Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä söin sorsaa, mäiskypottuja ja punaviinisoosia. Olo ei ole lihava. Olemus kylläkin. Tiedä kumpi sitten pahempi. Tai no, tiedän kyllä.Kanadöner ja bataattiranut syöty.
Lihava olo on.
Maalaustalkoo-ohjesäännön mukaisesti maalari palkitaan oluella ja määrä on 3xmaalin menekki.Paljonko on kaljaa?
Hetihän se jatko-osa oli minusta parempi kuin tuo ihan eka. Pitäskin kattoo taas tuo toka.Ei nyt ihan sysi, mutta kun kahdeksas matkustaja on nähty, niin eihän siitä enää nousta. Millään. Niin kuin ei Sylvin altakaan
Hetihän se jatko-osa oli minusta parempi kuin tuo ihan eka. Pitäskin kattoo taas tuo toka.
On ihan timanttia.
Ei kai... Minunkin pitää ilmeisesti kerrata tuo toinen.
Miten mulla on semmonen muistikuva että noi Alien leffat on aivanpaskoja kaikki.On ihan timanttia.
Sinne Predatorin rinnalle näistä vanhoista klassikoista.
2100 tiukka setti kun tulee samaan aikaan Rescue Dawn, Gran Torino ja American Sniper.Tänäänhän tulisi Kuole kovaa 1.
Nakatomi
Kyllä tuo kakkonen on ainakin oikein sujuvaa toimintaa. Ehkä tyyliltään vähän erilainen, eikä niin mikään psykologinen jännäri niinku noi muut osat ehkä enemmän.Miten mulla on semmonen muistikuva että noi Alien leffat on aivanpaskoja kaikki.
Pitäis varmaan ottaa jotain uusintakatselua...
Näyttäis, että xenomorphi on ainakin vähän enemmän alkuperäisen näkönen. Mutta sais olla vieläkin enemmän.Hitusen haettu originaalia, joka hyvä.
Covenantia en pystyny kyllä kahtomaan loppuun asti...Jos Alienit nyt ylipäätään pitää aina nähdä, niin sittenhän ne pitää nähdä. Vaikka olisikin enemmän tai vähemmän .
Ajattelitko ottaa pienet hypnoosit?Giger ale + jalmari kohta.
Perus seitinohut sammumiskänni.Ajattelitko ottaa pienet hypnoosit?
Ja ennen kuin povataan raamatullista ragusaa, niin en ole päättäny ite vielä juoda mitään
Giger ale + jalmari kohta. Huomenna alien-rapula.