Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan liian grungea* huvikseen kuunneltavaksi, mutta todennäköisesti tykkäisin kuunnella uteliaisuuttani kertaluonteisesti keikalla.

*Nirvana poltti tämän loppuun
Eikö nuo takavuosina ollu Ilosaaressa, missä itekin silloin oli.. Meni kyllä anniskelualueelta se keikka ja vähän jäi vaisuksi meininki iteltä. Vaikka ihan hyvä se uusikin laulaja oli (mistä en kylläkään tiedä, onko vielä bändissä ja bändi ees aktiivinen..).
 
Joo, tällaisessa merkityksessä kanssa täälläkin. Ja muutenkin siis merkitys minusta ihan selvä, vaikka ehkä sitä oikeasti kuulee eniten just tuossa mainitussa käytössä..

Vähän vastaavaa kuin että joku asia on "jämpti".
Mutta miksi siis joku menis valittamaan tohtorille, että mun vatsa on...

Eiku nii, ehkä ne haluaa ruoanlaittovinkkejä, ettei se enää ois, vaan ois niinku tohtorilla.
 
Onko Hans Niittyvuopio jäänyt eläkkeelle?

Ihan vasta eli aika tasan tarkkaan 17 vuotta sitten olin siinä yötä ja päivälliseksi söin Suomen Paras -ohjelmasta tuttua Hansin poronkäristystä. Siihen oli hieno lopettaa yksinvaellus Muotkalla.
On. Taannoin toissavuonna vastasi yhdelle paikalliselle kysymykseen "eikö niitä ostajia ole" "oishan niitä, muttei maksajia". Viime lokakuussa sanoi mulle "tiiäkkö, ny olen oikeasti eläkeläinen".
 
jotain kalakukkojuttuja ääsjoella?


IMG_1516.webp
 
Pitäskö meidän perustaa K-pop -bändi nimellä Alicia in underpants? Alicia opettelee pari sanaa koreaa ja laulaa hello kitty -kalsareissa toimien bändin keulakuvana. Irma tulee kovana K-pop -fanina kanssa soittamaan, joku puhallinhan hällä soittimena muistelen. Ite voin jotain kielisoitinta soittaa ja Saatana tuollaisena multitalenttina hoitaa loput.

Näen jo silmissäni menestyksen.

muoks. tarvii varmaan mennä nukkumaan, tulee niin hyvää ideaa.
 
Kuuntelee jotain babymetallia niin ei se laulaminenkaan niin tärkeää ole, kunhan kiljuu jotain.
 
Aivan varoittamatta törmäsin Temusta roinaa tilaavien ihmisten nimitykseen. He ovat temuttajia 🤯

Olen nyt yli viikon yrittänyt saada yhteyttä johonkin psykiatriin. Toistaiseksi ei ole onnistunut. Äärimmäisen turhauttavaa.
Eihän tässä nyt hengenhätä ole, mutta jos lääkehoitosuunnitelmaan tulee yllättävä stoppi vaikean haittavaikutuksen vuoksi, niin mielelläni kuulisin jonkun asiaan perehtyneen mielipiteen siitä, kuinka tästä jatketaan. Tässähän on lisänä vielä yllärilopetuksenkin aiheuttamat oireet. V***tuksen määrä on suuri.

Miksi se maailmanloppu ei vaan voi tulla juuri nyt?
 
ej ole pelkoa, koska: äärinmäisen harvoin ostan mistään muusta nettikaupasta kun levykauppaäx tai tiketti

molemmista ostelen elämyksiä, onely, en missäännimessä rihkamaa
 
En tiiä onko jotain jälkitautia, kun aika vammainen olo ollu sen viikon kuumeilun (koronan?) jälkeen.. sen takia tuo viime lauantain keikkakin meni aika lasten lipulla. Ettei kauheeta hinkua oo nyt mitään sammumiskännejä, mutta kyllähän tuolla häissä voi tilanne tietty vetää mukaansa, kun hemmetisti (janoisia) tuttuja.
 
Back
Ylös Bottom