On komeaa
Tuu tänne vaan, mutta mä voisin istua sun syliin
Mihin kauas asti pitäisi tulla? Sylipaikka on vapaa, mutta kehäkolmosen sisäpuolelle jos pitää tulla niin sitä pitää jo harkita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On komeaa
Tuu tänne vaan, mutta mä voisin istua sun syliin
Pohjanmaan lakeuksille. Kaukana kehä kolmosestaMihin kauas asti pitäisi tulla? Sylipaikka on vapaa, mutta kehäkolmosen sisäpuolelle jos pitää tulla niin sitä pitää jo harkita
Yllätys missä sattuu ja tapahtuu.häjyssä
Silläpä laitoinki vain, että kahvin kaveriksi.Aamukahvit meni jo pari tuntia sitten, mutta kahtellaan joku toinen aamu.
Tuskin oli. Siellä ei pitkätukat juhli.@vokot ootko hengissä? Ethän ollut häjyssä eilen?
Pohjanmaan lakeuksille. Kaukana kehä kolmosesta
Aah, pohojanmaa on ihana paikka. Varsinkin etelä-pohjanmaa kaikkine peltoineen.
Voishan sitä tullakkin.
Samanlaisia kuin muutkin paitti pikkuusen parempiaAhdistaa jo pelkkä ajatus
Eikö ne ihmisetkin ole sellaisia möllisköjä?
"Eteläpohjalaisuuden myyttiin kuuluu oleellisena osana yritteliäisyys. Eteläpohjanmaalla yritteliäisyys kuitenkin liittyy siihen, että yritetään, vaikkei osatakaan ja yritetään olla vähän parempia kuin muut, vaikkei ollakaan"Samanlaisia kuin muutkin paitti pikkuusen parempia
Tää on niin osuva!Samanlaisia kuin muutkin paitti pikkuusen parempia
Tolleen minulle sanoi eräs pohjanmaalainen herrasmies aikoinaanTää on niin osuva!
Joku aika sitten ajelin oikein isoonkyröön alueella ja katselin vanhoja taloja sillä silmällä ja siinä huomasi miten ne oli suurin osa hyvin koristeellisia verrattuna vaikkapa jurvan seutuun. Ajattelin juurikin että kyrööläiset on aina olevinaan muita parempia