vokot
asiallista keskustelua, Onely
olen nyt täälä kolmannessa baarissa
voin raportoida ehtoon kulusta tarkemmin, leiter
minkäänlaisia seksijuttuja ei ole tiedossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen nyt täälä kolmannessa baarissa
voin raportoida ehtoon kulusta tarkemmin, leiter
minkäänlaisia seksijuttuja ei ole tiedossa
Varma saanti!
viisi laukausta.....mihin?
olen nyt täälä baarissa
Kyllä luutunutkin luu, murtuman tai sahan jälkeen, juilii ja aristelee useimmilla tyyliin vuoden-puol toista.
Olikos se @Max131 Jkylästä? Pikkusen liikaa piimää ehkä?
Video: Mies riehui teräaseen ja pesäpallomailan kanssa Jyväskylässä
Sekavassa mielentilassa tavattu aseistautunut mies soitti itse hätäkeskukseen.www.is.fi
Ai saatana. Ihan hirveä paikka. Ne kyypparitkin vaikutti olevan aika aaseja. Ainoa, miten tuolla normaalisti pystyy olemaan, on varaamalla sieltä alakerrasta kokonaan oma karaokekoppi ja olemalla omalla porukalla, mutta jos tuonne on sitä festariporukkaa purkautunut, niin varmaan voinut olla siinä porukassa ihan hyväkin meininki.MinäKIN kävin, kun sosiaalisesti lahjakas pitin reunalta pyysi ja olipa kyllä. Paikka. Pataässä. Mutta ihan kiva oli jutella uusien ihmisten kanssa.
...Ei mitään hajua mitä biisejä niillä.
Kolomas saavillinen menossa. Kohta pk-lenkki rullilla. Sit mökkeilemään ja mahdollisesti maxit illalla. Huom! Su iltaa ei enää lasketa viikonlopuks, kun kaikkia kuitenkin vtuttaa seuraavan päivän työt. Paitsi lomalaisia#kahvi
Vois melkein itekin, vaikka pitääkin työkonetta käynnistellä huomenna aamulla. Ei varmaan tarvii ihan hirveitä hosua vielä nyt heinäkuun puolella. Eiköhän kuitenkin fillarilenkkiä tässä naisten ja miesten friban (European Open) välissä ja huilia, niin vituttaa vähemmän huomenna.Sit mökkeilemään ja mahdollisesti maxit illalla. Huom! Su iltaa ei enää lasketa viikonlopuks, kun kaikkia kuitenkin vtuttaa seuraavan päivän työt. Paitsi lomalaisia
Ai saatana. Ihan hirveä paikka. Ne kyypparitkin vaikutti olevan aika aaseja. Ainoa, miten tuolla normaalisti pystyy olemaan, on varaamalla sieltä alakerrasta kokonaan oma karaokekoppi ja olemalla omalla porukalla, mutta jos tuonne on sitä festariporukkaa purkautunut, niin varmaan voinut olla siinä porukassa ihan hyväkin meininki.
Metallifestareilla käy hyvää (ja semmosta samanhenkistä) porukkaa. Tuo ois jo melkein syy lähteä, vaikka ite ollutkin samperin laiska viime vuosina.No, oli hän festareilla ja kiusallisia hiljaisia hetkiä ei tullut ja puheenaiheitakin riitti. Mutta ymmärtänen mitä tarkoitat. Oli nimittäin bussissakin parina edellisenä yönä aika hyvät jutut. Ja sellaista "musiikkiautismointia", jota kuuntelee mielellään.
Torstaina törmäsin kyllä hyvään porukkaan, #behemoth että keikan jälkeen aika meni kuin siivillä. Hyvä, kun jokainen vuorollaan "oon kyllä yleensä aika introvertti, mutta..." pälä pälä pälä
Niin kuin olisi kotiin tullut.
Minulla olisi kuitenkin kysymys. Tämä alkoi askarruttamaan.seksijuttuja
Minulla olisi kuitenkin kysymys. Tämä alkoi askarruttamaan.
Eli kun sanotte NAISelle, että saa tehdä Teille aivan mitä vain, niin mitä se useimmiten on?
Nimim. pihalla nykytrendeistä