Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko luisto kohdillaan?ja ehtoohan oli great sukset
Kaksi hieman kypsempää naisihmistä ei kiinnostanut turvahenkilöitä.
Joko sä olit nää juonut, piti pariin kertaan lukasta tämä logiikka, enkä oo vieläkään varma sainko oikein :DTämähän oli paskapuhetta osin.
Dietti siis toimii, mutta ei muuten hyvin vaan nimenomaan niin hyvin, että ruumis valittaa.
Mutta: sehän pitää ottaa kehuna, eli ruumis kertoo, että kalorivaje on saavutettu ja hieman nostaa mielitekoja, mutta kun ei ota sitä mielitekona vaan ruumiin kehuna ja todisteena siitä, että vararavinnon kimpussa ollaan, niin mikäs tässä.
Päivän diettituote:
katso liitettä 265789
Joko sä olit nää juonut, piti pariin kertaan lukasta tämä logiikka, enkä oo vieläkään varma sainko oikein :D
Helsingissä oon ehdolla seuraavissa vaaleissa.Kake vissiin meinaa lähteä politiikkaan sen verran *jos *mutta lauseita tuossa selityksessä ja puhui niin totta kuin osasi.
Minä äänestin viimeksi Remontti-Reiskaa (ihan oikeesti) joten jos vaan tänne Epspooseen ehdolle Kake lähtee niin ääni on taattu!
Ite oon aina teroittanu kaikki leikkaavat vaarin opeilla vapaalla kädellä.
Tähän videoon johdatti linkki, jossa tää tyyppi kokeili suosittua drill doctoria ja totesi sen paskaksi.