Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_20240721_000213.webp


Vielä kerran
Illan viimeiset hitaat
 
voin raportoida ehtoon kulusta tarkemmin, leiter

minkäänlaisia seksijuttuja ei ole tiedossa

en taida jaksaakkaan


jos nyt kuitenkin, lyhyesti

Varma saanti!

yksi toinen nainen laittoi tekstiviestin, että kun laittoi myös eilen tekstiviestin, että ymmärsinkö eilisestä teksiviestistä, että hän haluaisi tavata: niin vastaisn, että en Minä nyt oikein voi tavata kun olen jo pannut toista naista

eli lähes olit oikeassa, nyt yksin nukkumaan
 
olen nyt täälä baarissa

MinäKIN kävin, kun sosiaalisesti lahjakas pitin reunalta pyysi ja olipa kyllä. Paikka. Pataässä. Mutta ihan kiva oli jutella uusien ihmisten kanssa.

Kaikki jyväskyläläiset mitä tässä kolmen päivän aikana on ehtinyt tavata, ovat olettaneet, että olen paikallisia. Piti ihan tarkistaa, eikö kuulu puheesta, niin väittivät, että ei.

:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä luutunutkin luu, murtuman tai sahan jälkeen, juilii ja aristelee useimmilla tyyliin vuoden-puol toista.

Arpikin varmaan kipuilee. Jopa minun blefaroplastia-arvet olivat pitkään kosketukselle hyvin arat, ja ovat äärimmäisen minimaaliset ja pinnalliset tuohon verrattuna.
Olikos se @Max131 Jkylästä? Pikkusen liikaa piimää ehkä?

Onpa harmi kun koiruli ei päässyt ottamaan purutuntumaa.
 
MinäKIN kävin, kun sosiaalisesti lahjakas pitin reunalta pyysi ja olipa kyllä. Paikka. Pataässä. Mutta ihan kiva oli jutella uusien ihmisten kanssa.
Ai saatana. Ihan hirveä paikka. Ne kyypparitkin vaikutti olevan aika aaseja. Ainoa, miten tuolla normaalisti pystyy olemaan, on varaamalla sieltä alakerrasta kokonaan oma karaokekoppi ja olemalla omalla porukalla, mutta jos tuonne on sitä festariporukkaa purkautunut, niin varmaan voinut olla siinä porukassa ihan hyväkin meininki.
 
Sit mökkeilemään ja mahdollisesti maxit illalla. Huom! Su iltaa ei enää lasketa viikonlopuks, kun kaikkia kuitenkin vtuttaa seuraavan päivän työt. Paitsi lomalaisia
Vois melkein itekin, vaikka pitääkin työkonetta käynnistellä huomenna aamulla. Ei varmaan tarvii ihan hirveitä hosua vielä nyt heinäkuun puolella. Eiköhän kuitenkin fillarilenkkiä tässä naisten ja miesten friban (European Open) välissä ja huilia, niin vituttaa vähemmän huomenna.

Ois voinu kyllä lomaillakin vielä, mutta viikko jäi rästiin, niin katellaan emännän kanssa jotain reissua myöhemmin syksystä.
 
Tänään on uimarantapäivä.
Harmi kun rannalta ei voi vuokrata aurinkovarjoa. Joutuu siirtymään varjopaikkaan ja sitten pitää pähkäillä, kuinka kaveri pysyy auringossa, koska hän jostain kumman syystä haluaa pilata ihonsa.
 
Ai saatana. Ihan hirveä paikka. Ne kyypparitkin vaikutti olevan aika aaseja. Ainoa, miten tuolla normaalisti pystyy olemaan, on varaamalla sieltä alakerrasta kokonaan oma karaokekoppi ja olemalla omalla porukalla, mutta jos tuonne on sitä festariporukkaa purkautunut, niin varmaan voinut olla siinä porukassa ihan hyväkin meininki.

No, oli hän festareilla ja kiusallisia hiljaisia hetkiä ei tullut ja puheenaiheitakin riitti. Mutta ymmärtänen mitä tarkoitat. Oli nimittäin bussissakin parina edellisenä yönä aika hyvät jutut. Ja sellaista "musiikkiautismointia", jota kuuntelee mielellään.

Torstaina törmäsin kyllä hyvään porukkaan, #behemoth että keikan jälkeen aika meni kuin siivillä. Hyvä, kun jokainen vuorollaan "oon kyllä yleensä aika introvertti, mutta..." pälä pälä pälä

Niin kuin olisi kotiin tullut. 😁
 
No, oli hän festareilla ja kiusallisia hiljaisia hetkiä ei tullut ja puheenaiheitakin riitti. Mutta ymmärtänen mitä tarkoitat. Oli nimittäin bussissakin parina edellisenä yönä aika hyvät jutut. Ja sellaista "musiikkiautismointia", jota kuuntelee mielellään.

Torstaina törmäsin kyllä hyvään porukkaan, #behemoth että keikan jälkeen aika meni kuin siivillä. Hyvä, kun jokainen vuorollaan "oon kyllä yleensä aika introvertti, mutta..." pälä pälä pälä

Niin kuin olisi kotiin tullut. 😁
Metallifestareilla käy hyvää (ja semmosta samanhenkistä) porukkaa. Tuo ois jo melkein syy lähteä, vaikka ite ollutkin samperin laiska viime vuosina.

Repäiset vielä ens vuonna Nummirockin päälle. Siellä juostiin nuorempana. Mestat on kyllä kunnon kuusessa oikeasti keskellä ei mitään, mutta hyvin tuolla ainakin nuorempana sen 3 päivää viihtyi. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
 
Minulla olisi kuitenkin kysymys. Tämä alkoi askarruttamaan.

Eli kun sanotte NAISelle, että saa tehdä Teille aivan mitä vain, niin mitä se useimmiten on?

Nimim. pihalla nykytrendeistä

en ole ikinä sanonut, on tänne vain kirjoittanut, onely
 
Back
Ylös Bottom