Päivä tarkastettu bunkkeria. Saksalaiset tuli liitokoneilla suoraan niskaan ja puhkoi tykkitornien kupolit suunnatulla räjähdysvaikuksella. 50kg latinki teki reiän 20cm paksuun teräkseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
blues
Joo, tarttuu herkästi varsinkin 35-45v ikäluokassa.
pakaroihin
Toki vaaditaan palstalle se ”ennen” kuva. Pitkät hiukset ovat todella hienoja, ja harmittavan harvinaisia.Maanantaina saksitaan hiuksia lyhyemmäksi, edellinen kerta 1,5 v sitten. Monta vuotta oon miettiny pitäskö leikata hartiapituiseksi, mutta en oo saanu asiaa edistettyä. Lähtee noista joka tapauksessa joku 10-15 cm pois, mut nää yltääkin taas pakaroihin asti.
Kattelin urheiluruutua ja siellä pesäpalloilijat syöksyivät pesille. Onko kukaan nähnyt mitään typerämpää? Onko pikajuoksussa kukaan täysijärkinen ikinä syöksyny?
mut nää yltääkin taas pakaroihin asti.
Toivottavasti kaatosataa koko vkonloppu. Koska: väijy. Sitten helteet takaisin, kiitos.
katso liitettä 267725
Ite ei tajua miten pitkät nää on, ku joutuu pitää kiinni lähes koko ajan. Menee sotkuun ja on joka paikassa tiellä! Paljon helpompaa ois, ku leikkaisi lyhyemmäksi.
Jaaha, vai silleen. Aika tarkkaan olen noita pikajuoksuja tiiraillut, mutta sinulla nähtävästi eri näkemys. Joku rallin maailmanmestari sanoi noista hypyistä että yleisö tykkää mutta vauhti tippuu ku veto katoaa. Pitäs olla aika selvä.On. Ja voittanut usein sillä.
Samoin kuin pesäpallossa.
Tota oon miettinyt, ei menis hiukset hukkaan.Jotkut kampaamot ottavat vastaan pitkiä hiuksia ja lähettävät ne edelleen jonnekin, missä tehdään lapsille peruukkeja. Joskus luin sellaista juttua.
Kuva on ny kyllä pakollinen, jos tämmösiä kertoo.Maanantaina saksitaan hiuksia lyhyemmäksi, edellinen kerta 1,5 v sitten. Monta vuotta oon miettiny pitäskö leikata hartiapituiseksi, mutta en oo saanu asiaa edistettyä. Lähtee noista joka tapauksessa joku 10-15 cm pois, mut nää yltääkin taas pakaroihin asti.
Itse pidän tatuointeja vastenmielisinä, mutta henkilökohtainen mielipide.