Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

View: https://youtu.be/4YIsNWbYBx0?list=OLAK5uy_ns5SY0rqpg7Z7egUeBfXoSpq7Qp11-Fa4

200w.gif
 
Älytön älämölö tivolissa 😖
Maailmanpyöräajelun jälkeen kotona korvia hellivä hiljaisuus.

Tämä tivoliviikonloppu on perinteisesti teinien ryyppäysjuhlaa. Siellä oli jo partiot liikkeellä ja ensiapujoukot myös.
Minusta alaikäisten pakollinen kotiinlähtöaika pitäisi olla klo 20.
Alueelle menevän nuorison kassit tarkastettiin. Kaksi hieman kypsempää naisihmistä ei kiinnostanut turvahenkilöitä.

Kissat saivat tuorelihapullat ja yöpalaksi tulee broileria. Masa ei ole vielä hoksannut, että Ainolle tarjoillaan rasvaisempia raksuja 😆 Onneksi laihdutusraksut maistuvat Masalle.
 
Tämähän oli paskapuhetta osin.
Dietti siis toimii, mutta ei muuten hyvin vaan nimenomaan niin hyvin, että ruumis valittaa.

Mutta: sehän pitää ottaa kehuna, eli ruumis kertoo, että kalorivaje on saavutettu ja hieman nostaa mielitekoja, mutta kun ei ota sitä mielitekona vaan ruumiin kehuna ja todisteena siitä, että vararavinnon kimpussa ollaan, niin mikäs tässä.

Päivän diettituote:
katso liitettä 265789
Joko sä olit nää juonut, piti pariin kertaan lukasta tämä logiikka, enkä oo vieläkään varma sainko oikein :D
 
Joko sä olit nää juonut, piti pariin kertaan lukasta tämä logiikka, enkä oo vieläkään varma sainko oikein :D

Kake vissiin meinaa lähteä politiikkaan sen verran *jos *mutta lauseita tuossa selityksessä ja puhui niin totta kuin osasi.
Minä äänestin viimeksi Remontti-Reiskaa (ihan oikeesti) joten jos vaan tänne Epspooseen ehdolle Kake lähtee niin ääni on taattu!
 
Kake vissiin meinaa lähteä politiikkaan sen verran *jos *mutta lauseita tuossa selityksessä ja puhui niin totta kuin osasi.
Minä äänestin viimeksi Remontti-Reiskaa (ihan oikeesti) joten jos vaan tänne Epspooseen ehdolle Kake lähtee niin ääni on taattu!
Helsingissä oon ehdolla seuraavissa vaaleissa.

Oon maalannut ja juonut ja on nälkä eli ruumis kiittää toimivasta dietistä ;).
 
Ite oon aina teroittanu kaikki leikkaavat vaarin opeilla vapaalla kädellä.

Tähän videoon johdatti linkki, jossa tää tyyppi kokeili suosittua drill doctoria ja totesi sen paskaksi.

Vanhassa elämässä metallipajalla oli naapurin navetan katto se minkä mukaan terotettiin terät. Nostaa terän ja katsoo navettaan päin ja jos katon harja on sama ku terä niin ollaan jo lähellä.

En kyllä ollut erityisen taitava mutta sai sillä isompia HSS teriä pelastettua mutta noi keraamiset lähetettiin sitten ammattilaisille terotukseen/pinnoitukseen.
 
Back
Ylös Bottom