Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon jo eellä Meni tuossa puskia leikellessä ja halkoja hakatessa päivä, kunnes alko satamaan ja olihan siinä jo janokin.
Oon jo eellä
View: https://youtu.be/9djsB5FykQo?si=q08nqxvnKzzgi4ZR
En ole puhemusiikin suurkuluttaja, mutta tämä on kova.
Eipä juuri muita löydykään kuin tuo, Steenin salaliittoteoria ja Avain - punainen tiili.
Ai niin, pitäähän Alician ja Saatanan orastavaa romanssia muistaa taas biisillä:
<3
Ja mistä vatusta Lissu arvasi että oon tänään katellu kaksi (2) Avengers leffaa.
Ai niin, pitäähän Alician ja Saatanan orastavaa romanssia muistaa taas biisillä:
Kannattaako tuota huonoa seksiä mennä hyvällä musiikilla pilaamaan.On kyllä niin kauhea biisi taas ettei mitään rajaa.
Mutta varmaan joo toimii.
Toisaalta, näin lukijan kannalta parasta olisi, ettet laittaisiJa varmaan pitäs laittaa kohta korkki kiinni, koska nyt tuntus olevan vahvat ylilyönnin ainekset ilmassa, mutta.. niin.
Ai niin ja tähän kostoon liittyen, ei kyllä mennyt parempaan suuntaan. Tai no, ehkä 6h unta ja jalat on kuin ratapölkyt. Jatkokostona tosiaan tänään olutta, eiköhän se paranna.Eilen eka pikkujunppa tasan kuukauteen. Elimistöltä karmee hylkimisreaktio, heräsin 3:lta yöllä ja siinä oli sitten ne kolmen tunnin yöunet. Parempi vaan jatkaa kaljalinjalla.
Nyt kostoksi käyty meressä uimassa, Kallossa kaffeella ja nyt lähti taimenta savustukseen kera bataattien. Sitten vielä puolen kiloa affenfilettä kaveriksi. Aattelin halsterissa koittaa rillata ja uittaa voissa rilliin jälkeen. Ja olutta on.