Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis se neiti-kissa syö kaiken mitä kämpästä löytyy ja diagnoosi anorektikko?
Lähinnä siis ymmärtäny, että kyseinen vaiva oireilis vähän eri tavalla.
Noup, parempi ilman kakkua.Kakku on silti aina kakku, ja parempi kuin ei kakkua!
Ja vyö kiristyy...Paahtoleivän ja appelsiinimarmelaatin väliin kuuluu vielä Philadelphia juusto.
Noup, parempi ilman kakkua.
Ja vyö kiristyy...
Mitäs iloa on löysästä vyöstä?Ja vyö kiristyy...
Jaa, kunhan jotain muistelin. Siinä on pisneskisuyli! eikö Kalevi tienaa +50k vuodessa!
Sumo alteregoni Takakeisho jää myös eläkkeelle.Jagr 52v malttaa lopettaa kiekon tän kauden jälkeen.
Joo ja ensimmäiset 8 lavallista fazerin joulumakeislaatikoita. Hyvä toki aloittaa ajoissa myynti, tiiä vaikka loppuvat tehtaalta ennen joulua.Kyllä ne siellä on. Joulukalenterit. Kaupassa.
Noi miestissitkö sua lajissa kiinnostaa? Eikä sillä, oon nähny huonompiakin.Sumo alteregoni Takakeisho jää myös eläkkeelle.
Noi miestissitkö sua lajissa kiinnostaa? Eikä sillä, oon nähny huonompiakin.
Niin sumofanaattisista kirurgeista? Teen.
Teetkö tutkimusta?
Mikä eij kiinnostaisi? Onhan sumo joka suhteessa paras urheilulaji maan päällä.Noi miestissitkö sua lajissa kiinnostaa? Eikä sillä, oon nähny huonompiakin.