Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
yllapito.jpg

Katoin just Macbethin ja Mr. Bean lomailee loppuun. Melko paskoja molemmat, Macbeth eritoten.

Nyt menen runkkaamaan itseni uneen. Öitä pöitä, huomenna taas töitä.

Noniin yökyöpelit. Ostakaa auto millä voitte ajaa vaikka pimppistä öisin niin ei tartte istua täällä kirjottelemassa!

TÄSTÄ lähtee kuulkaa niin halvalla vm 98 polo, ettei oo tosikaan! Yö-threadin kuninkaille vielä erikoishinnat :D

Aiheeseen, vai onko täällä aihetta? Siinäpä vasta pähkinä... n. 1½h päästä saan laittaa pään tyynyyn!!

Jaahans, se olis taas "another day in the office" ja saldotunnit maksimissa. Pitää vissiin alkaa vähän löysäämään.

Jahhas, meitsi alkaa pakkailee kamoja ja lähden kotio nukkumaan. Kun istutte aamupalavereissanne tulitikut silmissä ja pomo selittää jotain "dynaamisuudesta" ja "stormaamisesta" niin muistakaa tämä... Mä nukun sillon. Sikeästi.

Yö-thread, se on täällä taas tänään. Antibodari oli tänään tarkkana tuon puolenyön suhteen. Olen vähän pettynyt, että aamulta viimeinen osanotto tähän threadiin on klo 5:47 eikä kukaan ole edes yrittänyt sanoa viimeistä sanaa klo 06:00.

Vieläkö me puhutaan Samantha Foxista? Ai s*atana, pian pitää jo herätä töihin..

Oudon hiljanen startti tänään...yleensä tuolla on 10 viestiä minuutin sisään, mutta kait mun nopeus ja lumovoimainen tenho saa muut korkkaajat transsinomaiseen tilaan jolloin minulle jää se tehtävä hoidettavaksi.

Heitin äsken eksyneen muurahaisen ikkunasta pihalle ja kiinitin ensimmäistä kertaa huomiota, kuinka vahvoja ne ovatkaan:eek:.
Otin sen sormenpäiden väliin ihan reilulla pinsetti otteella, johon osa ötököistä jo kuolee:(. Vaikka muurahainen olikin ihan pieni, niin tunsin silti selvästi, kuinka se yritti puskee jaloillaan pois sormien välistä. Mielenkiintoista:arvi:

Heitin äsken eksyneen muurahaisen ikkunasta pihalle ja kiinitin ensimmäistä kertaa huomiota, kuinka vahvoja ne ovatkaan:eek:.
Otin sen sormenpäiden väliin ihan reilulla pinsetti otteella, johon osa ötököistä jo kuolee:(. Vaikka muurahainen olikin ihan pieni, niin tunsin silti selvästi, kuinka se yritti puskee jaloillaan pois sormien välistä. Mielenkiintoista:arvi:

Huomattu täälläkin tuo muurahaisen RAW jalkakyykky voima.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom