Ei. Nimenomaan, vistoja ei panna.Vistot pannaan
Tai, no, fetissinsä kullakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Nimenomaan, vistoja ei panna.Vistot pannaan
Eikö nuo takavuosina ollu Ilosaaressa, missä itekin silloin oli.. Meni kyllä anniskelualueelta se keikka ja vähän jäi vaisuksi meininki iteltä. Vaikka ihan hyvä se uusikin laulaja oli (mistä en kylläkään tiedä, onko vielä bändissä ja bändi ees aktiivinen..).Ihan liian grungea* huvikseen kuunneltavaksi, mutta todennäköisesti tykkäisin kuunnella uteliaisuuttani kertaluonteisesti keikalla.
*Nirvana poltti tämän loppuun
Mutta miksi siis joku menis valittamaan tohtorille, että mun vatsa on...Joo, tällaisessa merkityksessä kanssa täälläkin. Ja muutenkin siis merkitys minusta ihan selvä, vaikka ehkä sitä oikeasti kuulee eniten just tuossa mainitussa käytössä..
Vähän vastaavaa kuin että joku asia on "jämpti".
On. Taannoin toissavuonna vastasi yhdelle paikalliselle kysymykseen "eikö niitä ostajia ole" "oishan niitä, muttei maksajia". Viime lokakuussa sanoi mulle "tiiäkkö, ny olen oikeasti eläkeläinen".Onko Hans Niittyvuopio jäänyt eläkkeelle?
Ihan vasta eli aika tasan tarkkaan 17 vuotta sitten olin siinä yötä ja päivälliseksi söin Suomen Paras -ohjelmasta tuttua Hansin poronkäristystä. Siihen oli hieno lopettaa yksinvaellus Muotkalla.
Onneksi en päivystä tänään.
Tästä offarin aktiivisuudesta päätellen niitä riittää :DVoi saatana kun ihmiset ei tee töitään.
No tuttavapariskunnan häät on.. vielä ei kyllä janota yhtään, mutta onhan tuossa pieni eskalaatiovaara.Aikookohan Max viikonloppuna temuttaa
Kiinalaisten rihkamakauppa verkossa. Elä osta sieltä.mikä:on:temu
No, ainakin tenuttaa.Aikookohan Max viikonloppuna temuttaa
Sama meininki täällä. Pitäisköhän mennä tonne korona-ketjuun hakemaan vähän sympatiaa ja vertaistukea?En tiiä onko jotain jälkitautia, kun aika vammainen olo ollu sen viikon kuumeilun (koronan?) jälkeen..