Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Elä nyt sotkeennu tuohon tekniikkaan. Tulee vaan sanomista. Tarviiko tietää tarkemmin kuin Android?

No kun... verkkopankkisovelluksen uusi saatanallinen qr-tunnistuspaska ei edelleenkään pelitä ja onnistuin saamaan selville, että vanhemmat versiot eivät tue sitä.
Onkohan minulla sellainen? Pitäisi saada uusi toistuva e-lasku menemään, mutta no can do.

Minullahan on siis joku viikko sitten ostettu uusi känny, mutta en ole vielä kyennyt ottamaan sitä käyttöön, koska jo pelkkä ajatus aiheuttaa voimakasta ahdistusta.
Ehkä käytävä apteekissa hakemassa purkillinen Oppareita jo etukäteen.

Ja hei! En minä ihan turhan takia ole työkyvyttömyyseläkkeellä 😏🥳
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kun... verkkopankkisovelluksen uusi saatanallinen qr-tunnistuspaska ei edelleenkään pelitä ja onnistuin saamaan selville, että vanhemmat versiot eivät tue sitä.
Onkohan minulla sellainen? Pitäisi saada uusi toistuva e-lasku menemään, mutta no can do.

Minullahan on siis joku viikko sitten ostettu uusi känny, mutta en ole vielä kyennyt ottamaan sitä käyttöön, koska jo pelkkä ajatus aiheuttaa voimakasta ahdistusta.
Ehkä käytävä apteekissa hakemassa purkillinen Oppareita jo etukäteen.

Ja hei! En minä ihan turhan takia ole työkyvyttömyyseläkkeellä 😏🥳
Mulla Samsung. Asetuksiin ja kelaa kunnes löytyy Tietoja puhelimesta, siellä lukee kaikki tiedot.
 
Back
Ylös Bottom