Sori. Saunaoluen syytä🙄.

Hetken ajattelin lähteä vonkaamaan jotain tissikästä paikalliseen myöhemmin, mutta liian jännä lätkämatsi ja vaatii olutta. Ja Mertarannan selostus viinaa.

Yritän penkkiurheilla, mutta ei tää nyt vieläkää oo oikein mun juttu. Nyt on ohjelmassa naisten ratapyöräily eikä oo kyllä kauheen jännää. Tai on tää jännempää ku se maantiepyöräily.

Voihan juriseva Audi. Kuulostaa siltä, että saa asentaa pyöränlaakereita nousuviikolla. Liekköhän on tiukassa tommonen 200tkm maanteitä nähnyt etupyöränlaakeri. Vähän epäilen, että pitänee varata ihan täys työpäivä tunnin hommaan.

Ei nyt suoraan liity kommenttiin, mutta en vaan itse tajua Suomalaisten fiksoitumista meidän laahaavaan pörssiin. Ei mitään fleksausta, kun ei syytäkään, mutta ihan vaan vertauksena oma salkku vs. OMXHGI YTD.

katso liitettä 268876
katso liitettä 268877

Yksi (lapsen) pikkusalkku, jolla koko vuoden vemputtanut vain Nordeaa Hesulissa.

Nordea YTD -4,6%

IMG-1806.jpg

Yksi (lapsen) pikkusalkku, jolla koko vuoden vemputtanut vain Nordeaa Hesulissa.

Nordea YTD -4,6%

IMG-1806.jpg
Jep, toi oma oli pitkä salkku, jonka osalta ei mitään seurantaa tai vemputusta, vaan Jenkkeihin tasaseen lisää rahaa. Pääosin ETF:iin.

E. Silti reilumpi ehkä verrata GI indeksiin, niin on osinkotuotot mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom