Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ommuuten tulossa 400kg luomunautaa syssyn aikana ku halvalla sain. Pitänee ostaa pari pakastinta torista ennen sitä 🤔 yli vuodeksi lihaa vaikka söis kilon päivässä.
Syksyn lupamäärät selvisi äskettäin, 12 elläintä (6 aikuista ja 6 vasaa). Toki nuo lihat jakautuu n.14 osaan, mutta onhan se kuitenkin melkein hirvi per talous.
 
@Sylverö pysy sinäkin vain täällä turvallisella offarilla. Kaatopaikan atmosfääri alkaa olla niin hapan, että jätetään se katkeroitumaan omaan liemeensä. 😌😊

Sitähän itseasiassa joskus muinoin pyydettiinkin. ”Voi jättää lukematta jos häiritsee”
 
Hommahan on ollut melkoista sekoilua.

"Hän totesi siinä, että voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo.

– Minä tulkitsin sen itse niin, että täällä ei minkään hippien ininöitä paljoa kuunnella, että täällä toimitaan niin kuin on aina toimittu, Sysivesi arvioi."

Hehe. Ettei vaan olisi ollut ketään tuttuja kuskin penkillä...
 
@no-body


Surulliseksi on vajonnut natseilun laatu vanhoihin hyviin aikoihin verrattuna :cry:. Noilla pipopäisillä, selittelevillä idiooteilla ei ole enää pienintäkään omaperäisyyttä tai viihdearvoa.

1724257013498.webp
 
Tapaus alkaa saada suorastaan koomisia piirteitä.


Hommahan on ollut melkoista sekoilua.
Taksanpolkijat ollu vauhdissaan. Se on se pieni ero ammattimiehen ja amatimiehen välillä.
 
Taksanpolkijat ollu vauhdissaan. Se on se pieni ero ammattimiehen ja amatimiehen välillä.
Erikoisinta tässä on se että tapaus on sattunut sellaisella työmaalla joka on ollut yhden näistä kolmesta suuresta metsävirmasta.

Jonkun pienemmän toimijan savotalla touhu nyt voikin olla ihan mitä sattuu.

En Storan käytäntöjä tiedä/tunne tarkemmin, mutta eiköhän heilläkin ole kaikenmaailman laatusertifikaattijärjestelmät sun muut, joiden puitteissa moinen sekoilu ei pitäisi olla etes mahdollista.
 
Back
Ylös Bottom