Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Lounasta ja sitten maalia maalin päälle.

IMG-0906.jpg


PS. Pienen pieni rapula
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs se sun ennätysahven oli mistä kuvan laitoit joskus? Lähempänä kiloa?

Itte ahvenia koskaan punninnu, mutta pilikillä arviolta joku puolikilonen kai ennätys.
Tai puolikiloseksi sen arvioi joku papparainen mikä tuli pällistelemään. Vaikutti asiantuntijalta, joten luotan häneen.

Vittuku kalastelut jääny aika vähiin. Uistintakaan viitti ilman lupia heitellä enää.
Minä semmosia maksa mistään simpukoista prkl.
Ei se ole kuin 425g.

Jos tässä ennen järvien jäätymistä ehtis vielä käydä ahvenia koittaan jigillä.
Se on jo nähty että talvella niitä on turha koittaa pilkillä.

Ja päivän #yota.

View: https://www.instagram.com/reel/C93ckKtyaH7/?igsh=ZzZiZjUweXA1MWpl
 
Näin ne suunnitelmat elää 🤔 puhuin siitä 530i projektista koska Bemarit kiinnostaa, mutta asiaa vähän enemmän tutkineena helpommalla pääsis kun ostais Mersun. 3l 24v bensakone kestää vakio sisuskaluilla kohtuu luotettavasti jopa 500hv ja löytyy vielä semmosia ei-vähäpäästöseks rekattuja koreja niin säästyis siltäkin murheelta.
 
Näin ne suunnitelmat elää 🤔 puhuin siitä 530i projektista koska Bemarit kiinnostaa, mutta asiaa vähän enemmän tutkineena helpommalla pääsis kun ostais Mersun. 3l 24v bensakone kestää vakio sisuskaluilla kohtuu luotettavasti jopa 500hv ja löytyy vielä semmosia ei-vähäpäästöseks rekattuja koreja niin säästyis siltäkin murheelta.
Valitettavasti me ollaan jo eellä...

View: https://www.youtube.com/watch?v=BlP3-4Y03Eg


Parasta videossa on tuo taustapeilin wunderbaum joka toimii samalla g-voimamittarina.
 
Lounasta ja sitten maalia maalin päälle.

IMG-0906.jpg


PS. Pienen pieni rapula

Mä en edes juuri kattonu tota maalipintaa.

Rupesin vaistomaisesti laskoo noiden släbäreiden kulmaa, ja kuinka satunnaisesti ne on mahtollisesti tuohon sijoittuneet.

Onko fraktaaliteoria nyt sovellettavissa.

Olen häiriintynyt
 
Kävin Alkossa. Synttärisankarille vähän olutta ja Cava porukalle jaettavaksi. Ja ennen kuin povataan raamatullista ragusaa, niin en ole päättäny ite vielä juoda mitään, kun maannu horkassa koko päivän sohvalla.

Mutta JOS nyt sattus janottaan, niin ostin toki itellenikin vähän rieslingiä, jalmaria ja ginger alea ja kai tuon keikankin vois pyrkiä näkeen, jos kerran kolme kymppiä lipusta maksoi..
 
Mä en edes juuri kattonu tota maalipintaa.

Rupesin vaistomaisesti laskoo noiden släbäreiden kulmaa, ja kuinka satunnaisesti ne on mahtollisesti tuohon sijoittuneet.

Onko fraktaaliteoria nyt sovellettavissa.

Olen häiriintynyt
Kake on kyllä suorakulman kanssa asetellut nuo lipokkaat.
 
Mä en edes juuri kattonu tota maalipintaa.

Rupesin vaistomaisesti laskoo noiden släbäreiden kulmaa, ja kuinka satunnaisesti ne on mahtollisesti tuohon sijoittuneet.

Onko fraktaaliteoria nyt sovellettavissa.

Olen häiriintynyt
Erittäin hyvä huomio. Oikealla sandaalilla pidetty vasenta paikallaan kun jalka vedetty ulos, paljaalla vasemmalla jalalla pidetty oikeaa släbäriä kun oikea jalka otettu ulos?
 
Nyt on askarreltu makuuhuoneen oveen systeemi, jolla se pysyy hieman raollaan. Voivat sitten haistella toisiaan. Siis kissat.

Eli niitä siis on jo useampi kuin yksi.

Tästä minä joskus sanoin.

Kohta pamahtaa eksponentiaalinen kasvu täyteen voimaan, ja niitä on yhtäkkiä sata kissaa.

Kissojen lukumäärä ei kasva lineaarisesti; se on valitettavasti eksponentiaalista.

Ja se ei perustu kissojen lisääntymiseen, vaan niiden omistajien himoon saada niitä lisää
 
Back
Ylös Bottom